mshk Zgłoś #641 Napisano 2 Listopada 2014 Czy te opadanie obrotów które macie w swoich paskach dzieję się tylko na ciepłym silniku? ja zaobserwowałem u siebie właśnie gdy silnik schodzi z ssania a szczególnie gdy złapie pion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gazza Zgłoś #642 Napisano 3 Listopada 2014 Witajcie. Ja mam problem ze zbyt dużymi obrotami. Na jałowym biegu obroty czasami są zbyt niskie - na granicy drgań auta, ale najczęściej w okolicach od 900 do 1100. Czasami na chwilę zwiększają się do 2200 tak jakbym lekko dodał gazu i po chwili "odpuszczają" do 800-900. Spalanie wzrosło. Na jałowym minimalnie pokazuje 1,5 l/h. Braku mocy nie stwierdziłem. Będę wdzięczny za pomysły. Mój mechanik wymienił zawór DV i miało być ok. Miało... Passat 1.8 t AWT 2004. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #643 Napisano 3 Listopada 2014 Trzeba by podejrzeć kilka parametrów pracy VAG-iem to można by więcej powiedzieć, a tak to tylko można strzelać. Może MAF, może nieszczelność, może coś z paliwem, może przepustnica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #644 Napisano 3 Listopada 2014 Ostatnio zrobione logi http://vaglog.pl/log_189443.html fakt że to nie ten dział ale może coś podpowiecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hefajstos Zgłoś #645 Napisano 9 Listopada 2014 Do gazza, sprawdz sobie czujnik temperatury cieczy chłodzącej, jeśli będzie pokazywał inną niz na liczniku to mogą samoczynnie wzrastać obroty. Ja miałem troche podobny problem jak czujnik wykrył tem. poniżej 0 to obroty wzrastały do 2,3 tys.. Na liczniku tem. +90 a na czujniku różna od -30 do 90 i tak skakała.Czujnik jest też odpowiedzialny za spalanie itp.Dopiero po pól roku wymieniłem go od pierwszego objawu bo z początku to raz na jakiś czas a potem co dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #646 Napisano 8 Grudnia 2014 To i ja mam pytanie. Tak się zastanawiam co może być przyczyną ze silnik na wolnych pracuje nie równo. Niby obroty trzyma na poziomie 800-850rpm ale czuć lekkie drgania i w czasie jazdy czasem lekko się czka. Czy to może być brudna przepustnica? Pompa paliwa nowa we wrześniu 2013, przepływka (używka) październik 2013, filtr paliwa nowy wymieniony miesiąc temu. Na gazie jest pszczółka. Jak we wrześniu rozmawiałem z gazownikiem to stwierdził że nie widzi wypadania zapłonu wiec świece i przewody są dobre. Na vagu błędów brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hefajstos Zgłoś #647 Napisano 8 Grudnia 2014 Witam, a ja mam taki problem. Rano gdy go zapale, pochodzi chwilę i jak dodaje gazu to minimalnie mi sie przytnie, nie wejdzie od razu na obroty tylko sie przytną i dopiero wchodzi na obroty. NA benzynie jest to prawie nie wyczuwalne ale na lpg już bardziej. Jak chodzi na lpg i dodaje gazu to obroty zacinają sie, dopiero po chwili wchodzi ostro. Jak trzymam 2000obr puszcze gaz, spadają obr. do 1800 i wciskam znowu to też się zacina.Przewody od nie dawna nowe, świece na początku roku zmieniane, przepustnica czysta, przed wymianą świec też to miał. Wczoraj podłączyłem pod komp i zero błędów, jaka przyczyna że tak mi robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Breados Zgłoś #648 Napisano 12 Grudnia 2014 Witam wszystkich na forum, z gory chcialbym zaznaczyc ze jesli chodzi o temat mechaniki samochodowej, to jestem totalnym laikiem Jestem w posiadaniu Passata 97 1.8T AEB, pare miesiecy temu wymieniany mial rozrzad, wszystkie filtry, uszczelke pod klawiatura, spawany wydech i pare innych standardowych podzespolow. Na dzien dzisiejszy wiem na pewno, ze do wymiany mam katalizator i byc moze pompe paliwa(auto muli). Jedynym jednakze mankamentem od strony technicznej zauwazonym przeze mnie, jest nieregularne wchodzenie i spadanie obrotow podczas startowania sprzeglem, kiedy uzywam gazu to problemu nie mam absolutnie. Czasami dzieje sie tak, ze przy ruszaniu auto wejdzie na 1800 obrotow i po paru sekundach zacznie schodzic, najczesciej jednak balansuje pomiedzy 1000 i 1200 i schodzi do 800 dopiero gdy puszczam sprzeglo. Dodam tez, ze samo sprzeglo jest juz nieco wyrobione i lapie dosc wysoko. Z gory dzieki za jakies wskazowki, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #649 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam, Odnośnie spadających obrotów. Od mechanika usłyszałem, że jest to wina "lewego" powietrza w układzie, w moim przypadku może to być wina sparciałych przewodów. Z kolei od innego specjalisty usłyszałem, że to nic innego jak przepustnica. Co o tym myślicie? Pozdrawiam, Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #650 Napisano 4 Stycznia 2015 Odnośnie spadających obrotów Sparciałe przewody trzeba wymienić ,jeśli nic się nie zmieni to może być jak u mnie -winna była przepływka która podawała fałszywe dane , vag nie pokazywał błędu przepływki , po zmianie na nówke problemów już niema odepnij od niej wtyczkę jeśli obroty będą ok to ją podmień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #651 Napisano 20 Marca 2015 (edytowane) Witam. Co może być przyczyną falowania obrotów na jałowym jak silnik zimny a jak ciepły (90st) to falowanie jest mniej odczuwalne ( faluje podczas schodzenia z obrotów, np. przy dojeżdaniu do skrzyżowania podczas wciśnięcia sprzęgła) na PB i na LPG ? Proszę o porady Edytowane 21 Marca 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #652 Napisano 20 Marca 2015 Na początek czyszczenie przepustnicy . Powinno być OK . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #653 Napisano 20 Marca 2015 Dzięki bardzo za poradę. Czyszczona była przepustnica w styczniu 2014r. Może nieszczelność przy kolektorze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #654 Napisano 20 Marca 2015 Wejdź pod samochód i zobacz czy nie masz wklęśniętego baku :fajny Jeśli tak, to filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika paliwa - do wymiany bądź reanimacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #655 Napisano 20 Marca 2015 Wejdź pod samochód i zobacz czy nie masz wklęśniętego baku :fajny Jeśli tak, to filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika paliwa - do wymiany bądź reanimacji. Ok, sprawdzę. Podziękować za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pokut Zgłoś #656 Napisano 20 Marca 2015 świece i przewody to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #657 Napisano 21 Marca 2015 Wejdź pod samochód i zobacz czy nie masz wklęśniętego baku :fajny Jeśli tak, to filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika paliwa - do wymiany bądź reanimacji. Nie jest wklęśnięty. Ale faluje na PB i LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
failure Zgłoś #658 Napisano 30 Kwietnia 2015 Witam, podpinam się do tematu. Opiszę swój problem, ponieważ nie mam czasu wertować 33 stron, a mam dużo informacji. Mam problem z falującymi obrotami, szczególnie na zimnym silniku. Auto potrafi nawet zgasnąć. Rzecz w tym, że silnik pracuje jak igiełka, trzyma wolne obroty. Jaja się zaczynają, jak dam gazu i puszczę. Wtedy spadają nawet na 400-500RPM. Problem jest mniej zauważalny, gdy silnik się zagrzeje. ALE! Odnośnie grzania, to też jest lipa, bo silnik podczas jazdy nie zagrzewa się do 90*, ale stoi na kresce przed 90*. Nie wiem czy tak ma być. Jak silnik pracował 3min, a auto stało to zagrzał się na 90*, gdy zacząłem jechać to spadło na kreskę przed. I teraz pytanie, co mam sprawdzić/wymienić? Czy temp. pracy podczas jazdy (kreska przed 90*) jest ok? Mój typ to silniczek krokowy, ale wydaje mi się słaby, gdyż po nagrzaniu problem się łagodzi. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #659 Napisano 30 Kwietnia 2015 Co do skoków temp to czujnik temp do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
failure Zgłoś #660 Napisano 30 Kwietnia 2015 Czy czujnik może mieć powiązanie z falującymi obrotami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach