Skocz do zawartości
dziimii

Wymiana licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zamiezam wymienic szybke licznika w moim pasku. Jednak mam problem. Niewiem jak dobrac sie do starego licznika aby nic nie uszkodzica go wyjac. Bardzo prosze o pomoc mile widziane fotki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybka i cała reszta zegarów to jedność. Sklejione czy zgrzane, zaczepów nie widziałem przy zegarach. Więc jesli masz np. porysowaną szybkę to pasta lekkościerna miękka szmatka i do dzieła. Zastanawiam sie jak można oderwac szybkę od zegaów. Moze na gorąco-lutownicą, albo po prostu siłowo śrubokkretem odłamać. I właśnie to było główna przyczną z jakiej nie zamontowałem soboe chromowanych ringów wokół zegarów (jak ma B5 3bg)

jask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I właśnie to było główna przyczną z jakiej nie zamontowałem soboe chromowanych ringów wokół zegarów (jak ma B5 3bg)

 

Ale do tego wcale nie trzeba szybki zdejmować, licznik się przecież rozbiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie wpadłem jak można rozkręcić zegary. Jak to przerabiałeś to podrzuć informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu w zegarze masz dwie albo cztery śrubki (niepamiętam dokładnie) odkręcasz, jeszcze masz chyba na rantach takie łopatki odchylasz i ropaławiasz zegary .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie dwie śrubki i te zatrzaski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak da sie szybke odrkęcic to wiem bo inny licznik miałem w ręce ale jak wyjac ten z auta pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w jakiś sposób idzie sprawdzić czy był cofany licznik...?

VAG-iem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VAG-iem :D

 

ale gdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pecys
Witam! Zamiezam wymienic szybke licznika w moim pasku. Jednak mam problem. Niewiem jak dobrac sie do starego licznika aby nic nie uszkodzica go wyjac. Bardzo prosze o pomoc mile widziane fotki

 

Witam!

Mam małe pytanko, gdzie dostałeś samą szybkę do zegarów, bo dowiadywałem się po serwisach i ciężko:(?

Bym był bardzo wdzięczny za jakieś namiary :) !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale gdzie?

 

nowe wersje VAG-COM np 704.1

Aplication -> EDC15 mileage

 

tyle że to dotyczy Passatów od modelu 2003 lub 02.

Tylko wtedy sprawdzisz przebieg w ECU. I to też pod warunkiem, że ktoś kto cofał przebieg na "szafie" nie umiał zmienić w ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno przebieg idzie sprawdzic vagiem ale powyzej 7 iroku 2001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tyle że to dotyczy Passatów od modelu 2003 lub 02.

Tylko wtedy sprawdzisz przebieg w ECU. I to też pod warunkiem, że ktoś kto cofał przebieg na "szafie" nie umiał zmienić w ECU.

 

w 2001 też można sprawdzić

 

Podobno przebieg idzie sprawdzic vagiem ale powyzej 7 iroku 2001

 

u mnie można więc potwierdzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zlotass

Witam

Mam pytanie czy ktos sie moze orientuje czy zegary pochodzace z Passata "Anglika" o numerze 3BO919860D bada pasowaly do Passata w wersji europejskiej, w kotrym zegary mialy numer 3B0919860DX?? pytam poniewaz niedawno chcieli mi powinac mojego Paska i musze teraz kupic nowe zegary??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powinny pasować. Blaty da się przełożyć z europejskiej wersji do angielskiej, podpinasz vag-a i zmieniasz wskazania licznika z mil na km (zmiana była opisywana na forum).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna sprawdzic ,ale tylko silniki diesla i to nie wszystkie,ale jesli ktos wiedzial jak cofnac czyli licznik i kopie zapisana w ECU to nawet sprawdzenie ci nie pomoze tylko wpisy w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_V6

Witam,

 

Passat 2.8 V6 4 motion liczniki firmy MOTOMETER muszę je wymienić, bo nie da się ich naprawić, a nigdzie nie mogę znaleźć takich tej firmy, wszędzie są VDO. Pytanie czy beda pasowac od benzyny 1.8 tez MOTOMETER ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_V6

Ponawiam pytanie ponieważ pilnie potrzebuje pomocy, bo nie wiem czy mogę kupić takie liczniki od 1.8 benzyny MOTOMETER ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczam, że nie wiem na pewno, ale skoro ja włożyłem do swojego TDI z 1.8 (co prawda oba VDO) A do audi A6 2002 siostry zamiast zepsutego Magneti Marelli wsadziłem bez problemu VDO myślę, że możesz zaryzykować. Jedyne co będziesz musiał zrobić to zmienic kodowanie na V6 i dopasować immo. Ale z B5 przed liftem nie miałem do czynienia więc nie wiem czy na pewno. Na Twoim miejscu jednak bym spróbował-w najgorszym wypadku sprzedasz licznik i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności