Skocz do zawartości
rysio

Kontrolka klocków hamulcowych w B5

Rekomendowane odpowiedzi

mam ten sam problem. Liczę na to, że to tylko pierwszy kabel kabel lub wtyczka zaśniedziała. Całość wygląda tak http://moto.allegro.pl/item553006517...perb_nowy.html

 

http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/553/00/65/553006517 i jest to niestety komplet z czujnikiem ABS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mróz znikł i problem znikł a na kablach wszystko ok nie kumam hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zkumaj :P Das Auto :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Poważnie tyle komunikatów nasze Paski wyświetlają? Mam rozumieć, że jak np. przepali mi się żarówka to wyświetli mi się komunikat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to zkumaj :P Das Auto :D

 

Złośliwe Das Auto. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam rozumieć, że jak np. przepali mi się żarówka to wyświetli mi się komunikat?

Panie, takie rzeczy tylko w Erze :D A tak na poważnie, to B5 chyba nie ma takiej opcji fabrycznie. Ktoś przerabiał ten temat i jest to nawet opisane na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie niestety ocieplenie nie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ŻAŁUJ SYNU;-) oj żałuj ;-) he he heh ;-)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W/w komunikaty wyświetlaja sie do czasu usunięcia usterek i nie można ich skasować.Sygnalizowane są gongiem i pulsującymi znakami.

 

Vorgluhen -silnik uruchamiac dopiero po zgasnieciu napisu(świece żarowe)

Kofferraum offen -otwarty bagaznik

Tur offen -otwarte drzwi

Gurt anlegen -zapnij pasy

Bremslicht prufen -sprawdz swiatlo hamowania

Abblendlicht -mijania

Standlicht -postojowe

Rucklicht -tylne swiatło

Nebellicht hi.prufen -przeciwmgielne tył (vo.-przod)

Kennzeinchenl.prufen -oswit.tabl.rejestr.

Fernlicht -drogowe

Ruckfahrlicht -swiatło cofania ( oczywiście przy każdym -prufen)

Getriebenotprogramm -program awaryjny skrz.biegow

Bremsbelag prufen -spr.okladziny hamulcowe( zużyte)

Waschewasser fullen -uzupeł.płyn w poj.spryskiwacza

Olstand Motor prufen -uzup.olej w silniku

Kuhlwasserst.prufen -spr.poziom płynu chłodzacego

Motornotprogramm -usterka elektron.sterownika mocy silnika.-działa awaryjny program silnika

Licht an -włączone swiatła

 

 

może mi ktoś napisać co znaczy komunikat:

wesgesgraf aktive?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli kontrolka od hamulców zapala się przy na zakrętach i szybkich manewrach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co jeśli kontrolka od hamulców zapala się przy na zakrętach i szybkich manewrach ?

Malo plynu, badz czujnik nawala, zle siedzi - prawdopodobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzic czy mam czujniki na klockach czy nie bez zaglaadania pod spod auta ?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że na pewno nie masz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak sprawdzic czy mam czujniki na klockach czy nie bez zaglaadania pod spod auta ??

Chyba nie ma takiej możliwości. Może że dasz radę zajżeć przez otwory w feldze. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pozostaje jechac do kumpla mechanika na podnosnik dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bart_dr

witam,

 

problem z kontrolka hamulcow oczywiscie:)

 

po zdjeciu koła na kabelkach do czujnika jest mala kostka(pomiedzy kablem od czujnika a wiazka, nie wiem czy to seryjnie, jesli tak to nie wiem po chu....), rozebralem wyczyscilem, nadal swieci:),

pomierzylem napiecie z wiazki wychodzi standardowo ok 10 V,

ale wyjscie od czujnika jest zwarte;/ moze ktos pomierzyl jakie napiecie powinno byc na dobrym czujniku?? wtedy mozna by zastosowac jakis ukladzik z rezystorem obnizyc odpowiednio napiecie i oszukac ten z*****y czujnik raz na zawsze!!

 

pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maksymalnie skręcić koła w lewo i w prawym kole widać, albo odwrotnie. Miejsca jest nawet dość, aby włożyć rękę i sprawdzić, lub jak ktoś wie gdzie to jest to zobaczy wtyk. Odpowiedź dla loony 24

 

---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:22 ----------

 

to działa po prostu na zamknięty układ. jak klocek dojdzie do granicy, przeciera drucik, obwód się otwiera i świeci. Po drodze nie ma przejścia i tyle. To samo co u mnie. Jeszcze nie dochodziłem do wiązki więc nie wiem na którym odcinku. U ciebie kolego najprawdopodobniej na trasie miedzy wiązką, a klockiem, pod wrunkiem, że klocek jest ok i zamyka obwód. Zmierz omomierzem klocek ( styki zewrzyj, jak obwód się zamyka klocek OK) Odpowiedź dla Bart. Cytaty się nie chcą wklejać

Edytowane przez pasektdi
nie wkleił się cytat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bart_dr

no to odkrecilem drugie kolo i sie przezegnalem.

napiecie niecaly 1 V. na czujniku zwarcie.kabel z wiazki jakis dosztukowany, z 4 z tego dwa kabelki uciete.wiec problemow jest kilka.

przedewszytskim dobrze bylo by wiedziec czy na czujniku ma byc zwarcie? ale raczej napewno nie. jesli ktos wie prosilbym o odpowiedz.

A po drugie moze ktos ma pomysł ja odłaczyc mechanicznie kontrolke na desce rozdzielczej?bylo by najprosciej ale moze sie wcale takie nie okazac

****!

 

---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:31 ----------

 

 

skoro mialby byc obwod zamkniety, to najprosciej byloby zewrzec kabelki przed klockiem pod warunkiem ze jest napiecie ok 10 V, ale z tego co czytalem u innych osob to nie zadzialalo , lewe kolo na wiazce jest ok , z drugiej strony nie ma napiecia wiec tam napewno wiekszy problem, ale z tym obwodem zamknietym nie jestem pewien, no ale z drugiej strony kto by montowal w klocku jakis uklad elekt.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest na 100% układ zamknięty, czyli po prostu przez klocek przechodzi najzwyklejszy drucik, który po przetarciu rozwiera obwód. Komp ma zarejestrowane, że obwód ma być zamknięty i wtedy jest OK. Prąd przepływa-jest Ok, prąd nie przepływa, wysyła komunikat w postaci zapalania się kontrolki klocków, która po kilku sekundach znika. W starszych układach było inaczej, tj. klocek miał wtopiony kawałek metalowej kostki ( miekkiej) i w momencie jak klocek doszedł to niej następowało połączenie z masa co powodowało zaświecanie lampki kontrolnej kazdorazowo po naciśnięciu hamulca. Klocek dochodził do masy z tarczy, świeci, puszczasz pedał, gaśnie. Jest to proste do sprawdzenia. Ja zrobiłem tak: po prawej stronie, gdzie jest wszystko OK podłączyłem starą kostkę od klocka z kabelkiem odizolowanym i zwartym. Wszystko OK. W momencie rozwarcia przewodów, kontrolka natychmiast się zapaliła. Przekręciłem kluczyk, zapaliłem autko. Po chwili zgasła. Po lewej stronie niestety nie zdało to egzaminu, co oznacza, że mam przerwę w obwodzie na jakimś odcinku, pomiędzy kostką a wiązka lub dalej. Nie miałem ostatnio czasu zajrzeć gdzie ten kabel jest wpięty dalej. Smutne jest to, że nie można go kupić osobno, ponieważ jest razem z czujnikiem ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie, że można tą sygnalizację wyłączyć przy użyciu VAGa? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności