Skocz do zawartości
MrWho

Problem z centralnym

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem dywaniki - są suche.

Drzwi kierowcy wcale się nie otwierają.

Wkładam klucz do zamka, przekręcam, słychać jakby się odblokowywały, wyskakuje cycek w drzwiach i na tym koniec. Drzwi się nie otwierają. Wsiadam przez drzwi pasażera. Zamykam klawiszem na drzwiach kierowcy, wszystkie drzwi się blokują, otwieram ponownie klawiszem na drzwiach kierowcy, wszystkie drzwi poza drzwiami kierowcy są odblokowane. Ciągnięce za wewnętrzną klamkę nie pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko jasne.

Pojechałem do mechanika. Ten 2,5 godz. włamywał mi się do samochodu. Jak się okazało problem nie leżał po stronie elektroniki tylko był mechaniczny.

Spadła mała sprężynka, która chyba odciąga rygiel.

Cała robota z "włamaniem" się do auta, rozbiurką zamka i złożeniem wszystkiego do kupy trwała 3 godz. i kosztowała 200 pln :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kosmiczny

witam, ja mam jeszcze inny problem bo oprócz tylnych lewych drzwi to mi świrują przednie drzwi i muszę z pilota dawać sygnał do zamknięcia kilkakrotnie, tylko prawe tylne drzwi zamykają się od razu

rozebrałem zamek przednich dni na części pierwsze i nic w zasadzie nie zrobiłem, jeszcze na dodatek zgubiłem jakaś malutka sprężynkę, ale i tak yo poskładałem i zamek zamykał się miesiąc za pierwszym razem a teraz znowu muszę klikać pilotem a jak już się nie chcą zamknąć to jadę z kluczyka, nie wiem czy wszystkie siłowniki wymienić na nowe czy może ktoś ma lepszy pomysł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi 3 lata temu świrował także centralny w tylnych drzwiach i przednich. Wtedy pomogło przelutowanie wszystkich lutów w zamku z tyłu. Jakiś czas temu zaczął świrować zamek od strony kierowcy, nie chciał się otworzyć z pilota itp... rozebrałem zamek jednak cała płytka drukowana wyglądała jak nowa - dodatkowo luty były fabrycznie zabezpieczone jakby żywicą. Potraktowałem mimo to wszystko lutownicą ale bez nadzieji na poprawę bo o ile wcześniej z tyłu widziałem gołym okiem zimny lut to tutaj wszystko było idealnie. Po złożeniu c.z działa poprawnie już 2 tygodnie i oby tak dalej :)

 

Reasumując polecam przelutowanie płytki w zamku.

 

Aha, podczas składania miałem problem z "bolcem" co wychodzi z drzwi gdy są otwarte i chowa się gdy zamek się rygluje. ( ten co w starszych samochodach służył do ryglowania i odryglowania drzwi :} ) mianowicie podczas montażu wygiął się pręt na którym zamocowany jest "bolec" co powodowało opór w ruchu i zamek po zaryglowaniu się zaraz sam się odryglowywał i drzwi kierowcy pozostawały otwarte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

POMOCY!!! Wczoraj wymieniałem filtr paliwa. Wszystko poszło OK poza tym, że po zamknięciu maski nie mogłem zamknąć samochodu pilotem. Dokładnie sprawdziłem pilota, ale z nim jest wszystko OK, jednak centralny na niego nie reaguje. Ciekawe jest to, że otworzyłem maskę jeszcze raz i central przez chwilę jeszcze podziałał, by następnie paść całkiem.

 

1. o może być powodem takiego zachowania się zamka centralnego?

2. czy pod maską idą jakieś przewody od centrala, które nieopatrznie mogłem naruszyć?

 

Dodam jeszcze tylko, że przed wymianą tego nieszczęsnego filtra centralny działał idealnie.

Proszę o podpowiedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z centralnym zamkiem, posiadam passata z 97 r z centralnym zamkiem działającym tylko na kluczyk, i dokupilem sobie sterownik z pilotami. Problem w tym że, nie mogę znaleść przewodu ktory odpowiada za zamkniecie drzwi. Przewod do otwierania znalazłem w drzwiach. proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z centralnym zamkiem, posiadam passata z 97 r z centralnym zamkiem działającym tylko na kluczyk, i dokupilem sobie sterownik z pilotami. Problem w tym że, nie mogę znaleść przewodu ktory odpowiada za zamkniecie drzwi. Przewod do otwierania znalazłem w drzwiach. proszę o pomoc.
W wiązce przewodów(w drzwiach), idącej od zamka tych drzwi, do podzespołu sterownika-silnika elektr.szyb,znajdź dwa przewody: czerwono-niebieski i czerwono-zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są te przewody ale nie moge dojsc ktory jest do zamykania dzwi. Bo do otwarcia znalazlem i dziala a z zamknieciem mam problem. probowalem tez podlaczyc sie przez wlacznik zamykania w drzwiach lecz jest to samo otwiera a nie ma przewodu ktory zamyka i podlamczalem sie pod modul komfortu ale raz zamyka raz nie i raz otwiera a raz nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są te przewody ale nie moge dojsc ktory jest do zamykania dzwi. Bo do otwarcia znalazlem i dziala a z zamknieciem mam problem. probowalem tez podlaczyc sie przez wlacznik zamykania w drzwiach lecz jest to samo otwiera a nie ma przewodu ktory zamyka i podlamczalem sie pod modul komfortu ale raz zamyka raz nie i raz otwiera a raz nie.
Przewód:

- czerwono-zielony to zamykanie

-czerwono niebieski otwieranie

Sterowanie odbywa się masą(-) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przewód:

- czerwono-zielony to zamykanie

-czerwono niebieski otwieranie

Sterowanie odbywa się masą(-) .

 

Znalazlem te przewody ale nie chce zamykac jedynie otwiera... Z tym mam problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bako222

aż miło ze nie jestem sam z problemem centralnego zamka w b5. U mnie główny problem (chyba) to drzwi kierowcy. Auto kupiłem z centralnym ale bez pilota. Po pewnym czasie przestał działać, rozbierałem wszystko dwa razy i wydaje sie ok. Pozostałe trzy drzwi zamykam przyciskiem centralnego natomiast drzwi kierowcy manualnie kluczykiem. Sprawdzałem siłownik i jest ok, prosze o podpowiedz co jeszcze moge sprawdzić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aż miło ze nie jestem sam z problemem centralnego zamka w b5. U mnie główny problem (chyba) to drzwi kierowcy. Auto kupiłem z centralnym ale bez pilota. Po pewnym czasie przestał działać, rozbierałem wszystko dwa razy i wydaje sie ok. Pozostałe trzy drzwi zamykam przyciskiem centralnego natomiast drzwi kierowcy manualnie kluczykiem. Sprawdzałem siłownik i jest ok, prosze o podpowiedz co jeszcze moge sprawdzić...

podpinam sie pod to co kolega napisal ale dotego lewe tylne drzwi po nacisnieciu guzika zamyka i odrazu otwiera i musze paluchem je zamykac.po wlaczeniu zaplonu slychac silownik w drzwiach kierowcy ale nic sie niedzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego , że ostatnio zauważyłem iż przerobione kierunki w lusterkach świecą jak chcą .Raz świeci lewa strona , raz prawa , a raz obie .

Nie wiem czy to przez zasilanie czy problem z centralnym , który działa. Być może to problem z alarmem? , któregoś dnia ściągałem plastik pod kierownicą żeby się dobrać do bezpieczników i tam znalazłem przycisk szary, na kabelku który idzie gdzieś w głąb deski , o wymiarach 1,5x1,5cm , przyciskając go słychać delikatny dzwięk wydobywający się gdzieś z deski rozdzielczej. Ale to nie wszystko bo później zauważyłem , że przy zamknięciu auta alarm pika dwa razy , gdzie zawsze pikał raz a na otwarciu 2 razy. Kiedyś uaktywniłem sobie domykanie szyb z pilota , po przytrzymaniu guzików na pilocie działa itp. Ale teraz jak zostawie szybę lub szyby otwarte to wystarczy raz nacisnąć na przycisk zamknięcia na pilocie i to bez dłuższego trzymania i wszystkie szyby się automatycznie domykają ,gdzie wcześniej musiałem dłużej przytrzymać guzik. Miał ktoś coś podobnego ?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginał czy dokładany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładany

 

Autoalarm CLIFFORD

Edytowane przez robert-o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co nikt nic nie podpowie coz tym fantem zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak dokładany to już tylko monter wie, co i jak jest podpięte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam taki problem. Przód lewe drzwi: nie zapala sie lampka w kabinie, brak sygnału wł.swiateł, nie zamyka/otwiera centralnie kluczykiem,nie domyka szyb. Na pilota przy zamykaniu kierunki nie sygnalizują, przy otwieraniu tak .Podczas przekręcania kluczykiem słychać że cos tam chodzi. Pytanie moje, czy jest zamek do naprawy czy do wymiany. Pozdrawiam. Na VAGu -siłownik.Dzis zaczeło dzialac ale z przerwami. jak jest ok to wszystko działa.

Edytowane przez zbigniewz01@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności