Skocz do zawartości

eusso

  • Liczba zawartości

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O eusso

  • Urodziny 28.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2020

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie jest tak jak kolega adr01 pisze. Po odkręceniu osłony silnika wkład filtra oleju przesłania i utrudnia dostęp dodatkowa pompa cieczy chłodzącej. Aby mieć swobodny dostęp do obudowy filtra oleju trzeba odkręcić tą pompę. Temat prosty bo pompa jest przykręcona jedną śrubką torx 20 (zdjęcie numer 1 - czerwonym śrubka torx , zdjęcie numer 2 - żółtym kolorem oznaczyłem nasz wkład filtra oleju, który jest zasłonięty tą pompą). Po odkręceniu pompę można swobodnie odsunąć na bok, aby nie utrudniała odkręcenia wkładu filtra oleju. Przed odkręceniem samego wkładu, nakładką numer 24 należy odkręcić upust oleju (odkręcany go za pomocą imbusa, po to aby resztka oleju zleciała) Dopiero po tym odkręcamy sam wkład filtra (zdjęcie numer 3). Resztę robimy w odwrotnej kolejności (nie zapominamy dać nowe oringi na wkład filtra oleju jak i na śrubę upustu oleju - one są w zestawie z filtrem oleju) Moment dokręcania zlewki to 5Nm , natomiast samego wkładu do 25Nm. Generalnie temat prosty.
  2. Witam, Mam pytanie czy do odkręcenia obudowy filtra oleju będzie mi potrzebny jakiś specjalny klucz? Wkład filtra oleju załączam na zdjęciu.
  3. Dzień dobry, Po każdorazowym odpaleniu auta wyskakuje mi komunikat jak na załączonym zdjęciu. Jak zrobić aby on się nie pokazywał?
  4. Spokojnie da się wyjąć samemu akumulator bez rozwalania podszybia. Wczoraj to robiłem. Należy tylko odłączyć rurkę, którą zaznaczyłem na zdjęciu czerwoną strzałką. Rurka owa jest wpięta w gumową przejściówkę. Przejściówka ta jest zgodnie z kierunkiem czerwonej strzałki na końcu tej rurki. Po odłączeniu i podniesieniu tej rurki akumulator wychodzi lekko pod kątem bez większych problemów. Należy przy tym rozkręcić i odsunąć od akumulatora przewód, który podłączamy do plusa. Oczywiście piszę o akumulatorze o prawidłowych wymiarach 315x175x175.
  5. Slaweeek Na 90% bede potrzebował nowy zbiornik. Tylko musze poczekać aż zima troche złagodnieje to rozbiore Passata i zobacze co się tam narobiło. Masz ten zbiornik z dwoma pompkami?
  6. Trzeba koniecznie demontować intercooler?
  7. Panowie miałem spotkanie z sarną. Czeka mnie wymiana zbiorniczka do spryskiwaczy. Mam następujące pytania. Czy odkręcę i wyciągnę zbiorniczek bez demontażu błotnika? Nadkole będę musiał chyba zdemontować. Chodzi mi o dojście do śrub zaznaczonych czerwonymi strzałkami na zdjęciu numer 1 i 2. Jak w ogóle najprostszym sposobem zlikwidować spryskiwacze reflektorów? Doszedłem do wniosku że nie potrzebuje spryskiwacza reflektorów. W związku z tym kolejne pytanie. Na zdjęciu numer 1 są trzy znaki zapytania. Prośba o pomoc. Górny i dolny to jak zakładam pompki. Która do czego służy? A ta wtyczka w środku to kontrolka poziomu płynu?
  8. Gdzie znajduje się u mnie zasilanie pompki do spryskiwaczy reflektorów? Rozumiem ze jest osobno pompka do reflektorów i na szyby? Nie mam jeszcze wszystkiego rozebranego. Czekam aż zima troche złagodnieje
  9. Powiedzcie mi Panowie jak w ogóle najprostszym sposobem zlikwidować spryskiwacze reflektorów? Miałem ostatnio spotkanie z sarną i z lewej strony wszystko się połamało. Doszedłem do wniosku że nie potrzebuje spryskiwacza reflektorów.
  10. Czy spryskiwacz tylnej szyby w czasie spryskiwania powinien nanosic płyn wraz z poruszająca sie wycieraczką czy w jeden konkretny punkt? U mnie sikał w jeden punkt a teraz coś chyba mu sie odblokowało (albo zepsuło) i sika na szybe wraz z poruszającą sie po półkolu wycieraczka. Jak jest u Was?
  11. mielke Czy ten rtnet to dobrzy fachowcy? Koledze auto wchodzi w tryb awaryjny (brak mocy). U nas sami naciągacze.
  12. http://allegro.pl/klucz-do-filtra-oleju-76-mm-14-kt-vw-audi-mercedes-i1470402457.html Ja takiego używam. Bedzie pasował na 100%
  13. mielke Dzis podczas jazdy do pracy wsłuchiwałem sie dalej w ten dziwny dzwięk. Okazuje sie że na 6 biegu też ten dzwięk wystepuje. Jadąc na 6-tece przy predkości 65km/h, wtedy silinik jest bradzo cicho i przy lekkim dodaniu gazu (nie mówie o przyspieszaniu bo na 6 biegu przy 65km/h nie ma mowy o gwałtownym przyspieszaniu) owe grzechotanie też wystepuje. Na niższych biegach jest ok. Dodam, że nie jest to głośny dzwięk. I praktycznie nie przeszkadza w noramlej jeździe. Czy to bedzie się nasilać?
  14. U mnie z kolei jest wszystko ok ze skrzynia do momentu gdy nie wrzucę 5 biegu. Gdy wrzucam 5 bieg słychać, nie wiem jak to opisac takie delikatne grzechotanie. Gdy przechodze na 6 bieg jest cicho. Owe grzechotanie dotyczy tylko i wyłącznie 5 biegu. Nie jest to dokuczliwe i głośne. Nie mniej jednak wczesniej tego nie było. Jak jade na 5 biegu i przyspieszam słychać to grzechotanie, a jak zdejmę noge z gazu to robi sie cicho. Co to może być?
  15. Wymieniłem już origi na nowe. I przyszło mi do głowy, że może własnie cała rura jest założona odwrotnie. Dlatego zapytałem jak macie u siebie. Na zdjęciach wyraźnie widac, że mam ją chyba załozona odwrotnie. Chcem sie tylko upewnic w 100%. Znalazłem rozwiązanie cieknących połąćzeń rur IC. Jak juz wcześniej pisałem mimo nowych oringów dalej występowało tz. pocenie sie na połączeniach. Wystarczy pod oringiem owinąć dookoła ze trzy razy teflonową taśmą do połączeń gwintowanych (najcześciej stosowana w hydraulice) i problem z głowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności