Skocz do zawartości

hefajstos

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hefajstos

  • Urodziny 31.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puerto Rico

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam, a ja mam taki problem. Rano gdy go zapale, pochodzi chwilę i jak dodaje gazu to minimalnie mi sie przytnie, nie wejdzie od razu na obroty tylko sie przytną i dopiero wchodzi na obroty. NA benzynie jest to prawie nie wyczuwalne ale na lpg już bardziej. Jak chodzi na lpg i dodaje gazu to obroty zacinają sie, dopiero po chwili wchodzi ostro. Jak trzymam 2000obr puszcze gaz, spadają obr. do 1800 i wciskam znowu to też się zacina.Przewody od nie dawna nowe, świece na początku roku zmieniane, przepustnica czysta, przed wymianą świec też to miał. Wczoraj podłączyłem pod komp i zero błędów, jaka przyczyna że tak mi robi?
  2. Do gazza, sprawdz sobie czujnik temperatury cieczy chłodzącej, jeśli będzie pokazywał inną niz na liczniku to mogą samoczynnie wzrastać obroty. Ja miałem troche podobny problem jak czujnik wykrył tem. poniżej 0 to obroty wzrastały do 2,3 tys.. Na liczniku tem. +90 a na czujniku różna od -30 do 90 i tak skakała.Czujnik jest też odpowiedzialny za spalanie itp.Dopiero po pól roku wymieniłem go od pierwszego objawu bo z początku to raz na jakiś czas a potem co dzień.
  3. Witam, mam taki problem z wiskozą, że po zgaszeniu silnika kręci sie jeszcze kilka sekund wiatrak i słychać cos jak by obcierało.(1.9 tdi 101 fl ). http://allegro.pl/wiskoza-vw-passat-b5-fl-101km-tdi-i4065666782.html czy wystarczy kupić tą cześć i wiatrak będzie sie zatrzymywał od razu.
  4. Świece ż. firmy Iskra to najtańsze badziewie jakie może być. Tydzień temu byłem w motoryzacyjnym i obsługujący powiedział mi że moge myśleć ze mam nowe ale nie zawsze mogą grzać. Bosch za 55 zł zaproponował lub zamienniki po 30 zł. Seba86 może masz ujowe paliwo i ujowe świece i dlatego cieżko ci zapala. W piatek w centrum było - 18 zanim swojego zapaliłem to podgrzałem go 5 razy po ok 7s.
  5. Nie mam oświetlenia w bagażniku w sedanie. Wyjąłem zamek żeby zobaczyć mikrostyki i są ok (jak odciągnie sie tą zawleczkę zeby wyjąć zamek, a nie bedzie chciał wyjść to trzeba pukać we wkłądkę nad rejestracją.Ja nie wiedziałem ze wkładka też wychodzi i godzinę szarpałem zamek). Mam trzy wtyczki, jedna do tłoczka zielony i niebieski 8V, druga do zamka brąz braz-zielony braz-niebieski a trzecia jest wolna wisi sobie i nigdzie nic nie ma żeby ja wpiać brąz braz-czarny.Wychodzi na to ze ta trzecia wtyczka jest od oświetlenia i gdzie ja wpiąć ?
  6. Witam, nie mogę skasować tego komunikatu sposobem, który pisze na pierwszej str. Ogólnie to mi wyskakuje service insp a jak próbuje skasować to OiL pokazuje sie.Jak przekrece pokrętłem Y w prawo to pokazuje aktualny stan przebiegu. Jak nacisnę pokretło X i przytrzymam pojawiają sie cztery zera i jak popstrykam to każde zero mogę zamienić na inną cyfrę(1-9)
  7. Jeśli chodzi Ci o ten przycisk to świeci mi jak włączę AC tzn. wyryte litery. Znalazłem te przekaźniki o numerach 214,384,204,213,197,208 porównując z tabela to 1,4,I,II,III,IV.Kupie 384 i zobaczę co się zmieni.
  8. Do waldi2807 w climatronic może tak być, ale ja ręcznie robie gdzie i jakie powietrze ma lecieć.Jak mam włączony przycisk AC i przekręce pokrętłem na szybe to wyskakuje mi przycisk AC. tomascor byłem dzisiaj u gościa co naprawia klimy i powiedział mi ze może to być czujnik który kosztuje u niego 250zł, powiedział też zebym cały czas jeżdził w włączoną klimą i tak chodzi cały czas ale przyciskiem AC, bo moze mi wiatrak głupieć a na końcu spalić. Możesz dokłądniej napisać gdzie co jest bo nie wiem gdzie szukać tego przekaznika.Patrzyłem w dziale bezp. i przekaz. i nadal nie wiem gdzie jest ten przekaznik.
  9. witam, mój problem z klimą polega na tym, że cały czas chodzi.Jak przekręcę pokrętłem na zimne powietrze zeby leciało to czuje zimne powietrze z klimy.A jak włączę AC to słyszę jak załącza sie wiatrak na chłodnicy. Nikt mi nie odp. na mój problem jak napisałem wcześniej. Teraz wiem troche wiecej, gdy patrze na sprezarkę jak klima jest włączona to chodzi prawidłowo, każe komuś klime wyłączyć to sie wyłącza sprężarka tylko po 5,6 sekundach znowu zaczyna chodzić.czy to możę być wina czujnika jeśli tak to gdzie on jest.
  10. witam, mój problem z klimą polega na tym, że cały czas chodzi.Jak przekręcę pokrętłem na zimne powietrze zeby leciało to czuje zimne powietrze z klimy.A jak włączę AC to słyszę jak załącza sie wiatrak na chłodnicy.Zeby ją wyłączyć to tylko wystarczy podłączenia pod komputer czy też mechaniczna usterka.
  11. hefajstos

    centralny zamek

    Domyślałem sie tylko,ale wolałęm sie upewnić.Nikt nie pisał gdzie ten bolec wchodzi i w co.
  12. hefajstos

    centralny zamek

    Witam, mój problem polega z centralnym na tym że nie mogę zamknąć samoch. z kluczyka od kierowcy.Wkładam kluczyk do wkładki przekręcam w obie strony i nic sie nie dzieje.Wymontowałem wkładkę i rozebrałem na cześci i wyczyściłem, bo trochę zaszła brudem od nie używania.od wkładki wychodzi taki bolec podobny do śrubokręta płaskiego i gdzie on dochodzi bo pewnie głębiej coś sie uszkodziło.
  13. Droga Olu czy po dodaniu gazu silnik Ci przerywał i jak ruszyłaś to szarpał, wystarczyło by tylko wymienić świece i problem by zniknął. Podejrzewam ze jeżdziłąś na nich wiecej niż 2.5 r. Mam kilka pytań co do twojej wizyty u gazownika. Czy wymienił Ci filtr gazu?co 10tys. wymienia sie go (niektórzy robią 30tys. na filtrze, a potem z płaczem do gazownika ze coś nie tak z gazem).Jakiej firmy założył wtryskiwacze? czy nie mógł ich przeczyścić.
  14. Witam nie mogę rozkodować dwóch kodów T6U, 8E2 mógłby mi ktoś pomóc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności