berthold61 Zgłoś #521 Napisano 11 Marca 2014 Nie no nie opłaca się bo najlepiej kupić drugiego ryża od nich za półtorej stówy....FTDI to od kilku do kilkunastu złotych, a dla elektronika kilka minut roboty z wymianą. Powiem tyle: nie masz pojęcia o diagnostyce i sprzęcie do tego to nie mieszaj w głowie innym. ELM to się nadaje dla dzieci, a nie konkretnej pracy. nie będę się wymądrzał ale jak byś był łaskawy zaznajomić się z tymi linkami co umieściłem powyżej co prawda dotyczą forda i spółki ale jedno wiem bo mam forda też i testowałem go właśnie tymi dwoma programami (forscan,elmconfig) i wierz mi działają wyśmienicie spokojnie można uruchamiać i wyłączać różne funkcje ,aby coś skrytykować najpierw warto sprawdzić ,pozdrawiam http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=164054&highlight=elmconfig http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=164054&highlight=elmconfig http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=190910&highlight=elmconfig zerknij a potem się wypowiadaj .elmconfig ruski robią tak dla ciekawości ,,może ci się to przydać skoro jesteś dobrym diagnostą elektronikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #522 Napisano 11 Marca 2014 Szczerze to Fordy bardzo mało mnie interesują, a nawet wcale, a z ELM do czynienia miałem i to szajs. W niektórych autach coś tam potrafi, a w innych nic do tego wiele różnych programów. Każdego VAG-a (VW, Audi, Seat, Skoda) do około 2004r. można w pełni zdiagnozować kablem KKL za kilka dyszek i programem VAG COM dostępnym w sieci. Powyżej 2004r. należy nabyć interface hex can, który w oryginale kosztuje 1700zł, albo w chińskim klonie dużo mniej i obsłuży zarówno te nowsze jak i te starsze. Poczynając od VAG COM, a kończąc na najnowszych wersjach VCDS program był i jest taki sam jedynie z każdą wersją doposażany o obsługę nowszych aut, nowszych sterowników i nowszych funkcji. Chcesz powiedzieć, że jakiś rzeźbiony ELM jest lepszy bo obsłuży 2-3 modele fordów, a jak go pod rzeźbisz jeszcze bardziej to i łyknie 2 modele więcej. Do tego kilka różnych programów, bo jeden nie potrafi tego co inny i na odwrót, nie koniecznie polskojęzycznych i znikoma ilość aut gdzie ELM połączy się z innymi sterownikami niż silnik. Ale co tam grupa VAG czyli 4 główne marki od lat mają jeden porządny program wyglądający tak samo jest do bani, a ELM który i tak nie ogarnie nawet jednej marki w całości (Ford) jest the best. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boryseck Zgłoś #523 Napisano 11 Marca 2014 Dziekuje za pomoc albo chociasz jakas prbe pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #524 Napisano 11 Kwietnia 2014 Napisz do chinola... Pewnie nie udziela wsparcia technicznego :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #525 Napisano 25 Kwietnia 2014 Witam kolegów ma pytanie czy ktos jest w stanie postawić na nogi klona VCDS 10.6 lub wgrac nowszy soft. prosze o info na PW pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kower Zgłoś #526 Napisano 25 Kwietnia 2014 Daj proszę znać jak ktoś sensowny się odezwie, bo do mnie tylko cfaniaki za 300 zł :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yam1530 Zgłoś #527 Napisano 27 Kwietnia 2014 nowy 11.11 kosztuje 150zł to te 300 za co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #528 Napisano 27 Kwietnia 2014 No ale chyba nie PL tylko ENG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #529 Napisano 29 Kwietnia 2014 Witam panowie vcds 10,6,2 , właściwie działa spr błędy , kasuje , zamienia mile na km itd ale ostatnio chciałem sprawdzić wtryski - engine , 013 018 i 023 .Problem jest taki że pokazuje wartości tylko na pierwszym cylindrze i nie jest podświetlone basic settings . (lewy dolny róg) . Czy to problem vcds-a czy coś jest nie włączone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winek0 Zgłoś #530 Napisano 10 Maja 2014 Witam panowie vcds 10,6,2 , właściwie działa spr błędy , kasuje , zamienia mile na km itd ale ostatnio chciałem sprawdzić wtryski - engine , 013 018 i 023 .Problem jest taki że pokazuje wartości tylko na pierwszym cylindrze i nie jest podświetlone basic settings . (lewy dolny róg) . Czy to problem vcds-a czy coś jest nie włączone ? Może wyższa wersja wyeliminowała by ten problem. Np. 11.11 EN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heller11 Zgłoś #531 Napisano 20 Czerwca 2014 Witam serdecznie mam pytanie kupilem HEX 12.12.2 en po instalacji i tescie wywala mi takie cos nie robilem update Port Status. OK USB Library version 03.01.19 USB Driver version 03.01.19 Interface: Not Fund czy to oznacza ze kabelek juz na zlom pozdrawiam HELlER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #532 Napisano 20 Czerwca 2014 Są już nawet klony 12.12.2? Czy to ori? Gdzie nabyłeś fejs? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #533 Napisano 20 Czerwca 2014 Witam serdecznie mam pytanie kupilem HEX 12.12.2 en po instalacji i tescie wywala mi takie cos nie robilem updatePort Status. OK USB Library version 03.01.19 USB Driver version 03.01.19 Interface: Not Found czy to oznacza ze kabelek juz na zlom Interfejs wpięty do samochodu?lub podane zasianie a niego podczas testu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heller11 Zgłoś #534 Napisano 21 Czerwca 2014 witam tak byl podlonczony do paska i po tescie znow to samo dioda mruga podczas testu na interfejsie i nie jest to org kabelek tyle ze sterowniki sie dobze mysle instalowaly mam tez versje 10.6 ten smiga moze to ze mam dwie wersje na pc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heller11 Zgłoś #535 Napisano 21 Czerwca 2014 no to juz po klopocie dostalem dwie wersie vcds 12.12.0,i 12.12.2 jak sie okazalo leci tylko na 12.12.0 kupilem bo chcialem odczytac przebieg licznika w B6 2008 mam juz versje 10.6.4 ale ten nie da rady z odczytem myslalem ze ten 12.12.? da rade ale jak widac tez nie roznic miedzy tez duzej niema szkoda pozdrawiam HELLER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #536 Napisano 14 Lipca 2014 (edytowane) Witam Panowie dzisiaj przyszedl do mnie vcds 12.12 wersja ryz nie laczy sie ze sterownikami w samochodzie Port Status. OK USB Library version 03.02.04 USB Driver version 03.08.14 Interface: Found! Type Ross-Tech HEX CAN USB VERSION 1.92 STATUS: READY!! K1 OK K2 OK CAN QUESTIONABLE po wyborze sterownika wyskakuje no response from controller testowane na passacie b5 ----aktualizacja---- Jest próba nawiązania połączenia z ABS lampki zaczynają migać jest sygnał dźwiękowy i wyskakuje komunikat no response from controller Wina kabla czy samochodu. ----aktualizacja---- kabel działa ale nie z moim samochodem sprawdzałem z następującymi samochodami ibiza 6l 2004r działa golf V 2004r działa Passat b5 1997r działa Touran 2004 2.0TDI dziala Edytowane 7 Sierpnia 2014 przez mati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzes76 Zgłoś #537 Napisano 3 Sierpnia 2014 Witam jak odpalić vag002 FTDI 232bl z softem 11.11 lub wyżej wiadomość na priv - - - - - aktualizacja - - - - - 11.11 pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #538 Napisano 3 Sierpnia 2014 kabel działa ale nie z moim samochodemsprawdzałem z następującymi samochodami ibiza 6l 2004r działa golf V 2004r działa Passat b5 1997r działa Nie ma takiej opcji... Jeżeli masz radio nie orginalne to odłącz wtyczkę zasialania. W niektórych pasztetach we wtyczce radiowej był przewód do diagnostyki ,jak założyłeś inne radio to czasem może "obciążać" linie diagnostyczną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demo74 Zgłoś #539 Napisano 6 Sierpnia 2014 Witam, Chcąc przestawić inspekcję olejową nie mogę odczytać/zmienić niektórych kanałów w [17-Instruments-> 10-Adaptacja]. Mogę odczytać i zmienić np. kanał 02, 40, 41. Problem zaczyna się z kanałami od 42 w górę, pojawia się komunikat error i nie można nic zrobić. Co może być przyczyną? Kabel to klon, wersja VCDS 10.63. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #540 Napisano 7 Sierpnia 2014 Nie ma takiej opcji...Jeżeli masz radio nie orginalne to odłącz wtyczkę zasialania. W niektórych pasztetach we wtyczce radiowej był przewód do diagnostyki ,jak założyłeś inne radio to czasem może "obciążać" linie diagnostyczną. radio mam wymienione, odłączyłem kostkę i śmiga dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach