Skocz do zawartości

Tical

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tical

  • Urodziny 21.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Czy ktoś może mi podpowiedzieć odnośnie porównania bixenon z Passata B6 vs Led Basic i Led Top z B8? Przeglądam oferty tych aut i zastanawiam się czy warto dopłacać do modeli z LED Top to raz, a dwa, jeśli nie dopłacę i wezmę z Basic LED to jak to się ma z jakością i mocą świecenia do aktualnego oryginalnego bixenonu w B6. Będę wdzięczny za opinie. Dzięki.
  2. Tical

    interfejs diagnostyczny

    Chodziło mi o to, że w laptopie mam tylko USB3.0 i obawiałem się, że VCDS nie będzie działać, ale jednak działa.
  3. Tical

    interfejs diagnostyczny

    Przy okazji, jeśli chodzi o VCDS z Ali, który kupiłem, było napisane na aukcji, że nie działa z USB3.0, sprzedawca też tak twierdził, a normalnie działa na Win10 64bit pod USB3.0
  4. Dzięki za odzew. Myślałem, że mój temat został usunięty, a widzę, że został połączony (nie dostałem powiadomienia). @nTomek @maniujr To, która pozycja byłaby dla mnie? Przedział cenowy spory. Nic innego się nie dzieje, tylko im zimniej tym bardziej słychać. https://allegro.pl/listing?string=passat b6 zwijak&order=m&bmatch=baseline-cl-uni-1-2-0806
  5. Panowie Czy jest sens u mnie aktualizować soft? Adres 01: Silnik (CBD) Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 BT HW: 03L 907 309 Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 6214 Weryfikacja: 13H08--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 83712 420 404102 VCID: 78FF5EE20BD34D86A9-802C
  6. Tical

    interfejs diagnostyczny

    Koledzy, chcę sobie kupić interfejs do mojego auta. Wstępnie patrzyłem na e-service.info VAG002, ale po kilku tutaj opiniach stwierdzam czy jest sens płacić im 2x więcej za coś co jest na Ali, a jak wyżej widać kabel komuś padł i został olany..(?). Korzystając z tego tematu znalazłem takie coś: Nowy arrvial Vcds 18.2 Oprogramowanie!! VCDS HEX V2 VAG COM 18.2 VCDS HEX V2 DLA VW AUDI Skoda Seat 18.2.0 Angielski + 17.8.1 Polski Proszę powiedzcie czy takim kablem nie uwalę nic w aucie? Jestem co prawda początkujący w tym temacie, ale pojęcie o elektronice, sofcie, wsadach, PC mam. Na tej aukcji jest napisane o sofcie, że "18.2 Angielski + 17.8.1 Polski", mam rozumieć, że jak chcę mieć VCDS po polsku to jestem skazany na wersję 17.8.1? A jak chcę nowszą 18.2 to jedynie wersja angielska? Czy różnice między tymi wersjami jest na tyle duża, żeby się tym przejmować? A jak z aktualizacją? Aktualizuje się kabel czy soft na lapku? Czy po prostu kupuje to i używam offline, bo online = problem? No i najważniejsze, napiszcie mi proszę kilka najważniejszych rzeczy, które będę mógł sobie tym kabelkiem zrobić. Dzięki z góry. //edit: Odezwała się do mnie na PW osoba, która doradziła pewniejszy sprzęt, z Atmegą na pokładzie. Więc na chwilę obecną wybór pada na: VAG COM 17.8.1 VAGCOM 18.2.0 VCDS HEX CAN USB Interface FOR VW AUDI Skoda Seat VAG 18.2 ATMEGA162+16V8+FT232RL (Polish/English) Ale tam jest napisane, że to nie działa z USB3.0, niestety mój Dell ma tylko USB3.0, co z tym fantem mogę zrobić?
  7. Koledzy, chciałbym się przypomnieć w temacie. Wczoraj i dziś jest mocno gorąco, dźwięk trochę ucichł, ale mimo wszystko jest nadal.
  8. Byłem to sprawdzić i to chyba nie to. U mnie jest napinacz ze sprężyną i mi wytłumaczyli, że zły naciąg może wystąpić w starszym silniku np pompowtrysku w B5, a nawet jeśli wystąpi to dźwięk jest trochę inny. Tutaj sprężyna reguluje naciąg paska. Przejechaliśmy się razem kilka razy i wnioski na razie są takie, że chyba coś z powietrzem, bo zaczyna buczeć/wyć akurat w momencie, kiedy właśnie startuje turbina przy 1800obr, a po 2000obr jak już dostanie tyle powietrza ile potrzebuje i ile puści dalej się wycisza. Nie wiem co o tym myśleć, w konia na pewno mnie nie robią, ufam im, ale będziemy chyba szukać gdzieś w obiegu powietrze (dolot, filtr powietrza, nie wiem). Podczas rozrządu były też wymieniane wszystkie filtry (prócz paliwa), więc może faktycznie coś się gdzieś spasowało.. Chyba, że jakieś jeszcze pomysły?
  9. OK, sprawdzę to, bo teraz jak czytam w sieci o napinaczu to zaczyna to nabierać sensu. Opinie, które znalazłem i wydają mi się najbardziej sensowne: Mam nadzieję, że to to..zestaw rozrządu mam Conti, (ContiTech CT 1134 WP) jak w każdym aucie, a teraz czytam, że Conti się popsuło ostatnio. Czytam też, że trafiają się pompy wodne trefne od nowości i potrafią tak buczeć, jak i rolki
  10. To znaczy, wyregulować ponownie (za mocno naciągnięty?), czy wymienić? Bo wraz z rozrządem, wydaje mi się, że był wymieniany, w komplecie.
  11. Panowie Wymieniłem poduszkę silnika, o której pisałem, na chwilkę wydawało mi się, że jest lepiej, ale jednak nadal tak samo. Ktoś coś podpowie? Im większe obciążenie, im bardziej naciskam gaz, to w zakresie 1800-2000 buczy.
  12. Panowie Mam w swoim Passacie kierownicę wielofunkcyjną, która mi od dłuższego czasu szeleści jak kręcę podczas wolnej jazdy. Dźwięk jest jakby szelest, taśma, coś podobnego. Czasami jest kompletna cisza, a czasem dość mocno, w zimę było dużo ciszej, teraz kiedy jest ciepło, znowu szeleści. To normalne w tych Passatach? Chyba mam pecha do kierownic w Passatach, w poprzednim B5 piszczała podczas jazdy i kręcenia i było podejrzenie maglownicy, w tym mam szelest, normalnie ręce opadają. Pomóżcie proszę od czego zacząć albo co wymienić. Dzięki z góry.
  13. Panowie Muszę Was poprosić o pomoc, ponieważ niedawno wymieniałem rozrząd w aucie (2.0 TDI-CR CBDC) i po wymianie, w sumie po kilku dniach, bo pierwsze dni jeździłem tylko po mieście, zauważyłem, że przyspieszając, w okolicach 1800-2000obr/min słychać buczenie, które po przekroczeniu 2000obr się wycisza, a na wyższych biegach, wraca z mniejszą siłą od 2500obr/min. Później jadąc do Gdynii autostradą, ewidentnie czułem, że coś jest nie tak, jechaliśmy we 3, wracając jest więcej trasy pod górę, więc gaz był częściej wciskany i buczenie nie było przyjemne Jest to najbardziej wyczuwalne pod obciążeniem, jak jadę w kilka osób do pracy, wyprzedzając, buczenie jest mocniejsze. Jak przyspieszam i buczy to wystarczy, że puszczę gaz, przestanę przyspieszać i ustaje, i tak naciskając gaz będąc w tym przedziale obrotów, buczy. Wróciłem tam gdzie był robiony rozrząd i przejrzany został układ wydechowy, plastiki, doloty itd, ale to chyba nie to, tym bardziej, że rozrząd był robiony przy mnie i widziałem co było rozbierane. Dodatkowo warsztat prowadzi kuzyn, który serwisuje mnie od pierwszego auta od lat. Jedyne co znalazł to trochę opadnięta poduszka silnika ta po stronie rozrządu, którą odkręcał jak demontował wszystko. Stwierdził, że widać, że kwalifikuje się już do wymiany. Zamówiliśmy nową, w ten piątek będzie montaż. Pytanie czy to może być przyczyną? Czy szukać gdzieś indziej? I czego szukać? Dzięki z góry za pomoc.
  14. Witam, Można odświeżyć materiały? Dużo dobrej wiedzy. Z góry dzięki.
  15. Dzięki Panowie. Nie-tanio, ale ...podejmiemy decyzję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności