pszemek Zgłoś #101 Napisano 15 Kwietnia 2010 Spokojnie, może ta Stella wcale nie jest zła. Nie powinno się wypowiadać na temat czegoś o czym nie ma się bladego pojęcia. Stag na pewno jest lepszy pod względem tego że jest bardziej popularny. Ja mam KME i też jestem bardzo zadowolony, a wiele osób które swoją wiedzę czerpią wyłącznie z for internetowych wpadało w panikę jak chciałem to założyć. Myślę, że graty to połowa, druga połowa to montaż i ustawienie instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkStar Zgłoś #102 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam. Dziś się dowiem dokładnie co mi chce Gazownik zamontować pod maską. wiem że będzie to STAG-4 ale nie wiem jakie wtryski i reduktor , dziś tam jadę cena = 2600 zł ( zapytam czy reszta to jest MagicJet i Zavoli. ) jak poda coś innego napisze na forum . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #103 Napisano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) 2300 stag+alaska+valtek czerwony Przemek wiesz ze vw i audi to oporne sa na gaz(chodzi mi o turbo).Byc moze jest to spowodowane inną konstrukcją układu doładowania,KME Silver-miałem,znam,dziekuję. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkStar Zgłoś #104 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam.Dziś się dowiem dokładnie co mi chce Gazownik zamontować pod maską. wiem że będzie to STAG-4 ale nie wiem jakie wtryski i reduktor , dziś tam jadę cena = 2600 zł ( zapytam czy reszta to jest MagicJet i Zavoli. ) jak poda coś innego napisze na forum . Mam nowe Informacje !! W cenie 2600 będę miał . 1. Stag-4 2. Reduktor ( Tomasetto lub Scorpion ) mogę sobie wybrać 3.Wtryski ( Valtek lub MagicJet ) ... Jet za dopłatą 30 zł Pozdrawiam. co o tym sądzicie jakie reduktor wybrać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #105 Napisano 15 Kwietnia 2010 Skorpion i magiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #106 Napisano 20 Kwietnia 2010 Koledzy od 17 kwietnia mam w swoim 1.6 AHL gaz sekwencyjny Stag-4, Reduktor Tomasetto, Wtryski Valtek, Zbiornik 60L Irene w kole zapasowym. Jak narazie wszystko jest ok! koszt 2,3tys zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #107 Napisano 30 Kwietnia 2010 koledzy mam STAG 4,wtryski magic jet,reduktor zavoli i nie wiem co sie dzieje ale dziś podczas jazdy włączył sie dźwięk taki jak przy braku gazu i szybko miga kontrolna na zielono co to może oznaczać i czy w tym momencie auto jeździ na LPG czy PB??? może wysoka temp.sie do tego przyczyniła i co jest grane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #108 Napisano 30 Kwietnia 2010 Oznaczało to,ze przełączył się awaryjnie na Pb.Przyczyn moze być wiele,pierwsza to cisnienie reduktora.Napisz w jakich okolicznościach sie to stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #109 Napisano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) normalnie ruszałem a tu nagle sygnał dźwiękowy spadł z obrotów prawie do zera zgasł,odpaliłem i syg.dźwiękowy mruga szybko dioda i jak sie przełączał na LPG to było strasznie słychać to przeskoczenie w reduktorze i nie raz jechał na gazie normalnie i w trakcie jazdy przełączał sie na tryb awaryjny i przed chwila zauważyłem że elektrozawór się poluzował i nie był dokręcony więc dokręciłem go i czy on moze byc tego powodem??? Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez yunivers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #110 Napisano 30 Kwietnia 2010 Czyli może coś z połączeniami i elektrozawór zamykał dopływ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #111 Napisano 30 Kwietnia 2010 chyba to bylo to luźny elektrozawór i musiała być szparka i luzy i był spadek ciśnienia w reduktorze i awaryjnie przełączał sie na PB bo teraz juz widzę że jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #112 Napisano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) No to możesz sobie przyznać "pomógł" :-D P.S Sobie nie mnie(jakoś dziwnie zabrzmiało) Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #113 Napisano 30 Kwietnia 2010 No to możesz sobie przyznać "pomógł"P.S Sobie nie mnie(jakoś dziwnie zabrzmiało) a modliłem sie bo do gazownika miałem jechać we wtorek u tego co zakładałem gaz bo powiedział mi że się nie wyrobi więc pojechałem do innego to powiedział mi abym podjechał po 19,wiec przyjechałem i chciałem dolać płynu do wspom.i zauważyłem że elektrozawór jest luźny więc dokręciłem i patrze spokój no bo 4 dni na PB to trochę by mnie to kosztowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #114 Napisano 4 Maja 2010 Spokojnie chłopaki jak zdobędę trochę czasu to zrobię fotki i wrzucę. No i dzisiaj pstryknąłem tak trochę na szybkiego i nie za wiele tego jest, ale coś tam widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #115 Napisano 4 Maja 2010 ale coś tam widać Trochę zgwałcili ci tą osłonę silnika;) Teraz trzeba uważać na przewody od wtrysku do kolektora bo mogą się przetrzeć lub trochę stopić - lato idzie. Pozdrawiam - kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #116 Napisano 4 Maja 2010 Trochę zgwałcili ci tą osłonę silnika No właśnie tak myślę, żeby postarać się o drugą osłonę i zrobić to samemu jak należy. Ewentualnie założyć coś na te ostre krawędzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #117 Napisano 5 Maja 2010 po cholere robili dziurę pod szyne?! co za papracze jak zrobie fotki u siebie to wrzuce i sam zobaczysz,u mnie zrobili tak dokładnie jak z fabryki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #118 Napisano 5 Maja 2010 kolego yunivers chętnie poczekam na twoje fotki. Będę mógł się czymś pokierować później przy własnej poprawce. Z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #119 Napisano 5 Maja 2010 Koledzy mam nietypowe pytanko a mienowicie : Jakieś miesiąc temu wymieniałem silnik po tej operacji wyregulowałem gaz było ok . Za jakieś 2-3 dni zaczeło go ksztusić i tak szukałem ustarek . Po ok 2 tygodniach doszedłem że autko miało regulowany gaz na zatkanych filtrach , uszkodzonej sondzie lamda i wybitym bezpieczniku od sterownika silnika . Po naprawiniu tych usterek i wykasowaniu błędów na benzynce jest rakieta ale gaz go muli czy należeło by przeregulować znów instalacje czy szukać innej usterki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #120 Napisano 6 Maja 2010 Po naprawiniu tych usterek i wykasowaniu błędów na benzynce jest rakieta ale gaz go muli czy należeło by przeregulować znów instalacje czy szukać innej usterki . Myślę, że trzeba na nowo przeprowadzić kalibrację i pozbierać mapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach