pasektdi Zgłoś #81 Napisano 22 Lutego 2009 mam ten sam problem. Liczę na to, że to tylko pierwszy kabel kabel lub wtyczka zaśniedziała. Całość wygląda tak http://moto.allegro.pl/item553006517...perb_nowy.html http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/553/00/65/553006517 i jest to niestety komplet z czujnikiem ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sandal666 Zgłoś #82 Napisano 25 Lutego 2009 Mróz znikł i problem znikł a na kablach wszystko ok nie kumam hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #83 Napisano 25 Lutego 2009 to zkumaj Das Auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #84 Napisano 25 Lutego 2009 Poważnie tyle komunikatów nasze Paski wyświetlają? Mam rozumieć, że jak np. przepali mi się żarówka to wyświetli mi się komunikat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #85 Napisano 25 Lutego 2009 to zkumaj Das Auto Złośliwe Das Auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #86 Napisano 25 Lutego 2009 Mam rozumieć, że jak np. przepali mi się żarówka to wyświetli mi się komunikat? Panie, takie rzeczy tylko w Erze A tak na poważnie, to B5 chyba nie ma takiej opcji fabrycznie. Ktoś przerabiał ten temat i jest to nawet opisane na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #87 Napisano 25 Lutego 2009 A u mnie niestety ocieplenie nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sandal666 Zgłoś #88 Napisano 27 Lutego 2009 ŻAŁUJ SYNU;-) oj żałuj he he heh ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris39 Zgłoś #89 Napisano 28 Lutego 2009 W/w komunikaty wyświetlaja sie do czasu usunięcia usterek i nie można ich skasować.Sygnalizowane są gongiem i pulsującymi znakami. Vorgluhen -silnik uruchamiac dopiero po zgasnieciu napisu(świece żarowe) Kofferraum offen -otwarty bagaznik Tur offen -otwarte drzwi Gurt anlegen -zapnij pasy Bremslicht prufen -sprawdz swiatlo hamowania Abblendlicht -mijania Standlicht -postojowe Rucklicht -tylne swiatło Nebellicht hi.prufen -przeciwmgielne tył (vo.-przod) Kennzeinchenl.prufen -oswit.tabl.rejestr. Fernlicht -drogowe Ruckfahrlicht -swiatło cofania ( oczywiście przy każdym -prufen) Getriebenotprogramm -program awaryjny skrz.biegow Bremsbelag prufen -spr.okladziny hamulcowe( zużyte) Waschewasser fullen -uzupeł.płyn w poj.spryskiwacza Olstand Motor prufen -uzup.olej w silniku Kuhlwasserst.prufen -spr.poziom płynu chłodzacego Motornotprogramm -usterka elektron.sterownika mocy silnika.-działa awaryjny program silnika Licht an -włączone swiatła może mi ktoś napisać co znaczy komunikat: wesgesgraf aktive? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadeq Zgłoś #90 Napisano 28 Lutego 2009 A co jeśli kontrolka od hamulców zapala się przy na zakrętach i szybkich manewrach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #91 Napisano 28 Lutego 2009 A co jeśli kontrolka od hamulców zapala się przy na zakrętach i szybkich manewrach ? Malo plynu, badz czujnik nawala, zle siedzi - prawdopodobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loony24 Zgłoś #92 Napisano 17 Marca 2009 jak sprawdzic czy mam czujniki na klockach czy nie bez zaglaadania pod spod auta ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #93 Napisano 17 Marca 2009 Powiem Ci, że na pewno nie masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #94 Napisano 17 Marca 2009 jak sprawdzic czy mam czujniki na klockach czy nie bez zaglaadania pod spod auta ?? Chyba nie ma takiej możliwości. Może że dasz radę zajżeć przez otwory w feldze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loony24 Zgłoś #95 Napisano 17 Marca 2009 pozostaje jechac do kumpla mechanika na podnosnik dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bart_dr Zgłoś #96 Napisano 22 Kwietnia 2009 witam, problem z kontrolka hamulcow oczywiscie:) po zdjeciu koła na kabelkach do czujnika jest mala kostka(pomiedzy kablem od czujnika a wiazka, nie wiem czy to seryjnie, jesli tak to nie wiem po chu....), rozebralem wyczyscilem, nadal swieci:), pomierzylem napiecie z wiazki wychodzi standardowo ok 10 V, ale wyjscie od czujnika jest zwarte;/ moze ktos pomierzyl jakie napiecie powinno byc na dobrym czujniku?? wtedy mozna by zastosowac jakis ukladzik z rezystorem obnizyc odpowiednio napiecie i oszukac ten z*****y czujnik raz na zawsze!! pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #97 Napisano 22 Kwietnia 2009 (edytowane) maksymalnie skręcić koła w lewo i w prawym kole widać, albo odwrotnie. Miejsca jest nawet dość, aby włożyć rękę i sprawdzić, lub jak ktoś wie gdzie to jest to zobaczy wtyk. Odpowiedź dla loony 24 ---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:22 ---------- to działa po prostu na zamknięty układ. jak klocek dojdzie do granicy, przeciera drucik, obwód się otwiera i świeci. Po drodze nie ma przejścia i tyle. To samo co u mnie. Jeszcze nie dochodziłem do wiązki więc nie wiem na którym odcinku. U ciebie kolego najprawdopodobniej na trasie miedzy wiązką, a klockiem, pod wrunkiem, że klocek jest ok i zamyka obwód. Zmierz omomierzem klocek ( styki zewrzyj, jak obwód się zamyka klocek OK) Odpowiedź dla Bart. Cytaty się nie chcą wklejać Edytowane 22 Kwietnia 2009 przez pasektdi nie wkleił się cytat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bart_dr Zgłoś #98 Napisano 22 Kwietnia 2009 no to odkrecilem drugie kolo i sie przezegnalem. napiecie niecaly 1 V. na czujniku zwarcie.kabel z wiazki jakis dosztukowany, z 4 z tego dwa kabelki uciete.wiec problemow jest kilka. przedewszytskim dobrze bylo by wiedziec czy na czujniku ma byc zwarcie? ale raczej napewno nie. jesli ktos wie prosilbym o odpowiedz. A po drugie moze ktos ma pomysł ja odłaczyc mechanicznie kontrolke na desce rozdzielczej?bylo by najprosciej ale moze sie wcale takie nie okazac ****! ---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:31 ---------- skoro mialby byc obwod zamkniety, to najprosciej byloby zewrzec kabelki przed klockiem pod warunkiem ze jest napiecie ok 10 V, ale z tego co czytalem u innych osob to nie zadzialalo , lewe kolo na wiazce jest ok , z drugiej strony nie ma napiecia wiec tam napewno wiekszy problem, ale z tym obwodem zamknietym nie jestem pewien, no ale z drugiej strony kto by montowal w klocku jakis uklad elekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #99 Napisano 22 Kwietnia 2009 to jest na 100% układ zamknięty, czyli po prostu przez klocek przechodzi najzwyklejszy drucik, który po przetarciu rozwiera obwód. Komp ma zarejestrowane, że obwód ma być zamknięty i wtedy jest OK. Prąd przepływa-jest Ok, prąd nie przepływa, wysyła komunikat w postaci zapalania się kontrolki klocków, która po kilku sekundach znika. W starszych układach było inaczej, tj. klocek miał wtopiony kawałek metalowej kostki ( miekkiej) i w momencie jak klocek doszedł to niej następowało połączenie z masa co powodowało zaświecanie lampki kontrolnej kazdorazowo po naciśnięciu hamulca. Klocek dochodził do masy z tarczy, świeci, puszczasz pedał, gaśnie. Jest to proste do sprawdzenia. Ja zrobiłem tak: po prawej stronie, gdzie jest wszystko OK podłączyłem starą kostkę od klocka z kabelkiem odizolowanym i zwartym. Wszystko OK. W momencie rozwarcia przewodów, kontrolka natychmiast się zapaliła. Przekręciłem kluczyk, zapaliłem autko. Po chwili zgasła. Po lewej stronie niestety nie zdało to egzaminu, co oznacza, że mam przerwę w obwodzie na jakimś odcinku, pomiędzy kostką a wiązka lub dalej. Nie miałem ostatnio czasu zajrzeć gdzie ten kabel jest wpięty dalej. Smutne jest to, że nie można go kupić osobno, ponieważ jest razem z czujnikiem ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #100 Napisano 22 Kwietnia 2009 wiecie, że można tą sygnalizację wyłączyć przy użyciu VAGa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach