Skocz do zawartości
rysio

Kontrolka klocków hamulcowych w B5

Rekomendowane odpowiedzi

czy to normalne ze zewnetrzny klocek ma 3mm, okładziny a wewnetrzny 6mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość santa_daro
czy to normalne ze zewnetrzny klocek ma 3mm, okładziny a wewnetrzny 6mm

Jakis miesiac temu wymienialem, mialem podobnie, tylko ze u mnie juz zewnetrzego nie było, a wewnatrz mial kolo 5-6mm na pawym kole, lewe mialo wew 6mm, zew 3m. z tego wynika albo tak sie dzieje albo to kwestia zabrudonych zaciskow tak bylo tez i w moim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakis miesiac temu wymienialem, mialem podobnie, tylko ze u mnie juz zewnetrzego nie było, a wewnatrz mial kolo 5-6mm na pawym kole, lewe mialo wew 6mm, zew 3m. z tego wynika albo tak sie dzieje albo to kwestia zabrudonych zaciskow tak bylo tez i w moim przypadku.

 

to kwestia zabrudzonych prowadnic (zniszczonych osłon prowadnic, braku smarowania w prowadnicach itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eddu2

BREMSBELAG PRÜFEN czy jak mi świeci coś takiego to znaczy ze mi sie skończyły klocki ? czy może też mówi coś na temat tarczy hamulcowych ?? Zmieniałem klocki przez zima i tarcze były już w średnim stanie jak zmieniałem opony na letnie to patrzyłem na klocki i jest ich jeszcze prawie 3/4 wiec to raczej nie możliwe żeby przez tak krótki okres czasu zdarły sie do czujnika. Pozdrawiam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kabelki(wtyczki)od tych czujników sprawdz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gustdelf

Mam teraz ten sam problem wymienilem klocki, na ktorych smialo mozna bylo jeszcze jezdzic i to badziewie dalej sie pali. Problem w tym,ze jestem teraz w Polsce i musze to zlikwidowac bo nie wiem jak to przejdzie na przegladzie w Anglii. A moze po wymianie trzeba ten blad wykasowac? Czy wystarczy tylko wlaozyc nowe klocki? Widze,ze kilka osob juz to mialo moze mi ktos napisac czy znalazl usterke i usunął?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moze po wymianie trzeba ten blad wykasowac? Czy wystarczy tylko wlaozyc nowe klocki?

 

wystarczy włożyć tylko nowe i już nie powinna się palić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
Mam teraz ten sam problem wymienilem klocki, na ktorych smialo mozna bylo jeszcze jezdzic i to badziewie dalej sie pali. Problem w tym,ze jestem teraz w Polsce i musze to zlikwidowac bo nie wiem jak to przejdzie na przegladzie w Anglii. A moze po wymianie trzeba ten blad wykasowac? Czy wystarczy tylko wlaozyc nowe klocki? Widze,ze kilka osob juz to mialo moze mi ktos napisac czy znalazl usterke i usunął?

 

I daltego niejednokrotnie pisałem o tym, że czujnniki zużycia klocków hamulcowych wprowadzone w samochodach to najgorszy patent jaki mogli wymyśleć. Gdyby to jeszcze było robione solidnie i na grubych kablach z wodoszczelnymi złaczami to jeszcze zrozumiałbym ale stan obecny jest niestety dramatyczny. Pozostaje Ci tylko kolego poszukać przerwy i usunać ją. Na początek zaglądnij to wtyczek i gniazdek. Zrób eksperyment czy po zmostkowaniu wtyków w gnieździe czujnika nadal cos sie świeci czy nie.

Ja na poprzedniej stronie napisałem co mam u siebie zrobione :)

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hha to jest dobry patent ! Ty wiesz ze trzeba sprawdzic, ja tez wiem i wiele innych osób ale np. mój znajomy ma w dupie to. Dopiero jak nie hamuje to zmienia a to ze metalowa płytka która trze o tarcze i piszczy jak cholera to sobie tłumaczy ze tak ma być. Coś podeszło. No i to jest dla takch ludzi genialne rozwiązanie. Jak sie swieci to wymieniają. A bardziej obeznany uzytkownik auta kupuje klocki bez czujników i co jakis czas sprawdza grubość okładzin hamulcowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gustdelf

Jestem tak wk... ta cala sytuacja,ze tak wlasnie zrobie. No ale chcialem dobrze pomyslelem,ze skoro robie 1200 kilosow za jednym razem przez cala europe to lepiej, nawet jak na logike te klocki jeszcze z 20000 powinny zrobic, to je wymienie bo przeciez kontrolka. Nie pomyslem,ze kontroka moze palic sama z siebie. I przyznam ci hha racje wiekszego gowna w zyciu nie widzielem jak sobie pomysle jak sie sralem z tymi kabeleczkami bo delikatusne to takie to az mnie trzesie ale ja sie z tym jutro rozprawie.

 

Najgorsze jest to,ze ta przerwa musi byc juz za tym gdniazdkiem dlatego,ze przeciez z klockiem wlozylem nowy kabelek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mirror

Ja mam ten sam problem tyle tylko że niemam komunikatu żadnego a co jakiś czas zapala mi się kontrolka od ABS i ESP razem czy to też może być spowodowane wtyczkami, zdaje mi się że chyba nie bo ESP niema chyba nic wspólnego z taczą hamulcową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co jakiś czas zapala mi się kontrolka od ABS i ESP razem czy to też może być spowodowane wtyczkami

 

Jest już o tym spory temat na forum. Wystarczy poczytać i wyciągnąć wnioski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Interceptor

Kurcze zapaliło mi się Bremsen Fehler bite coś tam cośtam i miga na desce znak ręcznego. Co to może oznaczać. Jak widze n aforum klocki mają inny napis. Mam B5 3BG FL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurcze zapaliło mi się Bremsen Fehler bite coś tam cośtam i miga na desce znak ręcznego. Co to może oznaczać. Jak widze n aforum klocki mają inny napis. Mam B5 3BG FL

 

Poczytaj dokładnie. Nawet w tym temacie masz odpowiedź na swoje pytanie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zadzior13

Witam!

Ja tez to mam właśnie i tak mnie to wkurza, że szkoda gadać. Na zakrętach w prawo, na jeździe do przodu i przy odpalaniu rano. Bremsen fehler to znaczy Błąd hamulców ten drugi Komunikat Panie kolego to: Betriebsanleitung prufen czyli Sprawdzić Instrukcje obsługi. Patrzyłem i nic ciekawego nie znalazłem, płyn jest i co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje na początek sprawdzić poziom płynu hamulcowego później wizualnie ocenić klocki oraz stan czujników ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Ja tez to mam właśnie i tak mnie to wkurza, że szkoda gadać. Na zakrętach w prawo, na jeździe do przodu i przy odpalaniu rano. Bremsen fehler to znaczy Błąd hamulców ten drugi Komunikat Panie kolego to: Betriebsanleitung prufen czyli Sprawdzić Instrukcje obsługi. Patrzyłem i nic ciekawego nie znalazłem, płyn jest i co dalej.

 

Dolałeś młynu do wskaźnika MAX?

Tydzień temu miałem podobny problem - wymieniałem płyn hamulcowy, zbiorniczek zalany był do połowy wskazania (MIN - MAX). Co zakręt lub gwałtowniesze hamowanie wyskakiwała w/w komenda. Po zalaniu pod MAX problem zniknął. Passat ma wysoko ustawiony czujnik i to właśnie powoduje częste wyskakiwanie błędu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam inne pytanie

bo i owszem zapaliło mi się ABS ale razem z kontrolką Break a jak zgasło świeciła się kontrolka ESP ... klocki ??? (jednak nie wymienilem na nowe.. wszystko OK :) ...) chyba jednak poziom płynu ...:)

Edytowane przez lofi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu po zakupie vaga wszedlem w dzial ABS i dalem na testy. Gdy odlaczylem vaga zdziwilem sie, bo nie chcialy zgasnac mi kontrolki ABS ESP, nawet po parokrotnym odpaleniu auta i lekkim przychamowaniu.

Okazalo sie ze trzeba bylo ostro ruszyc zeby ESP zmusic do pracy, i powyzej 30km/h ostro zahamowac. Wtedy kontrolki zgasly i spokoj.

 

Co do Bremsen Fehler to wiadomo ze nalezy uzupelnic plyn. Po wymianie plynu i zrobieniu paru kilometrow rowniez wyskoczyl mi ten komunikat. Dolalem ok 50-100ml i bylo ok.

Pozniej po ok 1tys km, jak bylem w trasie ze zbiorniczka znikl mi plyn a komunikat ponownie nie pojawil sie - ZONK. No wlasnie dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

A mi się ostatnio pokazał napis BREMSBELAG PRÜFEN 2 dni się palił śmigam do Sopot wracam i nagle zgasło ;-) zajrzałem pod koła mam okładzin około 5 mm. wymieniać nie wymieniać o to jest pytanie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności