Skocz do zawartości
Vax

Dopasowanie nowego kluczyka - B5 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

no to raczej będzie rozbój w biały dzień..... :taksobie

ja też czekam na info z salonu VW bo zamówiłem nowy kluczyk, za który już zapłaciłem.... 470 zł i jeśli będą mi go programować do auta to jeszcze 200 zł muszę dopłacić... masakra co? :wkurzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

505,12 kluczyk + 92,95 kodowanie klucza i pilota (dostałem zniżkę około 80 przez to że ponad dwie godziny czekałem na serwisanta mimo ustalonej wcześniej godziny). Od dzisiaj przyczepiam sobie cegłę do kluczyka żeby czasem znowu nie mieć przykrych niespodzianek... aha! W cenie kodowania kluczyka jeszcze mi zrobili diagnostykę komputerowa i powiedzieli co nie gra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja za kluczyk zapłaciłem 120zł + fejs comander 105zł + nacięcie grota 15

10 minut i zgrane 2 kluczyki robiłem to 1 raz i poszło pin już mam i dwa kluczyki.

Te ceny co se życzy serwis to jakaś koszmar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to czyste lichwiarstwo, ja też teraz robiłem kluczyk bo miałem 1, koszt kluczyka na aukcji 190 pln + 30 pln za nacięcie grota, programowanie samemu = bezcenne

fakt musiałem się troszkę pofatygować z pinem immo bo nie miałem kabla, ale za to na forum jest mnóstwo osób pomocnych w tym temacie :D THX Michał :D

Edytowane przez danieldyla
error

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) nie ma sprawy cieszę się, że mogłem pomóc i że udało sie zakodować. Pozdrawiam:piwo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam problem z programowaniem kluczyka.

Jest tak kupilem paska z 3 kluczykami i jednym plastikowym + zawieszka z cyframi. Czyli bomba bo mam wszystko. Nie mam oprogramowania takze tym nie dysponuje.

Chodzi mi o to że chciałbym aby zamykać i otwierać samochód z pilota...

Czy jest to możliwe... Żaden kluczyk nie działa wymieniłem baterie we wszystkich kluczykach. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po korku łącznie ze szczegółami jak się programuje ><<< Może coś złe robie bo to co wyczytałem to nic nie zdaje egzaminu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ja mam problem z programowaniem kluczyka.

Jest tak kupilem paska z 3 kluczykami i jednym plastikowym + zawieszka z cyframi. Czyli bomba bo mam wszystko. Nie mam oprogramowania takze tym nie dysponuje.

Chodzi mi o to że chciałbym aby zamykać i otwierać samochód z pilota...

Czy jest to możliwe... Żaden kluczyk nie działa wymieniłem baterie we wszystkich kluczykach. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po korku łącznie ze szczegółami jak się programuje ><<< Może coś złe robie bo to co wyczytałem to nic nie zdaje egzaminu.

Pozdrawiam

Adam ja ekspertem od tego nie jestem ale robiłem to tak:

>> włożyłem 1 kluczyk do stacyjki i przekręciłem zapłon,

>> drugi zaś wkładasz do zamka drzwi kierowcy,

>> zamykasz auto kluczykiem i przez około 3 - 4 sek przytrzymujesz przycisk zamykania / otwierania na pilocie, powinien się na chwilkę włączyć klakson.

>> otwierasz auto ale nie z pilota tylko z kluczyka

>> wyłącz zapłon i powinno grać

mi się udało to za 2 razem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis posiedze na tym co mi pisałes i bede walczył/\

A jeszcze jedno pytanko czy na kluczyku powinna być jakaś dioda ??

Bo ja na żadnym kluczyku nie mam diody. Mam tylko przycisk od zamykania i otwierania....???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy we wszystkich typach kluczyków tak jest, ale ja u siebie mam. W pilocie 2 i 3 przyciskowym. dioda tak na granicy łączenia pilota z tą częścią gdzie jest grot.

 

passatbandzior jakbyś wgrywał na nowo kluczyki do imo, pamiętaj aby wgrać ten plastikowy grot z przywieszką. on też ma pastylkę do imo.

 

piloty wgrywałem tą samą procedurą co podał danieldyla. jedynie co to musiałem wcisnąć otwórz i potem zamknij.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie mozna zapisać nowego pilota -funkcja save nie jest dostępna (nie ważne czy wybieram , kluczyk na pozycji 2 czy 4),a nie mam wyciętego grota , więc czy mogę zaprogramować nowego pilota w jakiś inny sposób? Czy wpisanie 0 i zaprogramowanie na nowo obu pilotów jest bezpieczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie nie mozna zapisać nowego pilota -funkcja save nie jest dostępna (nie ważne czy wybieram , kluczyk na pozycji 2 czy 4),a nie mam wyciętego grota , więc czy mogę zaprogramować nowego pilota w jakiś inny sposób? Czy wpisanie 0 i zaprogramowanie na nowo obu pilotów jest bezpieczne?
hmm pilota czy kluczyka ? pilota do centralnego programujesz nie vagiem tylko tak jak wyżej napisałem dla Adama (passatbandzior) a kluczyk vagiem, Podlaczamy interfejs VAG. Wkładamy kluczyk i włączamy zapłon. Uruchamiamy program VAG-COM i wchodzimy w opcje [25 - Immobilizer]. Jezeli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników. Należy wiec wybrać opcje [17 - Instruments], dalej [Login - 11]. Podajemy PIN poprzedzony cyfra 0. Jezeli PIN jest prawidlowy nie pojawia sie zaden komunikat. Jeżeli PIN jest nie prawidłowy wyswietlony zostanie komunikat o niewłaściwym pinie. Powinna zapalić sie kontrolka IMMO. Nastepnie wybieramy [Adaptation - 10] i wpisujemy 21 w "Channel Number". Wybieramy [Read]. Widać ile kluczyków jest obecnie w pamieci. Wpisujemy 0 w pole "new value". Ta opcje powoduje wykasowanie aktualnie zapamiętanych kluczykow. Wybieramy [Test], a nastepnie [save]. W tym samym miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0, podajemy ile kluczyków chcemy zaprogramować (np. 2). Nastepnie wybieramy [Test] i [save]. W tym momencie kluczyk, który jest obecnie w stacyjce powinien sie zaprogramować a kontrolka zgasnąć. Wybieramy [Done, Go Back], [Close Controller, Go Back - 06]. Wyłączamy zapłon. Wkładamy kolejny klucz i włączamy zapłon. Kontrolka powinna w ciągu 2s zgasnąć. Wylaczamy zaplon. Jezeli chcielismy zakodowac wiecej kluczy to teraz wkladamy kolejny i powtarzamy procedure. Na koncu uruchamiamy silnik ostatnim zakodowanym kluczem. Oczywiście muszą być wszystkie groty powycinane, gdyż nowymi kluczykami włączamy zapłon. mam nadzieję ze pomoże :D oczywiście informacje nie są mojego autorstwa, tylko wyszukane na forum. pozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o pilota tylko -do zamykania i otwierania samochodu -nie mam wyciętego grota, wiec myślałem, że jest inna opcja, pinu też nie znam :(. Tak czy owak dziękuje za szczegółowy opis i Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z procedurą kodowania immo Passat B5 FL 1.9tdi 2002 kluczyk scyzoryk końcówka numeru AH.

Mam jeden klucz. Dokupiłem drugi na allegro, dociąłem grot, zaprogramowałem go aby otwierał i zamykał samochód pilotem. Następnie zabrałem się za kodowanie immo. Pin mam, zgodnie z instrukcją wchodze w adaptacje później kanał 21 i tam pokazuje że mam aktywne 2 klucze, także ponownie wpisuje wartość 2 aby dodać nowy i kiedy wciskam test pokazuje BŁĄD! W sumie to żadnej wartości nie przyjmuje i pokazuje BŁĄD. No może 0(zera) nie próbowałem z czystego strachu że strace wogole możliwość uruchomienia samochodu.

Może macie jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem z procedurą kodowania immo Passat B5 FL 1.9tdi 2002 kluczyk scyzoryk końcówka numeru AH.

Mam jeden klucz. Dokupiłem drugi na allegro, dociąłem grot, zaprogramowałem go aby otwierał i zamykał samochód pilotem. Następnie zabrałem się za kodowanie immo. Pin mam, zgodnie z instrukcją wchodze w adaptacje później kanał 21 i tam pokazuje że mam aktywne 2 klucze, także ponownie wpisuje wartość 2 aby dodać nowy i kiedy wciskam test pokazuje BŁĄD! W sumie to żadnej wartości nie przyjmuje i pokazuje BŁĄD. No może 0(zera) nie próbowałem z czystego strachu że strace wogole możliwość uruchomienia samochodu.

Może macie jakieś pomysły ?

kolego czytaj dokładnie to co napisałem powyżej post 91 :D pisze dokładnie że przed zaprogramowaniem musimy wykasować oba klucze, wpisujemy 0 dajemy test i save, itd ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ale spotkałem się również z instrukcją mówiącą aby nie podawać wartości 0 tylko od razu ile ma być kluczy. Po prostu boję się że jak coś nie wyjdzie to już nie uruchomię auta. Spróbuję z 0 i dam znać jak poszło.

P.S. Czyli to normalne że przed wpisaniem i zatwierdzeniem 0 podając wartość 2 lub 3 pojawia się błąd ?

Obawiam się że 0 przyjmie a już poźniej np.2 nie i będzie zonk.

Edytowane przez tdimisiesni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem ale spotkałem się również z instrukcją mówiącą aby nie podawać wartości 0 tylko od razu ile ma być kluczy. Po prostu boję się że jak coś nie wyjdzie to już nie uruchomię auta. Spróbuję z 0 i dam znać jak poszło.

P.S. Czyli to normalne że przed wpisaniem i zatwierdzeniem 0 podając wartość 2 lub 3 pojawia się błąd ?

Obawiam się że 0 przyjmie a już poźniej np.2 nie i będzie zonk.

biorąc ta instrukcje na logikę to jak można zaprogramować 2 nowe klucze jak już one są zaprogramowane, musowo wpisać wartość 0 aby ponownie zakodować klucze. I nie ma co się bać, to ta instrukcja to nie mój wymysł tylko z forum i każdy kto programował tak postępował. Chyba że kodowanie odbywa się po CAN'ie ale w tym to już zielony jestem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niestety problem,

Kolega odczytał mi PIN ze sterownika. Przy próbie logowania się w 17-instruments po wpisaniu pinu i zatwierdzeniu w miejscu przebiegu dziennego pojawia się FAIL. Nie wiem czy mam w takim razie pin zły czy może problem jest gdzies głębiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i niestety problem,

Kolega odczytał mi PIN ze sterownika. Przy próbie logowania się w 17-instruments po wpisaniu pinu i zatwierdzeniu w miejscu przebiegu dziennego pojawia się FAIL. Nie wiem czy mam w takim razie pin zły czy może problem jest gdzies głębiej.

a poprzedziłeś PIN'a zerem >> 0 << ? według mnie jak jest błędny pin to powinien się na lapku pokazać info o złym pinie i zaświeca się kontrolka od immo na zegarach. Kolego a może powinieneś się połączyć z kanałem 25 - immobilizer ?? a nie 17 - zegary ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak poprzedziłem "0". A przez kanał 25 nie można się u mnie połączyć. Właśnie trochę mnie zastanawia ten FAIL.

Przy okazji vag pokazał mi kilka błędów dotyczących modułu komfortu.. może to ma jakiś związek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak poprzedziłem "0". A przez kanał 25 nie można się u mnie połączyć. Właśnie trochę mnie zastanawia ten FAIL.

Przy okazji vag pokazał mi kilka błędów dotyczących modułu komfortu.. może to ma jakiś związek ?

hmm może są jakieś problemy z zegarami :/ albo w passkach z 2002 jest komunikacja za pomocą CAN ? masz kabelek na CAN czy KKL ? Fajnie by było jak by się wypowiedziały osoby bardziej wtajemniczone ... Co do moduły komfortu to raczej nie, on chyba steruje szybami, zamkiem centralnym, alarmem, oświetleniem wnętrza itp ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności