Skocz do zawartości

bvc

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bvc

  • Urodziny 04.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    max
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rudy

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Czujnik ciśnienia doładowania podmieniany(zapomniałem wcześniej o tym wspomnieć) z innego, sprawnego VW Mulenie moze wchodzic w gre, dziennie robie 20km w jedna strone do pracy, poki termostat nie pusci to nie piłuje, potem owszem:), turbince zawsze daje kilkanascie sekund, program był w planach ale poległ jak znowu turbo padło. Pada turbawa - MOZLIWE Olej zakupiłem juz Motula, ale półsyntetyk. Gdzies słyszałem, nie wiem czy dobrze, ze nie powinno przechodzić sie z pół na full syntetyk - ze niby silnik se rozszczelni(usłyszane, nie moja opinia;p) Jak jest naprawdę?
  2. No oki to zaczne od tego oleju. Katalizatora nie mam wogóle;) Jak sie nie poprawi to bede grzebal przy silniku. Póki co dzieki all:)
  3. ubytki oleju miałem na tej starej turbinie, ok 1,5l na 10k km, teraz sprawdzam regularnie to po 8tyś km dolałem moze 3-4setki. Może faktycznie jakość oleju chociaż wątpie, Olej Visco 3000 10W40. Za tysiaka wychodzi mi kolejna wymiana, to moze ten olej zmienic na inny? A jeśli chodzi o te uszczelniacze i pierscienie to auto przy wadliwym działaniu nie bedzie kopcic? Moje nie kopci. Odpala czy to mróz czy pogoda, elegancko.
  4. Przy którymś tam czyszczeniu turbiny kolektor był wyczyszczony, nie było az tak duzo syfu, a poza kolektorem to skad ma ten syf leciec? Sterowanie turbo działa, weżyk zasysa dosyć konkretnie, N75 nowka, no i podmieniałem tez na inne. Daje linki do moich logów, jak auto zaczęło powoli szwankować, traciło moc na wyzszych obrotach(juz wtedy przycinały sie łopaty) Statyczne robiłem na troche niedogrzanym silniku. http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44067&d=1295519731 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44068&d=1295519739 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44069&d=1295519748 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44070&d=1295519756 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44071&d=1295519764 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44072&d=1295519770 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44073&d=1295519778 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=44074&d=1295519786
  5. Dokładnie o to chodzi
  6. Witam Panowie i Panie pomóżcie bo ja juz nie daje rady. Co może być przyczyną ze łopaty w turbo co chwile staja? Po czyszczeniu 21-2miechy i stoją - czysciłem tak 3 razy az wymieniłem turbine na regenerowane od AWX-a, chodzia super 3-4miechy i znowu przeładowania - NORMALNIE RECE OPADAJA:dolamam Silnik AFN 98' EGR zaślepiony Kat wykruszony N75 wymienione na nowe, wczesniej podmieniane na inne i tez lipa węzyki powymieniane na nówki sztuki Przepływomierz nowy Jakiś czas temu dałem logi do sprawdzenia po wymianie tej turbawki na AWX to wysztkie wyszły OK, dzis zrobiłem na szybko 003 008 i 011, niestety sa zrobione razem bo byłem sam - ale ewidentnie widac przeładowanie. Doradzcie mi co jeszcze sprawdzić, gdzie i czego szukac. Do spokojnie jeżdzących nie naleze wiec ta turbawka była dobrze przedmuchiwana. Oleju bierze mi ok 0,5l na 10k km. Może wtryski, pompa(auto nie kopci), olej zły(Viscco 3000 10w40). Albo dajcie namiar na kogoś kumatego z okolic Czestochowy to podjade i moze on znajdzie przyczyne. Rece opadaja. pozdro i dzieki all log.xls
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności