Skocz do zawartości

eusso

  • Zawartość

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O eusso

  • Urodziny 28.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słubice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. eusso

    [B5] Wymiana akumulatora

    Spokojnie da się wyjąć samemu akumulator bez rozwalania podszybia. Wczoraj to robiłem. Należy tylko odłączyć rurkę, którą zaznaczyłem na zdjęciu czerwoną strzałką. Rurka owa jest wpięta w gumową przejściówkę. Przejściówka ta jest zgodnie z kierunkiem czerwonej strzałki na końcu tej rurki. Po odłączeniu i podniesieniu tej rurki akumulator wychodzi lekko pod kątem bez większych problemów. Należy przy tym rozkręcić i odsunąć od akumulatora przewód, który podłączamy do plusa. Oczywiście piszę o akumulatorze o prawidłowych wymiarach 315x175x175.
  2. Slaweeek Na 90% bede potrzebował nowy zbiornik. Tylko musze poczekać aż zima troche złagodnieje to rozbiore Passata i zobacze co się tam narobiło. Masz ten zbiornik z dwoma pompkami?
  3. Trzeba koniecznie demontować intercooler?
  4. Panowie miałem spotkanie z sarną. Czeka mnie wymiana zbiorniczka do spryskiwaczy. Mam następujące pytania. Czy odkręcę i wyciągnę zbiorniczek bez demontażu błotnika? Nadkole będę musiał chyba zdemontować. Chodzi mi o dojście do śrub zaznaczonych czerwonymi strzałkami na zdjęciu numer 1 i 2. Jak w ogóle najprostszym sposobem zlikwidować spryskiwacze reflektorów? Doszedłem do wniosku że nie potrzebuje spryskiwacza reflektorów. W związku z tym kolejne pytanie. Na zdjęciu numer 1 są trzy znaki zapytania. Prośba o pomoc. Górny i dolny to jak zakładam pompki. Która do czego służy? A ta wtyczka w środku to kontrolka poziomu płynu?
  5. eusso

    Spryskiwacze reflektorów B5

    Gdzie znajduje się u mnie zasilanie pompki do spryskiwaczy reflektorów? Rozumiem ze jest osobno pompka do reflektorów i na szyby? Nie mam jeszcze wszystkiego rozebranego. Czekam aż zima troche złagodnieje
  6. eusso

    Spryskiwacze reflektorów B5

    Powiedzcie mi Panowie jak w ogóle najprostszym sposobem zlikwidować spryskiwacze reflektorów? Miałem ostatnio spotkanie z sarną i z lewej strony wszystko się połamało. Doszedłem do wniosku że nie potrzebuje spryskiwacza reflektorów.
  7. eusso

    Spryskiwacz tylnej szyby (Kombi)

    Czy spryskiwacz tylnej szyby w czasie spryskiwania powinien nanosic płyn wraz z poruszająca sie wycieraczką czy w jeden konkretny punkt? U mnie sikał w jeden punkt a teraz coś chyba mu sie odblokowało (albo zepsuło) i sika na szybe wraz z poruszającą sie po półkolu wycieraczka. Jak jest u Was?
  8. eusso

    Nastepne turbo i znowu notlauf

    mielke Czy ten rtnet to dobrzy fachowcy? Koledze auto wchodzi w tryb awaryjny (brak mocy). U nas sami naciągacze.
  9. http://allegro.pl/klucz-do-filtra-oleju-76-mm-14-kt-vw-audi-mercedes-i1470402457.html Ja takiego używam. Bedzie pasował na 100%
  10. mielke Dzis podczas jazdy do pracy wsłuchiwałem sie dalej w ten dziwny dzwięk. Okazuje sie że na 6 biegu też ten dzwięk wystepuje. Jadąc na 6-tece przy predkości 65km/h, wtedy silinik jest bradzo cicho i przy lekkim dodaniu gazu (nie mówie o przyspieszaniu bo na 6 biegu przy 65km/h nie ma mowy o gwałtownym przyspieszaniu) owe grzechotanie też wystepuje. Na niższych biegach jest ok. Dodam, że nie jest to głośny dzwięk. I praktycznie nie przeszkadza w noramlej jeździe. Czy to bedzie się nasilać?
  11. U mnie z kolei jest wszystko ok ze skrzynia do momentu gdy nie wrzucę 5 biegu. Gdy wrzucam 5 bieg słychać, nie wiem jak to opisac takie delikatne grzechotanie. Gdy przechodze na 6 bieg jest cicho. Owe grzechotanie dotyczy tylko i wyłącznie 5 biegu. Nie jest to dokuczliwe i głośne. Nie mniej jednak wczesniej tego nie było. Jak jade na 5 biegu i przyspieszam słychać to grzechotanie, a jak zdejmę noge z gazu to robi sie cicho. Co to może być?
  12. Wymieniłem już origi na nowe. I przyszło mi do głowy, że może własnie cała rura jest założona odwrotnie. Dlatego zapytałem jak macie u siebie. Na zdjęciach wyraźnie widac, że mam ją chyba załozona odwrotnie. Chcem sie tylko upewnic w 100%. Znalazłem rozwiązanie cieknących połąćzeń rur IC. Jak juz wcześniej pisałem mimo nowych oringów dalej występowało tz. pocenie sie na połączeniach. Wystarczy pod oringiem owinąć dookoła ze trzy razy teflonową taśmą do połączeń gwintowanych (najcześciej stosowana w hydraulice) i problem z głowy.
  13. Panowie zastanawiam się nad tym czy mam dobrze zamontowany przewód idący od intercoolera do dalszej cześci plastikowego dolotu w kierunku zaworu ERG. Może to jest przyczyną, że na połączeniach tego przewodu cieknie olej. Zauważyłem na zdjąciach innych kolegów, że mają ten przewód założony odwrotnie niż ja. Załączam zdjęcia. Wydaje mi sie, że u mnie końcówka rury z literką K powinna byc przy intercoolerze. A jest odwrotnie. Dodam, że takie połączenie jak mam u siebie podowuje że rura opiera się i ociera o zwór chłodzenia paliwa. Powstaje w ten sposób otarcie widoczne na rurze, które może spowodować w przyszłości dziure. Jak macie u siebie?
  14. eusso

    Nowe oleje mobila-wiec jaki?

    Czy to prawda, że firma Mobil olej Mobil Syst S Special V 5W-30 zastąpiła nowym olejem o nazwie Mobil Super 3000 XE 5W-30?
  15. eusso

    Jakie ET felg stalowych

    Jakie musze mieć ET przy zastosowaniu felg stalowych : a) 6Jx16H2, 5x112, ET ????? - prosze o wszystkie mozliwości b) 7Jx16H2, 5x112, ET ????? - prosze również o wszystkie możliwości
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności