Skocz do zawartości

radok

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radok

  • Urodziny 17.03.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam,zadam jeszcze raz pytanie, bo trochę spaliłem- będę potrzebował opornice wentylatora klimatyzacji (taka aluminiowa z podłączeniem na trzy przewodyE3+a,E1,E2. Jak i co i za ile? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. Witam,zadam jeszcze raz pytanie, bo trochę spaliłem- będę potrzebował opornice wentylatora klimatyzacji (taka aluminiowa z podłączeniem na trzy przewodyE3+a,E1,E2. Jak i co i za ile? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  3. pytanie: trzeba zdejmować zderzak, czy da sie bez tego-bo to wygląda na większą operację
  4. Witam. Do demontażu zbiornika płynu do spryskiwaczy dostajemy sie od strony nadkola lewego.Zdejmujemy koło, odkręcamy nadkole i osłone dolną i co i jak dalej ?, jedna śruba na górze przy wlewie- jak dalej, dobrze podążam??? Proszę o jakieś porady ( tylko nie szukajka bo więcej nie znalazłem), z góry dzięki za sugestje:)
  5. Witam ponownie. Udało sie wykręcić.Pomógł ślusarz- nwaiercił i nagwintował- za 20 pln.Lepiej niz kupować wykrety za 40 pln i bez pewności czy pójdzie. Turbina gwizda ładnie i abgas werkstat się skasował.A swoja drogą to była zasyfiona i zacieta na stop!!! Fakt jeździłem jak emeryt-terza po rozgrzaniu daje po obrotach i pewnie co jakiś czas jakis STP.
  6. Witam.Podłączę się i zapytam by nie pisac nowego. Jestem w trakcie czyszczenie turbo-tylko!!!-ukręciłem jedna z trzech śrubek (torix 25,śrubka nr 4) które przykręcają pierścień z łopatkami w część turbo dolotu spalin.To te śrubki w zagłębieniach jak widać na wcześniejszych zdjęciach kolegów, na nie są nałożone pierścienie dystanse.Da się to nawiercić i wykręcić jakimś wykrętem do śrub?Wszystko szło dobrze w 2 h rozebrałem a tu taki faul na samym końcu.
  7. dzięki, dobrze ,że zapytałem bo już miałem odkręcony castrol response dot4 i korek wlewu ale na wszeki wypadek myslę - spytam
  8. Witam:638:-małe banalne pytanko- zbiorniczek płynu hamulcowego to ten po prawej stronie, koło wlewu płynu do spryskiwaczy.Kto pyta nie błądzi.Pozdrawiam;)
  9. tez tak mam , może jakis błąd z elektroniki, machnij na to reką.pozdro.
  10. ten typ tak ma- szczególnie z przebiegami bliżej nieokreslonymi- i również jak jest zuzyty olej to troche może kopcić przez korek a nawet bagnet-i czuć dym-śmierdzące powietrze-wymiana oleju trochę pomoże.Wniosek-nowe diesle nie kopcą korkiem-warte zastanowienia!
  11. na samym poczatku stawiam na plastikowy łacznik dolotu powietrza-ta składana rura przed filtrem powietrza czesto wpada w rezonans-trzeba uszczelnić silikonem łacza.
  12. odcinanie EGR pomaga gdy przyczyna tkwi w samym EGR-ze (jego sterowaniu i pracy), ale nie zlikwiduje to krążącego oleju w dolocie(a to przyczyna odmy). Miałem tak, że w zaślepionym EGR blszka przy bloku silnika zbierał sie olej który nie był dostatecznie podgrzany przez dolot spalin i strasznie śmierdziały spaliny. Cieknący EGR to wina odmy- mozna go czyścić .Odcinać w AVF(131k.)-wyskakuje błąd i jest słaby w dolnym zakresie obrotów.
  13. Mam to samo-powyżej 100-110-120 lekko drga, 140-160 wrecz robi sie nieprzyjemnie.Sprawdzano niby zawieszenie ale coś nic nie mogli znaleść.W czym tkwi problem? Koła wywazone.Będę równiez wdzięczny za jakies wskazówki.
  14. Podejrzewam,że to EGR.Załancza się po 0-2-3-5 min(w zależności od temperatury) doładowuje spaliny oraz podgrzewa krążące w układzie dolotowym drobiny oleju, które nastepnie zostaja spalone.Taka jest diagnoza w moim TDI a przyczyna główna tkwi w wadliwej odmie, która puszcza olej.Kiedyś odciołem EGR blaszką przy samym bloku, to po jakiś 5 tys. miałem pełna rurkę oleju pod EGR ( ta rurka co doprowadza spaliny była pełna oleju- od dołu zatkana stała się zbiorniczkiem z olejem).Stary diesel z EGR , starym katalizatorem itd.- zamkniete koło. Dlatego ktoś się ich pozbywa a my je kupujemy!!!!
  15. radok

    dziwne dzwięczenie

    trzeba zlokalizować miejsce powstawania dźwięku.Jeden siedzi w samochodzie i przegazowuje, drugi sprawdza(wzrokowo,dotykiem,obejumując lub itd.)gdzie powstaje dźwięk.U mnuie ostatnio warczało w zakresie 1500-2000 obrotó.Tłumikarz obstawiał łacznik elastyczny i katalizator-od razu chciał wymieniać.Zachować zimna krew i logikę.Szukać rzeczy najprostszych!!!Sprawdzać. Ojkazało się, że rury doprowadzające powietrze do filtra na tych łączach mają wyrobiony luz i wpadają w straszny rezonans. Łącza obleciałem palcem z silikonem i wszystko w sprawie.Zapadła cisza a diagnozy fachowców były porażajace:skrzynia, poduszki, tłumik,dwumasa itd.Szukać!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności