Skocz do zawartości
Gość PiotrekRzeszów

Gaz Sekwencja - Passat 1.6AHL

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek strasznie mi strzelał na gazie 2 razy wymieniłem kable raz świece do tego dochodziło szarpniecie przy puszczaniu nogi z pedału gaz o czym mówiłem 2 razy gazownikowi i mechanikowi ,który powiedział ze w tych pasatach to tak jest wiec kiedy po wizycie stwierdziłem ze strzela jeszcze gorzej jak przed przemyślałem sprawę i postanowiłem ze zanim znajdę nowego gazownika to oddam auto najpierw w ręce dobrego elektryka i takowy stwierdził ze jest zepsuty czy może ma błąd przepływomierz i sonda lambda ustawił tez zapłon no i autko chodzi teraz jak szwajcarski zegarek w końcu ktoś po roku zrobił pożądek z tym szarpnięciem spalanie trochę wzrosło na oponach zimowych 11 na 100

Edytowane przez gutman38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie:

Przejeździłem 20kkm na gazie i ogólnie od jakiegoś czasu przy odpalaniu na zimno szarpie mi na benzynie, zamula, po rozgrzaniu przestaje.

Wlałem coś do czyszczenia wtryskiwaczy, przejechałem 300km na PB - bez zmian.

Na Vagu czysto, temperatury z czujnika temperatury pasują. Świece 4kkm przebiegu, cewka beru i kable beru przebieg 25kkm. Dyskoteki pod maską brak.

Odpaliłem awaryjnie na gazie i w zasadzie na gazie pracuje przy zimnym silniku prawidłowo.

Jakieś pomysły w czym grzebać?

 

Moje pomysły są dwa: Albo świece irydowe jednoelektrodowe Denso IK są do d...., albo od jeżdżenia latem zastały się wtryskiwacze PB. Auto wyciągałem codziennie z garażu, więc grzało się z 20 stopni do temperatury przełączenia (30) i w sumie na wolnych obrotach pracowało do czasu przełączenia, bo mam z domu z górki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą się wieszać wtryski benzyny . Ja w swoim AHL wlewałem do benzyny STP do czyszczenia wtrysków ( czarna butelka ). Po przejechaniu kilkudziesięciu km problem ustępował . Jednak warto co jakiś czas dłużej pojeździć na benzynie .

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozjechana mapa benzyny, instalacja gazowa do regulacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się podpiąć kompem pod sterownik gazu, ale mam bardzo prosty problem ... nie mogę znaleźć złączą ;/

Sterownik ukryty przy akumulatorze, kable pospinane że nie wiem gdzie szukać, przegladałem auto i nie mogę znaleź.

BIGAS podpina się jakoś inaczej czy jak?

 

Podpowiedzcie gdzie szukać, między czym a czym czy jaki przewód śledzić?

załamuje ręce ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpowiedzcie gdzie szukać, między czym a czym czy jaki przewód śledzić?

załamuje ręce ;/

Od głównej wtyczki sterownika przejrzyj wiązkę. Wszystkie kable są do czegoś doprowadzone i podłączone oprócz gniazda diagnostycznego, które musi gdzieś być zakończone wtyczką. Większość zostawia je pod maską na widoku, a inni ciągną do wnętrza auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozjechana mapa benzyny, instalacja gazowa do regulacji

Tylko pytanie czy możliwe, żeby się mapa rozjechała jak to jest tępy 1,6 AHL, który nic nie ma nawet kontrolki Check Engine.

Dzisiaj pomierzę ciśnienia paliwa, bo wczoraj pojechałem w trasę 200km, 100 km na LPG, 100km na PB, zauważyłem, że na PB szarpie nawet ciepły. Dzisiaj nie dało się go odpalić, po odpaleniu trzymał obroty 500 RPM i po 10 sekundach gasł jak się mu pedałem gazu nie pomagało. Po zagrzaniu śmiga dalej.

 

---------- Dodano o 09:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:35 ----------

 

Od głównej wtyczki sterownika przejrzyj wiązkę. Wszystkie kable są do czegoś doprowadzone i podłączone oprócz gniazda diagnostycznego, które musi gdzieś być zakończone wtyczką. Większość zostawia je pod maską na widoku, a inni ciągną do wnętrza auta.

 

wyciągnij klapkę z bezpieczników i poszukaj tam wtyczkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko pytanie czy możliwe, żeby się mapa rozjechała jak to jest tępy 1,6 AHL, który nic nie ma nawet kontrolki Check Engine.

Dzisiaj pomierzę ciśnienia paliwa, bo wczoraj pojechałem w trasę 200km, 100 km na LPG, 100km na PB, zauważyłem, że na PB szarpie nawet ciepły. Dzisiaj nie dało się go odpalić, po odpaleniu trzymał obroty 500 RPM i po 10 sekundach gasł jak się mu pedałem gazu nie pomagało. Po zagrzaniu śmiga dalej.

 

 

Po robocie odpalił całkowicie normalnie, potem podczas jazdy poszarpuje na benzynie. Zmierzyłem ciśnienie paliwa na listwie i wszystko ok. Tj. 4,1 bara przy odpiętym podciśnieniu, 3,5-3,6 przy podłączonym. Sprawdzę jeszcze jutro rano. Jak się nie uda to wkręcę mu stare świece i zobaczę co się stanie. Tylko na gazie działa idealnie. Przepływkę bym też musiał sprawdzić, ale to niezniszczalne Hitachi, więc nie wydaje mi się, że coś ją boli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. w mojej sekwencji gaśnie na zimnym silniku (po przelaczeniu ma gaz), dopiero gdy włacze na benzyne (wystarczy 5 sekund) i przelacze na lpg to wszystko wraca do normy. Gdzie szukać przyczyny ?

 

Sekwencja Stag 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich od pewnego czasu zastanawiam się nad zamontowaniem lpg do swojego paska,pytanie tylko jaka instalację wybrać.Jedną propozycje jaką mi gazownik przedstawił to reduktor alaska ,wtryski regi lub AC i sterownik stag 400+ będę wdzięczny za wszelkie propozycje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reduktor zawoli zeta n, wtryski hana , i stag 4 eco lub wyższy.

 

 

alaska to kupa i nie jest za dobry,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej mocy Alaska styknie i to wcale nie jest zły reduktor. Problemy zaczynają sie przy większych mocach. Do 100KM jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie nie wyrabiał z ciśnieniem przy 1.6 silniku więc ja odradzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski jakie polecacie ? bo sterownik to raczej stag 4+ będzie , co do parowania to tez myślałem na zavoli N . S miałem w poprzednim aucie i tez wyrabiał przy 150km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytaj wyżej to dowiesz się jakie wtryski pisałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybór padł na stag 4 qbox

reduktor zavoli N

wtryski AC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Posiadam instalacje LPG w swoim pasacie 1.6 ANA, Instalacja AG Compact na wtryskach Valtekach. Od założenia przejechałem 8 tyś km, niedługo pierwsza regulacja. Gaz sprawuje się dobrze, spalanie od 9,2l/100km tyle udało mi się najmniej zejść na trasie do 12l/100km po mieście, czy jazda na autostradzie(z prędkością około 120-140km/h).

Teraz mam pytanie bo od pewnego momentu mam takie dziwne szarpanie, np jadę spokojnie lekko muskając na gaz i jak chce przyśpieszyć mam ze 2-3 szarpnięcia, jakieś zadławienie, a dopiero za chwile zaczyna jechać. Co to może być, kwestia ustawienia insalacji czy może gorsza jakość gazu (bo tankuje na rożnych stacjach)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problemem jak najbardziej moga byc nieprawidlowe ustawienia instalacji. Na 1 przegladzie powinny zostac wymienione filtry, sprawdzone ustawienia i usuniete wszystkie usterki zwiazane z instalacja LPG o ile na benzynie wszystko pracuje prawidlowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na benzynie działa ok. Za niedługo pierwszy przegląd instalacji, zobaczymy jak bedzie po regulacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanko ile mniej więcej kosztowała by mnie wymiana instalacji gazowej ja sie za bardzo na tym nie znam i dlatego pytam ...teraz mam załozonego jakiegoś zenita (kupiłem od poprzedniego właściciela) mój mechanik mówi ze to przestarzała instalacja ... jest duża różnica pomiędzy jazdą na gazie a benzynie .. poprzednio miałem audi 80 tke avanta(combi) też jak kupiłem to była zwykła instalacja gazowa jak mi wystrzeliło to potrafiło zniszczyć przepływke i wszystkie tłumniki....dlatego w tamtym zmieniłem na sekwencje stag i wtryski hana i po takim zabiegu nie odczuwałem różnicy pomiędzy pb a gazem.... czy dużo jest roboty przy takiej wymianie ? i na ile trzeba kasy by było się przygotować? a drugie pytanie jakby mnie nie było stać od razu na wymiane wszystkiego to co po kolei trzeba by było wymieniać? czy zacząc np od reduktora czy od wtrysków itp co poradzicie? Pozdrawiam Paweł:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności