radok
-
Liczba zawartości
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O radok
- Urodziny 17.03.1980
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Biała Podlaska
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
radok obserwuje zawartość → dziwne dzwięczenie, jak demontować zbiornik płynu do spryskiwaczy w AVF, Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:) i oraz 7 innych
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
radok odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam,zadam jeszcze raz pytanie, bo trochę spaliłem- będę potrzebował opornice wentylatora klimatyzacji (taka aluminiowa z podłączeniem na trzy przewodyE3+a,E1,E2. Jak i co i za ile? Z góry dziękuję za odpowiedź. -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
radok odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam,zadam jeszcze raz pytanie, bo trochę spaliłem- będę potrzebował opornice wentylatora klimatyzacji (taka aluminiowa z podłączeniem na trzy przewodyE3+a,E1,E2. Jak i co i za ile? Z góry dziękuję za odpowiedź. -
jak demontować zbiornik płynu do spryskiwaczy w AVF
radok odpowiedział radok → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
pytanie: trzeba zdejmować zderzak, czy da sie bez tego-bo to wygląda na większą operację -
Witam. Do demontażu zbiornika płynu do spryskiwaczy dostajemy sie od strony nadkola lewego.Zdejmujemy koło, odkręcamy nadkole i osłone dolną i co i jak dalej ?, jedna śruba na górze przy wlewie- jak dalej, dobrze podążam??? Proszę o jakieś porady ( tylko nie szukajka bo więcej nie znalazłem), z góry dzięki za sugestje:)
-
Witam ponownie. Udało sie wykręcić.Pomógł ślusarz- nwaiercił i nagwintował- za 20 pln.Lepiej niz kupować wykrety za 40 pln i bez pewności czy pójdzie. Turbina gwizda ładnie i abgas werkstat się skasował.A swoja drogą to była zasyfiona i zacieta na stop!!! Fakt jeździłem jak emeryt-terza po rozgrzaniu daje po obrotach i pewnie co jakiś czas jakis STP.
-
Witam.Podłączę się i zapytam by nie pisac nowego. Jestem w trakcie czyszczenie turbo-tylko!!!-ukręciłem jedna z trzech śrubek (torix 25,śrubka nr 4) które przykręcają pierścień z łopatkami w część turbo dolotu spalin.To te śrubki w zagłębieniach jak widać na wcześniejszych zdjęciach kolegów, na nie są nałożone pierścienie dystanse.Da się to nawiercić i wykręcić jakimś wykrętem do śrub?Wszystko szło dobrze w 2 h rozebrałem a tu taki faul na samym końcu.
-
dzięki, dobrze ,że zapytałem bo już miałem odkręcony castrol response dot4 i korek wlewu ale na wszeki wypadek myslę - spytam
-
Witam:638:-małe banalne pytanko- zbiorniczek płynu hamulcowego to ten po prawej stronie, koło wlewu płynu do spryskiwaczy.Kto pyta nie błądzi.Pozdrawiam;)
-
Dziwny objaw przy zapalaniu 1.9 TDI 130 KM 2002r.
radok odpowiedział Sidoreks → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tez tak mam , może jakis błąd z elektroniki, machnij na to reką.pozdro. -
ten typ tak ma- szczególnie z przebiegami bliżej nieokreslonymi- i również jak jest zuzyty olej to troche może kopcić przez korek a nawet bagnet-i czuć dym-śmierdzące powietrze-wymiana oleju trochę pomoże.Wniosek-nowe diesle nie kopcą korkiem-warte zastanowienia!
-
na samym poczatku stawiam na plastikowy łacznik dolotu powietrza-ta składana rura przed filtrem powietrza czesto wpada w rezonans-trzeba uszczelnić silikonem łacza.
-
odcinanie EGR pomaga gdy przyczyna tkwi w samym EGR-ze (jego sterowaniu i pracy), ale nie zlikwiduje to krążącego oleju w dolocie(a to przyczyna odmy). Miałem tak, że w zaślepionym EGR blszka przy bloku silnika zbierał sie olej który nie był dostatecznie podgrzany przez dolot spalin i strasznie śmierdziały spaliny. Cieknący EGR to wina odmy- mozna go czyścić .Odcinać w AVF(131k.)-wyskakuje błąd i jest słaby w dolnym zakresie obrotów.
-
Mam to samo-powyżej 100-110-120 lekko drga, 140-160 wrecz robi sie nieprzyjemnie.Sprawdzano niby zawieszenie ale coś nic nie mogli znaleść.W czym tkwi problem? Koła wywazone.Będę równiez wdzięczny za jakies wskazówki.
-
Po odpaleniu silnika po ok 5min kopci na niebiesko.
radok odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Podejrzewam,że to EGR.Załancza się po 0-2-3-5 min(w zależności od temperatury) doładowuje spaliny oraz podgrzewa krążące w układzie dolotowym drobiny oleju, które nastepnie zostaja spalone.Taka jest diagnoza w moim TDI a przyczyna główna tkwi w wadliwej odmie, która puszcza olej.Kiedyś odciołem EGR blaszką przy samym bloku, to po jakiś 5 tys. miałem pełna rurkę oleju pod EGR ( ta rurka co doprowadza spaliny była pełna oleju- od dołu zatkana stała się zbiorniczkiem z olejem).Stary diesel z EGR , starym katalizatorem itd.- zamkniete koło. Dlatego ktoś się ich pozbywa a my je kupujemy!!!! -
trzeba zlokalizować miejsce powstawania dźwięku.Jeden siedzi w samochodzie i przegazowuje, drugi sprawdza(wzrokowo,dotykiem,obejumując lub itd.)gdzie powstaje dźwięk.U mnuie ostatnio warczało w zakresie 1500-2000 obrotó.Tłumikarz obstawiał łacznik elastyczny i katalizator-od razu chciał wymieniać.Zachować zimna krew i logikę.Szukać rzeczy najprostszych!!!Sprawdzać. Ojkazało się, że rury doprowadzające powietrze do filtra na tych łączach mają wyrobiony luz i wpadają w straszny rezonans. Łącza obleciałem palcem z silikonem i wszystko w sprawie.Zapadła cisza a diagnozy fachowców były porażajace:skrzynia, poduszki, tłumik,dwumasa itd.Szukać!!!!!