Skocz do zawartości

sin

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie jak chcecie miec dobry dzwiek w chinskim radio to kupujcie takie z procesorem DSP,, czytajcie aukcje na ali tam jest wszystko opisane , ja zwracam uwage jeszcze na wyswietlacz musi byc IPS
  2. sin

    CC i lampy DEPO

    Jeśli kogoś interesuje wątek lamp DEPO w CC to znalazłem na zagranicznym forum jak zainstalować te lampy bez użycia oporników , wszystko można ustawić w VCDS: odpowiem od razu że nie testowałem tego u siebie ponieważ już wcześniej miałem założone oporniki. https://forums.vwvortex.com/showthread.php?6039721-Dectane-projector-headlights-with-DRL-LED-strips
  3. Hej Dzięki wszystkim za odpowiedzi, błędów nie ma sprawdzałem OBD ELEVEN , przebieg raczej oryginalny 198000 tys, w Dani maja rygorystyczne podejście , sprawdzałem w paru bazach. Olej 0W40 Motul, niedawno zmieniony ,poprzedni właściciel niestety serwisował na long life , ogólnie po zmianie oleju na motula trochę sie poprawiło ,ale problem nie został wyeliminowany. Czyli pompa była bezawaryjna w tym modelu ,wiec może nastąpiło ogólne zużycie. ile benzyny w oleju tego nie wiem. jeśli miałbym wymieniać pompę to na ta nowsza 06J115105AG czy lepiej szukać używek , jaki to koszt może być i czy w ogóle warto? Jeszcze przyszło mi do głowy ze po remoncie silnika jakieś opiłki zatkały smok olejowy , ale nie wiem, czy jest to w ogóle możliwe , na tym kończą sie moje domysły, czy można jakoś to na 100 procent zdiagnozowac.
  4. Witam wszystkich, kupiłem passata CC z 2008 roku po remoncie silnika z Danii , mam nawet fakturę z Duńskiego autoryzowanego warsztatu volkswagena z wyszczególnieniem wymienionych elementów ,są to tłoki, panewki , rozrząd uszczelki itp. Samochód nie bierze w ogóle oleju silnik to CAWB 2.0 TSI, a więc ten awaryjny, niemniej jednak po wymianie tych elementów wszystko jest ok. Niestety pojawił się jeden mankament, a mianowicie pojawiająca się kontrolka OIL PRESSURE, ktora co prawda rzadko, ale jednak się pojawia, szczególnie jeśli pogonie auto na autostradzie i później jadę w korku na niskich obrotach , ale tak jak wspomniałem nie dzieje się to za każdym razem tylko sporadycznie , ostatnio zrobiłem dłuższą trasę ok 100 km i wszystko było ok , Wiem ze problem z ciśnieniem może dotyczyć pompy olejowej , znalazłem również ze były montowane wadliwe pompy tylko nie moge sie doszukac czy w tym modelu mogla być taka wadliwa pompa montowana, czy dotyczy to tylko TDI
  5. sin

    CC i lampy DEPO

    Dzieki za odpowiedz, jednak powiem szczerze ze nie bardzo wiem jak to zrobic , passata mam pierwszy raz, moje poprzednie samochody to fordy wiec z grupa vag nie mialem do czynienia, tak troche to wyglada ze na chwile sie wlaczaja swiatla postojowe i gasna wywalajac blad postojowych.
  6. Witam wszystkich, Zamontowalem w swoim CC lampy "DEPO" z paskiem ledowym zamiast postojowek , w opisie jest napisane ze wystarczy wymienic reflektory i wszystko powinno byc ok, niestety po wymianie nie swieca sie postojowki , diody sa sprawne bo przelaczjac pokretlem na swiatla postojowe na chwile sie zapalaja i gasna, co moze byc przyczyna. wywala mi tez blad swiatel oraz mam komunikat na wyswietlaczu ze brak lamp postojowych przepraszam za pisownie ale nie posiadam polskiej klawiatury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności