gutman38 Zgłoś #361 Napisano 22 Listopada 2013 (edytowane) Pasek strasznie mi strzelał na gazie 2 razy wymieniłem kable raz świece do tego dochodziło szarpniecie przy puszczaniu nogi z pedału gaz o czym mówiłem 2 razy gazownikowi i mechanikowi ,który powiedział ze w tych pasatach to tak jest wiec kiedy po wizycie stwierdziłem ze strzela jeszcze gorzej jak przed przemyślałem sprawę i postanowiłem ze zanim znajdę nowego gazownika to oddam auto najpierw w ręce dobrego elektryka i takowy stwierdził ze jest zepsuty czy może ma błąd przepływomierz i sonda lambda ustawił tez zapłon no i autko chodzi teraz jak szwajcarski zegarek w końcu ktoś po roku zrobił pożądek z tym szarpnięciem spalanie trochę wzrosło na oponach zimowych 11 na 100 Edytowane 3 Grudnia 2013 przez gutman38 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #362 Napisano 22 Listopada 2013 A ja mam pytanie: Przejeździłem 20kkm na gazie i ogólnie od jakiegoś czasu przy odpalaniu na zimno szarpie mi na benzynie, zamula, po rozgrzaniu przestaje. Wlałem coś do czyszczenia wtryskiwaczy, przejechałem 300km na PB - bez zmian. Na Vagu czysto, temperatury z czujnika temperatury pasują. Świece 4kkm przebiegu, cewka beru i kable beru przebieg 25kkm. Dyskoteki pod maską brak. Odpaliłem awaryjnie na gazie i w zasadzie na gazie pracuje przy zimnym silniku prawidłowo. Jakieś pomysły w czym grzebać? Moje pomysły są dwa: Albo świece irydowe jednoelektrodowe Denso IK są do d...., albo od jeżdżenia latem zastały się wtryskiwacze PB. Auto wyciągałem codziennie z garażu, więc grzało się z 20 stopni do temperatury przełączenia (30) i w sumie na wolnych obrotach pracowało do czasu przełączenia, bo mam z domu z górki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #363 Napisano 23 Listopada 2013 Mogą się wieszać wtryski benzyny . Ja w swoim AHL wlewałem do benzyny STP do czyszczenia wtrysków ( czarna butelka ). Po przejechaniu kilkudziesięciu km problem ustępował . Jednak warto co jakiś czas dłużej pojeździć na benzynie . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #364 Napisano 23 Listopada 2013 rozjechana mapa benzyny, instalacja gazowa do regulacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszprus Zgłoś #365 Napisano 28 Listopada 2013 Witam, chciałbym się podpiąć kompem pod sterownik gazu, ale mam bardzo prosty problem ... nie mogę znaleźć złączą ;/ Sterownik ukryty przy akumulatorze, kable pospinane że nie wiem gdzie szukać, przegladałem auto i nie mogę znaleź. BIGAS podpina się jakoś inaczej czy jak? Podpowiedzcie gdzie szukać, między czym a czym czy jaki przewód śledzić? załamuje ręce ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #366 Napisano 28 Listopada 2013 Podpowiedzcie gdzie szukać, między czym a czym czy jaki przewód śledzić?załamuje ręce ;/ Od głównej wtyczki sterownika przejrzyj wiązkę. Wszystkie kable są do czegoś doprowadzone i podłączone oprócz gniazda diagnostycznego, które musi gdzieś być zakończone wtyczką. Większość zostawia je pod maską na widoku, a inni ciągną do wnętrza auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #367 Napisano 29 Listopada 2013 rozjechana mapa benzyny, instalacja gazowa do regulacji Tylko pytanie czy możliwe, żeby się mapa rozjechała jak to jest tępy 1,6 AHL, który nic nie ma nawet kontrolki Check Engine. Dzisiaj pomierzę ciśnienia paliwa, bo wczoraj pojechałem w trasę 200km, 100 km na LPG, 100km na PB, zauważyłem, że na PB szarpie nawet ciepły. Dzisiaj nie dało się go odpalić, po odpaleniu trzymał obroty 500 RPM i po 10 sekundach gasł jak się mu pedałem gazu nie pomagało. Po zagrzaniu śmiga dalej. ---------- Dodano o 09:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:35 ---------- Od głównej wtyczki sterownika przejrzyj wiązkę. Wszystkie kable są do czegoś doprowadzone i podłączone oprócz gniazda diagnostycznego, które musi gdzieś być zakończone wtyczką. Większość zostawia je pod maską na widoku, a inni ciągną do wnętrza auta. wyciągnij klapkę z bezpieczników i poszukaj tam wtyczkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #368 Napisano 29 Listopada 2013 Tylko pytanie czy możliwe, żeby się mapa rozjechała jak to jest tępy 1,6 AHL, który nic nie ma nawet kontrolki Check Engine.Dzisiaj pomierzę ciśnienia paliwa, bo wczoraj pojechałem w trasę 200km, 100 km na LPG, 100km na PB, zauważyłem, że na PB szarpie nawet ciepły. Dzisiaj nie dało się go odpalić, po odpaleniu trzymał obroty 500 RPM i po 10 sekundach gasł jak się mu pedałem gazu nie pomagało. Po zagrzaniu śmiga dalej. Po robocie odpalił całkowicie normalnie, potem podczas jazdy poszarpuje na benzynie. Zmierzyłem ciśnienie paliwa na listwie i wszystko ok. Tj. 4,1 bara przy odpiętym podciśnieniu, 3,5-3,6 przy podłączonym. Sprawdzę jeszcze jutro rano. Jak się nie uda to wkręcę mu stare świece i zobaczę co się stanie. Tylko na gazie działa idealnie. Przepływkę bym też musiał sprawdzić, ale to niezniszczalne Hitachi, więc nie wydaje mi się, że coś ją boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #369 Napisano 3 Grudnia 2013 Czesc. w mojej sekwencji gaśnie na zimnym silniku (po przelaczeniu ma gaz), dopiero gdy włacze na benzyne (wystarczy 5 sekund) i przelacze na lpg to wszystko wraca do normy. Gdzie szukać przyczyny ? Sekwencja Stag 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #370 Napisano 24 Września 2014 Witam wszystkich od pewnego czasu zastanawiam się nad zamontowaniem lpg do swojego paska,pytanie tylko jaka instalację wybrać.Jedną propozycje jaką mi gazownik przedstawił to reduktor alaska ,wtryski regi lub AC i sterownik stag 400+ będę wdzięczny za wszelkie propozycje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #371 Napisano 24 Września 2014 reduktor zawoli zeta n, wtryski hana , i stag 4 eco lub wyższy. alaska to kupa i nie jest za dobry, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #372 Napisano 24 Września 2014 Do tej mocy Alaska styknie i to wcale nie jest zły reduktor. Problemy zaczynają sie przy większych mocach. Do 100KM jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #373 Napisano 24 Września 2014 no u mnie nie wyrabiał z ciśnieniem przy 1.6 silniku więc ja odradzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #374 Napisano 24 Września 2014 Wtryski jakie polecacie ? bo sterownik to raczej stag 4+ będzie , co do parowania to tez myślałem na zavoli N . S miałem w poprzednim aucie i tez wyrabiał przy 150km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #375 Napisano 25 Września 2014 czytaj wyżej to dowiesz się jakie wtryski pisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #376 Napisano 28 Września 2014 Wybór padł na stag 4 qbox reduktor zavoli N wtryski AC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zmarek89 Zgłoś #377 Napisano 9 Stycznia 2015 Cześć. Posiadam instalacje LPG w swoim pasacie 1.6 ANA, Instalacja AG Compact na wtryskach Valtekach. Od założenia przejechałem 8 tyś km, niedługo pierwsza regulacja. Gaz sprawuje się dobrze, spalanie od 9,2l/100km tyle udało mi się najmniej zejść na trasie do 12l/100km po mieście, czy jazda na autostradzie(z prędkością około 120-140km/h). Teraz mam pytanie bo od pewnego momentu mam takie dziwne szarpanie, np jadę spokojnie lekko muskając na gaz i jak chce przyśpieszyć mam ze 2-3 szarpnięcia, jakieś zadławienie, a dopiero za chwile zaczyna jechać. Co to może być, kwestia ustawienia insalacji czy może gorsza jakość gazu (bo tankuje na rożnych stacjach)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AG Centrum Zgłoś #378 Napisano 14 Stycznia 2015 Witam. Problemem jak najbardziej moga byc nieprawidlowe ustawienia instalacji. Na 1 przegladzie powinny zostac wymienione filtry, sprawdzone ustawienia i usuniete wszystkie usterki zwiazane z instalacja LPG o ile na benzynie wszystko pracuje prawidlowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zmarek89 Zgłoś #379 Napisano 15 Stycznia 2015 Tak na benzynie działa ok. Za niedługo pierwszy przegląd instalacji, zobaczymy jak bedzie po regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hetin Zgłoś #380 Napisano 15 Stycznia 2015 Witam mam takie pytanko ile mniej więcej kosztowała by mnie wymiana instalacji gazowej ja sie za bardzo na tym nie znam i dlatego pytam ...teraz mam załozonego jakiegoś zenita (kupiłem od poprzedniego właściciela) mój mechanik mówi ze to przestarzała instalacja ... jest duża różnica pomiędzy jazdą na gazie a benzynie .. poprzednio miałem audi 80 tke avanta(combi) też jak kupiłem to była zwykła instalacja gazowa jak mi wystrzeliło to potrafiło zniszczyć przepływke i wszystkie tłumniki....dlatego w tamtym zmieniłem na sekwencje stag i wtryski hana i po takim zabiegu nie odczuwałem różnicy pomiędzy pb a gazem.... czy dużo jest roboty przy takiej wymianie ? i na ile trzeba kasy by było się przygotować? a drugie pytanie jakby mnie nie było stać od razu na wymiane wszystkiego to co po kolei trzeba by było wymieniać? czy zacząc np od reduktora czy od wtrysków itp co poradzicie? Pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach