-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6 CC
-
Silnik
B6 CC 2.0TSI 200KM
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sin zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Stacja multimedialna - radio Android/WinCE
sin odpowiedział kemot → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Panowie jak chcecie miec dobry dzwiek w chinskim radio to kupujcie takie z procesorem DSP,, czytajcie aukcje na ali tam jest wszystko opisane , ja zwracam uwage jeszcze na wyswietlacz musi byc IPS -
Jeśli kogoś interesuje wątek lamp DEPO w CC to znalazłem na zagranicznym forum jak zainstalować te lampy bez użycia oporników , wszystko można ustawić w VCDS: odpowiem od razu że nie testowałem tego u siebie ponieważ już wcześniej miałem założone oporniki. https://forums.vwvortex.com/showthread.php?6039721-Dectane-projector-headlights-with-DRL-LED-strips
-
Hej Dzięki wszystkim za odpowiedzi, błędów nie ma sprawdzałem OBD ELEVEN , przebieg raczej oryginalny 198000 tys, w Dani maja rygorystyczne podejście , sprawdzałem w paru bazach. Olej 0W40 Motul, niedawno zmieniony ,poprzedni właściciel niestety serwisował na long life , ogólnie po zmianie oleju na motula trochę sie poprawiło ,ale problem nie został wyeliminowany. Czyli pompa była bezawaryjna w tym modelu ,wiec może nastąpiło ogólne zużycie. ile benzyny w oleju tego nie wiem. jeśli miałbym wymieniać pompę to na ta nowsza 06J115105AG czy lepiej szukać używek , jaki to koszt może być i czy w ogóle warto? Jeszcze przyszło mi do głowy ze po remoncie silnika jakieś opiłki zatkały smok olejowy , ale nie wiem, czy jest to w ogóle możliwe , na tym kończą sie moje domysły, czy można jakoś to na 100 procent zdiagnozowac.
-
Witam wszystkich, kupiłem passata CC z 2008 roku po remoncie silnika z Danii , mam nawet fakturę z Duńskiego autoryzowanego warsztatu volkswagena z wyszczególnieniem wymienionych elementów ,są to tłoki, panewki , rozrząd uszczelki itp. Samochód nie bierze w ogóle oleju silnik to CAWB 2.0 TSI, a więc ten awaryjny, niemniej jednak po wymianie tych elementów wszystko jest ok. Niestety pojawił się jeden mankament, a mianowicie pojawiająca się kontrolka OIL PRESSURE, ktora co prawda rzadko, ale jednak się pojawia, szczególnie jeśli pogonie auto na autostradzie i później jadę w korku na niskich obrotach , ale tak jak wspomniałem nie dzieje się to za każdym razem tylko sporadycznie , ostatnio zrobiłem dłuższą trasę ok 100 km i wszystko było ok , Wiem ze problem z ciśnieniem może dotyczyć pompy olejowej , znalazłem również ze były montowane wadliwe pompy tylko nie moge sie doszukac czy w tym modelu mogla być taka wadliwa pompa montowana, czy dotyczy to tylko TDI
-
Dzieki za odpowiedz, jednak powiem szczerze ze nie bardzo wiem jak to zrobic , passata mam pierwszy raz, moje poprzednie samochody to fordy wiec z grupa vag nie mialem do czynienia, tak troche to wyglada ze na chwile sie wlaczaja swiatla postojowe i gasna wywalajac blad postojowych.
-
sin obserwuje zawartość → CC i lampy DEPO
-
Witam wszystkich, Zamontowalem w swoim CC lampy "DEPO" z paskiem ledowym zamiast postojowek , w opisie jest napisane ze wystarczy wymienic reflektory i wszystko powinno byc ok, niestety po wymianie nie swieca sie postojowki , diody sa sprawne bo przelaczjac pokretlem na swiatla postojowe na chwile sie zapalaja i gasna, co moze byc przyczyna. wywala mi tez blad swiatel oraz mam komunikat na wyswietlaczu ze brak lamp postojowych przepraszam za pisownie ale nie posiadam polskiej klawiatury.