kowalo Zgłoś #41 Napisano 26 Stycznia 2009 Sprawdzałem dywaniki - są suche. Drzwi kierowcy wcale się nie otwierają. Wkładam klucz do zamka, przekręcam, słychać jakby się odblokowywały, wyskakuje cycek w drzwiach i na tym koniec. Drzwi się nie otwierają. Wsiadam przez drzwi pasażera. Zamykam klawiszem na drzwiach kierowcy, wszystkie drzwi się blokują, otwieram ponownie klawiszem na drzwiach kierowcy, wszystkie drzwi poza drzwiami kierowcy są odblokowane. Ciągnięce za wewnętrzną klamkę nie pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalo Zgłoś #42 Napisano 30 Stycznia 2009 Już wszystko jasne. Pojechałem do mechanika. Ten 2,5 godz. włamywał mi się do samochodu. Jak się okazało problem nie leżał po stronie elektroniki tylko był mechaniczny. Spadła mała sprężynka, która chyba odciąga rygiel. Cała robota z "włamaniem" się do auta, rozbiurką zamka i złożeniem wszystkiego do kupy trwała 3 godz. i kosztowała 200 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kosmiczny Zgłoś #43 Napisano 18 Sierpnia 2011 witam, ja mam jeszcze inny problem bo oprócz tylnych lewych drzwi to mi świrują przednie drzwi i muszę z pilota dawać sygnał do zamknięcia kilkakrotnie, tylko prawe tylne drzwi zamykają się od razu rozebrałem zamek przednich dni na części pierwsze i nic w zasadzie nie zrobiłem, jeszcze na dodatek zgubiłem jakaś malutka sprężynkę, ale i tak yo poskładałem i zamek zamykał się miesiąc za pierwszym razem a teraz znowu muszę klikać pilotem a jak już się nie chcą zamknąć to jadę z kluczyka, nie wiem czy wszystkie siłowniki wymienić na nowe czy może ktoś ma lepszy pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #44 Napisano 19 Sierpnia 2011 Mi 3 lata temu świrował także centralny w tylnych drzwiach i przednich. Wtedy pomogło przelutowanie wszystkich lutów w zamku z tyłu. Jakiś czas temu zaczął świrować zamek od strony kierowcy, nie chciał się otworzyć z pilota itp... rozebrałem zamek jednak cała płytka drukowana wyglądała jak nowa - dodatkowo luty były fabrycznie zabezpieczone jakby żywicą. Potraktowałem mimo to wszystko lutownicą ale bez nadzieji na poprawę bo o ile wcześniej z tyłu widziałem gołym okiem zimny lut to tutaj wszystko było idealnie. Po złożeniu c.z działa poprawnie już 2 tygodnie i oby tak dalej Reasumując polecam przelutowanie płytki w zamku. Aha, podczas składania miałem problem z "bolcem" co wychodzi z drzwi gdy są otwarte i chowa się gdy zamek się rygluje. ( ten co w starszych samochodach służył do ryglowania i odryglowania drzwi :} ) mianowicie podczas montażu wygiął się pręt na którym zamocowany jest "bolec" co powodowało opór w ruchu i zamek po zaryglowaniu się zaraz sam się odryglowywał i drzwi kierowcy pozostawały otwarte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fores80 Zgłoś #45 Napisano 28 Sierpnia 2011 POMOCY!!! Wczoraj wymieniałem filtr paliwa. Wszystko poszło OK poza tym, że po zamknięciu maski nie mogłem zamknąć samochodu pilotem. Dokładnie sprawdziłem pilota, ale z nim jest wszystko OK, jednak centralny na niego nie reaguje. Ciekawe jest to, że otworzyłem maskę jeszcze raz i central przez chwilę jeszcze podziałał, by następnie paść całkiem. 1. o może być powodem takiego zachowania się zamka centralnego? 2. czy pod maską idą jakieś przewody od centrala, które nieopatrznie mogłem naruszyć? Dodam jeszcze tylko, że przed wymianą tego nieszczęsnego filtra centralny działał idealnie. Proszę o podpowiedzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palinka003 Zgłoś #46 Napisano 3 Stycznia 2012 Witam. Mam problem z centralnym zamkiem, posiadam passata z 97 r z centralnym zamkiem działającym tylko na kluczyk, i dokupilem sobie sterownik z pilotami. Problem w tym że, nie mogę znaleść przewodu ktory odpowiada za zamkniecie drzwi. Przewod do otwierania znalazłem w drzwiach. proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #47 Napisano 3 Stycznia 2012 Mam problem z centralnym zamkiem, posiadam passata z 97 r z centralnym zamkiem działającym tylko na kluczyk, i dokupilem sobie sterownik z pilotami. Problem w tym że, nie mogę znaleść przewodu ktory odpowiada za zamkniecie drzwi. Przewod do otwierania znalazłem w drzwiach. proszę o pomoc.W wiązce przewodów(w drzwiach), idącej od zamka tych drzwi, do podzespołu sterownika-silnika elektr.szyb,znajdź dwa przewody: czerwono-niebieski i czerwono-zielony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palinka003 Zgłoś #48 Napisano 4 Stycznia 2012 Są te przewody ale nie moge dojsc ktory jest do zamykania dzwi. Bo do otwarcia znalazlem i dziala a z zamknieciem mam problem. probowalem tez podlaczyc sie przez wlacznik zamykania w drzwiach lecz jest to samo otwiera a nie ma przewodu ktory zamyka i podlamczalem sie pod modul komfortu ale raz zamyka raz nie i raz otwiera a raz nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #49 Napisano 4 Stycznia 2012 Są te przewody ale nie moge dojsc ktory jest do zamykania dzwi. Bo do otwarcia znalazlem i dziala a z zamknieciem mam problem. probowalem tez podlaczyc sie przez wlacznik zamykania w drzwiach lecz jest to samo otwiera a nie ma przewodu ktory zamyka i podlamczalem sie pod modul komfortu ale raz zamyka raz nie i raz otwiera a raz nie.Przewód:- czerwono-zielony to zamykanie -czerwono niebieski otwieranie Sterowanie odbywa się masą(-) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palinka003 Zgłoś #50 Napisano 6 Stycznia 2012 Przewód:- czerwono-zielony to zamykanie -czerwono niebieski otwieranie Sterowanie odbywa się masą(-) . Znalazlem te przewody ale nie chce zamykac jedynie otwiera... Z tym mam problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bako222 Zgłoś #51 Napisano 8 Stycznia 2012 aż miło ze nie jestem sam z problemem centralnego zamka w b5. U mnie główny problem (chyba) to drzwi kierowcy. Auto kupiłem z centralnym ale bez pilota. Po pewnym czasie przestał działać, rozbierałem wszystko dwa razy i wydaje sie ok. Pozostałe trzy drzwi zamykam przyciskiem centralnego natomiast drzwi kierowcy manualnie kluczykiem. Sprawdzałem siłownik i jest ok, prosze o podpowiedz co jeszcze moge sprawdzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #52 Napisano 10 Lutego 2012 aż miło ze nie jestem sam z problemem centralnego zamka w b5. U mnie główny problem (chyba) to drzwi kierowcy. Auto kupiłem z centralnym ale bez pilota. Po pewnym czasie przestał działać, rozbierałem wszystko dwa razy i wydaje sie ok. Pozostałe trzy drzwi zamykam przyciskiem centralnego natomiast drzwi kierowcy manualnie kluczykiem. Sprawdzałem siłownik i jest ok, prosze o podpowiedz co jeszcze moge sprawdzić... podpinam sie pod to co kolega napisal ale dotego lewe tylne drzwi po nacisnieciu guzika zamyka i odrazu otwiera i musze paluchem je zamykac.po wlaczeniu zaplonu slychac silownik w drzwiach kierowcy ale nic sie niedzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #53 Napisano 16 Marca 2014 (edytowane) Zacznę od tego , że ostatnio zauważyłem iż przerobione kierunki w lusterkach świecą jak chcą .Raz świeci lewa strona , raz prawa , a raz obie . Nie wiem czy to przez zasilanie czy problem z centralnym , który działa. Być może to problem z alarmem? , któregoś dnia ściągałem plastik pod kierownicą żeby się dobrać do bezpieczników i tam znalazłem przycisk szary, na kabelku który idzie gdzieś w głąb deski , o wymiarach 1,5x1,5cm , przyciskając go słychać delikatny dzwięk wydobywający się gdzieś z deski rozdzielczej. Ale to nie wszystko bo później zauważyłem , że przy zamknięciu auta alarm pika dwa razy , gdzie zawsze pikał raz a na otwarciu 2 razy. Kiedyś uaktywniłem sobie domykanie szyb z pilota , po przytrzymaniu guzików na pilocie działa itp. Ale teraz jak zostawie szybę lub szyby otwarte to wystarczy raz nacisnąć na przycisk zamknięcia na pilocie i to bez dłuższego trzymania i wszystkie szyby się automatycznie domykają ,gdzie wcześniej musiałem dłużej przytrzymać guzik. Miał ktoś coś podobnego ? Edytowane 16 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #54 Napisano 16 Marca 2014 Oryginał czy dokładany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #55 Napisano 16 Marca 2014 (edytowane) dokładany Autoalarm CLIFFORD Edytowane 16 Marca 2014 przez robert-o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #56 Napisano 19 Marca 2014 to co nikt nic nie podpowie coz tym fantem zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #57 Napisano 19 Marca 2014 No to jak dokładany to już tylko monter wie, co i jak jest podpięte... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #58 Napisano 21 Marca 2014 (edytowane) Witam.Mam taki problem. Przód lewe drzwi: nie zapala sie lampka w kabinie, brak sygnału wł.swiateł, nie zamyka/otwiera centralnie kluczykiem,nie domyka szyb. Na pilota przy zamykaniu kierunki nie sygnalizują, przy otwieraniu tak .Podczas przekręcania kluczykiem słychać że cos tam chodzi. Pytanie moje, czy jest zamek do naprawy czy do wymiany. Pozdrawiam. Na VAGu -siłownik.Dzis zaczeło dzialac ale z przerwami. jak jest ok to wszystko działa. Edytowane 24 Marca 2014 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach