Skocz do zawartości

sianko23

  • Liczba zawartości

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sianko23

  • Urodziny 18.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

924 wyświetleń profilu
  1. Kolego dwie rzeczy albo dwumass juz ci padl tak jak mechanik ci powiedzial albo łożysko oporowe ci padlo... skrzynia do wyciągnięcia niestety
  2. Obejrzy sobie ten odcinek ,koleś fajnie tłumaczy co moze być spowodowane nierówna pracą silnika 2.0fsi
  3. Na tym filmie słychać jakby cos wchodziło w rezonans ,sprawdź czy jakaś blacha nie dotyka lub jakiś inny element nie jest luźny. Najlepiej sprawdzić to z drugą osobą ,otwórz maskę jeden niech gazuje a drugi niech słucha ?
  4. 06H919081A nr czujnika jak cos i tylko oryginał
  5. Jedyna opcja jaka zostaje to podłączyć manometr w miejsce czujnika cisnienia oleju i zobaczyc jakie cisnienie podaje pompa na zimnym jak i na goracym silniku... Jezeli wyjdzie że ciśnienie jest ok ,to najmniej kosztowną imprezą jest wymiana samego czujnika cisnienia i zobaczyłbym czy cos pomogło zanim bedziesz chcial wymieniać pompę? ja bym tak zrobil!?
  6. Tu masz ziomka sprawdzonego, bo sam od niego brałem ten czujnik https://allegro.pl/oferta/czujnik-korektora-sensor-kolektora-07l907386b-vw-7334731076
  7. Tam nic nie ma to jest zaslepione....
  8. Wyslij zdjęcie o co ci chodzi to ci powiem co do czego
  9. Sprawdź jeszcze sobie ta gruszke od sterowania klapami czy membrana nie poszla .... Ściągnij wężyk od podcisnienia i wciśnij cięgno od tej gruszki i trzymając wcisniete ciegno przyloz palec do otworu tej gruszki gdzie wchodzi podcisnienie ... Trzymając palec nie może ciegno wysuwac sie A pisałem ci w innym temacie, że jak miałeś wywalony kolektor na zewnątrz to sprawdz klapy ....
  10. A jesteś pewny ze podłączyłeś wszystkie kostki po montażu kolektora? Oraz podcisnienie ....
  11. Jeżeli klapy chodza, bo oczywiscie chyba sprawdzales to? To odkrec czujnik ktory jest zamontowany na dwie śrubki torx i zobacz czy ścięgno w ktore wchodzi czujnik porusza sie, kiedy wciskasz ciegno gruszki z drugiej strony... Jak wszystko chodzi to masz na 100%uwalony czujnik. A jak juz masz ściągnięty kolektor to przy okazji zobacz czy zawory nie sa zawalone nagarem. I nie zakładaj 350 tematow , bo jak ktos ma ci pomoc w jednej sprawie ,to ktos sie odezwie ....
  12. To ze jest lancuch to nie znaczy ze jest wieczny, bo oprócz lancucha sa tez slizgi plastikowe, gdzie żywotność ich tez jest ograniczona... Jest duzo tematow na ten temat ,gdzie rozrzady nie wytrzymaly 150kk przy tsi... Ja u siebie w 1.8 wymienialem rozrzad przy 180kk od nowosci , to jeden slizg podczas odkrecania rozsypał sie w kawalki . A juz nie wspomnę ze lancuch byl rozciągnięte gdzie suma summarum mogl przeskoczyc... To juz stary nie sa te czasy gdzie stare beczki jezdzily po 500kk a nawet wiecej bez remontu ...
  13. W tej skrzyni jest korek przez który wlewasz olej (korek wlewy jest pod czujnikiem wstecznego) na imbus lub na torxa , tak samo powinien byc korek spustowy na dole . Zlewasz stary olej ,nastepnie odkrecasz korek który jest pod czujnikiem i wlewasz tak dlugo az zacznie sie przelewać olej . Żadna filozofia stary . Dasz rade?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności