Skocz do zawartości

failure

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O failure

  • Urodziny 16.04.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wklejam dla potomnych. Spełniłem jedno z postanowień noworocznych i naprawiłem usterki w tylnej klapie. Po rozcięciu peszla ukazały się pięknie poprzecinane kabelki. Zdjęcia chyba nie wymagają komentarza. Co ciekawe wiązka nie nadawała się do ponownego lutowania - była po prostu za krótka : D trzeba było ją przedłużyć co widać na zdj Dziwi mnie tylko fakt jak została poprowadzona wiązka, mianowicie przed teleskopem, co sprzyja takim usterkom. Na początku myślałem, że to ja zrobiłem babola i źle przylutowałem, ale przypomniało mi się że jeden jedyny kabelek był cały i go nie przecinałem/lutowałem, zatem nie miałem fizycznej możliwości zmiany położenia wiązki U was też tak jest?
  2. ok panowie sprawdzę te tuleje,a prosze powiedzieć, po wymianie trzeba robić zbieżność na nowo?
  3. Witam, opiszę swoją historię związaną z problemem ściągania auta na prawą stronę. B5 sedan 1999 rok 1.8t Jakiś rok temu robiłem zbieżność, auto jechało świetnie, idealnie prosto, równo. Po jakimś miesiącu sielankowej jazdy auto po puszczeniu kierownicy zaczęło skręcać na prawą stronę. Przez ten miesiąc nie było żadnego wypadku, spotkania z krawężnikiem, wpadnięcia w mega dziurę itp itd. No i się zaczęła moja walka która trwa do dziś! 1. Zamieniałem opony stronami - NIC 2. Zmieniłem opony z letnich na zimowe/z zimowych na letnie (NOWE WSZYSTKIE) - NIC. 3. Zrobiłem niedawno jeszcze raz zbieżność, były rozbieżności (wklejam zdjęcie z wydruku), ale to NIC NIE POPRAWIŁO. 4. Robiłem zaciski hamulcowe (jeden był zapieczony) 5. Auto było sprawdzane na dwóch stacjach diagnostycznych i u jednego mechanika - wszyscy ludzie byli zaufani, znajomi, skrupulatnie sprawdzali każdą część zawieszenia. Wszystko jest niby w porządku.... Naprawdę już nie mam pojęcia czemu to auto skręca. Jak jadę prosto np. 120km/h to kierownicę mam oczywiście skręconą lekko w lewo, jakby auto jechało cały czas krzywo. Samochód skręca następująco: Znajdując się przy lewej krawędzi pasa ruchu i puszczając kierownicę, auto dokładnie na drugim słupku, czyli po 200m spotyka się z linią po prawej stronie. Czyli nie jest to jakieś ostre ściąganie, ale jednak !! Proszę o pomoc naprawdę już ręce opadają, robię codziennie 100km po autostradzie i mam dość....
  4. widac problem globalny... u mnie w sedanie to samo, silownik sprawny, nie dziala elektryczne otwieranie bagaznika. Jeszcze sie nie dokopalem do zrodla problemu, ale jakims fartem przy ruszaniu przewodow elektrycznych ktore wychodza na zewnatrz karoserii, przez chwile udalo sie "naprawic" i zamek dzialal normalnie. Wniosek taki ze przewody musza byc gdzies przetarte. Mam jeszcze problem ze pali mi bezpiecznik od podswietlenia tablicy, a te przewody sa scisle zwiazane w jedna wiazke. Zatem problemu trzeba szukac w kablach
  5. dzięki, jak przestanie padać deszcz to się za to zabiorę
  6. aaa czyli teraz bębenek tylko trzyma, a nie klamka - dobrze rozumiem? I jak ściągnę zawleczkę z bębenka to zejdzie cały zamek, a bębenek zostanie w bagażniku?
  7. Witam, uszkodził mi się zamek tylnej klapy, w związku z tym zabrałem się za jego wymianę. Odkręciłem wszystkie nakrętki od spodu i poległem. Cały zamek trzyma teraz ten mechanizm którym ręcznie otwieramy bagażnik. Klamka tak mocno gdzieś siedzi, że nie mam na to pomysłu, a nie chcę połamać. Proszę o wskazówki jak odczepić to dziadostwo
  8. failure

    instalacja do 1.8T

    Reduktor BRC typ Genius MB, numer 15AD21394 Zbiornik typ TOROIDaL Wielozawór typ BRC numer 15LE 12080 Komputer sterujący numer 4392107 Dysponuje tylko takimi danymi. Czy na ich podstawie można coś określić? Edit. Mimo, że w danych technicznych którymi dysponuję nie ma jasno napisanego modelu, ale montowałem gaz w bardzo, ale to bardzo szanującej się firmie i fuszerki by nie odwalili. Zatem na 99.9% mam reduktor Genius MB 1500, który obsługuje samochody do 190KM. Czy to zatem oznacza, że nic w instalacji LPG nie trzeba wymieniać?
  9. failure

    instalacja do 1.8T

    Podłączę się do tematu z dość nietypowym pytaniem. Mam 150 koniów, po roku użytkowania to jak krew z nosa, dowiedziałem się, że 1.8t nie tylko dobrze znosi podtlenek gazotu, ale także wiejski tjuning. Mam w planach niewielkim kosztem (tak do tysiąca) podkręcić coś tego chomika. Jeszcze się na tym nie znam, ale wszystkie słowa klucz "szybko+tanio+dobrze" sprowadzają się do chip tuningu. Problem polega na tym, że niedawno zamontowałem instalacje BRC, mam 2 lata gwarancji i zastanawiam się jak to pogodzić? Czy po zamontowaniu chipa trzeba będzie regulować gaz na nowo? wymieniać jakieś elementy?
  10. Już od początku koncepcja jest zła. Zbuduj zestaw 2x woofer + 2x tweeter z PRZODU. Tył zostaw w spokoju, odłącz żeby nie psuł "sceny". Co do wzmaka, unikaj marketówek i aukcji z milionami watt. Interesujesz się excursionami, które mają 4ohmy, zatem patrz na wzmaki które mają podaną moc RMS przy 4 omach. Zresztą ja się nie znam. Słyszałem wiele wzmacniaczy które miały 80W RMS, a grały lepiej od takich co generowały 300W RMS (patrz dls a4). Osobiście miałem do czynienia z rockfordem, audisonem, audio artem, phase rs4, to świetne wzmacniacze.
  11. Wyciągnij ten głośnik, zmierz miernikiem oporność (musisz odlutować kable bo zapewne gwizdek też jest podpięty). Jak oporności nie będzie (innymi słowy będzie zwarcie) to głośnik do wymiany. Drugi sposób: Nagraj sobie na płytkę dźwięk np. sinus 500Hz, daj balans na lewo i puść muzykę tak jakbyś głośno słuchał. Ustaw miernik na napięcie zmienne (AC) i podepnij pod kable głośnikowe. Jak nie będzie napięcia albo będzie rażąco skakało znaczy że kabel albo końcówka mocy z radia
  12. piasek, w świetle pl prawa koszty wysyłki w przypadku stwierdzenia wady zakupionego przedmiotu pokrywa sprzedający.
  13. Filmik dedykowany dla osób z dużym dystansem do siebie i swoich paseratti Sam mam b5 w sedanie, jestem ciekaw waszych reakcji
  14. Tak, to ten głośnik z aukcji. Dostępny jest normalnie w sklepie za 500zł u PL dystrybutora. Mam go w skrzynce 25L w BR, lata sobie po bagażniku, jak potrzebuje miejsca to odpinam i zostawiam w garażu. Gotową skrzynkę kupiłem za 150zł Jeśli już tak kombinujesz z montażem suba pod fotelem i jesteś otwarty na modyfikacje, to mogę Ci zaproponować o wiele lepsze rozwiązanie. Mianowicie montaż głośnika w metalowej półce. Wycinasz otwór na wymiar głośnika, wygłuszasz całą półkę matami, budujesz skrzynkę od spodu półki która "zamknie" głośnik i gotowe. To sprawdzone rozwiązanie, u mojego znajomego w mercedesie napier$^$@ aż miło : )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności