Tuhaj Zgłoś #921 Napisano 25 Lipca 2010 Ja mam opony Continental i jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny specjal Zgłoś #922 Napisano 1 Sierpnia 2010 A czy ktos zna taka włoską firme Stunner? Mam możliwość kupienia takich 4 100% nowych opon 235/40/17 za 150 zł sztuka! Opony są nowe ale z roku 2001.. 9 lat przeleżały... Co myślicie o takiej kombinacji? Mi brakuje teraz tylko jednej opony do kompletu więc jak znajdę to odpuszczę te Stunnery ale jak ktos będzie zainteresowany to dam namiary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #923 Napisano 1 Sierpnia 2010 A czy ktos zna taka włoską firme Stunner? Mam możliwość kupienia takich 4 100% nowych opon 235/40/17 za 150 zł sztuka! Opony są nowe ale z roku 2001.. 9 lat przeleżały... Co myślicie o takiej kombinacji? Mi brakuje teraz tylko jednej opony do kompletu więc jak znajdę to odpuszczę te Stunnery ale jak ktos będzie zainteresowany to dam namiary. Jest taka norma okreslajaca wiek ,do ktorego nowa opone uznaje sie za pelnowartosciowa PN-C-94300-7:1997 ....czyli 3 lata.Sam mam 4-letnie zimowki i nie placze z tego powodu,ale nad 9-letnimi kapciami to juz bym chyba nawet nie pomyslal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny specjal Zgłoś #924 Napisano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) Jest taka norma okreslajaca wiek ,do ktorego nowa opone uznaje sie za pelnowartosciowa PN-C-94300-7:1997 ....czyli 3 lata.Sam mam 4-letnie zimowki i nie placze z tego powodu,ale nad 9-letnimi kapciami to juz bym chyba nawet nie pomyslal dlatego ja na cztero - piecioletnich oponkach nie jezdze 270 km/h na ile pozwala producent przy nowej oponie teraz po stracie dwóch lewych opon z przodu będę miał Bridgestone Potenza RE050 a z tyłu Continentale ContiSport i jednego ocalałego Continentala ContiSport 3 na zapasie. Trochę choinka ale nieststy musze teraz działać po taniości Na Continentalach ContiSport 1 i 3 jeździło się chyba normalnie nie zauważyłem żadnych minusów podczas normalnej eksploatacji. Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez czarny specjal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #925 Napisano 3 Sierpnia 2010 ja mam bridegstone turanze i tez jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Audi_s-line Zgłoś #926 Napisano 3 Sierpnia 2010 bridegstone dają rade sam na nich jezdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #927 Napisano 4 Sierpnia 2010 Witam! Dzisiaj założyłem Continental PremiumContact 205/55R16 91W zobaczymy jak się będą sprawować 336zł za sztukę.Do tej pory miałem Falkeny i jak dla mnie to były za głośne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #928 Napisano 4 Sierpnia 2010 jako ze przednie opony poszly na wymiane - moge cos napisac http://www.raceindustry.com/part-showcase/maxxis-international/3560-ma-z1-victra.html maxxis victra ma-z1 - co tu duzo gadac: - na suchym perfect - ruszanie na mokrym - mielilo kolami przy wiekszym gazie - hamowanie na mokrym ....... czasem sam nie wierzylem ale auto prawie stawalo w miejscu. te opony sa po prostu stwozone na deszcz polecam teraz zmienilem na goodyear eagle f1 i zobaczymy co to bedzie z nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #929 Napisano 8 Sierpnia 2010 witam potrzebuje szybka porade,chcem kupic ojcu nowe oponki 195/65/15 do merca c-klassy poradzcie cos dobrego w dobrej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #930 Napisano 20 Września 2010 (edytowane) goodyear eagle f1 Mam komplet z 2008 roku w swoim aucie - były założone jako nowe przez poprzedniego właściciela (Niemcy). Nikomu nie polecę podobnych opon. Hałas jaki generują w trakcie zużywania się (225/45R17) jest niesamowity. Z utęsknieniem czekam na zmianę do zimowych ponieważ nie idzie tego znieść. Powodem tego jest, że opona poprzez swoją charakterystyczną budowę ma (większość ludzi kupuje F1 właśnie ze względu na wygląd!) ma dużą podatność do "ząbkowania". Najpierw na tylnych osiach a później na przedniej. Po wyząbkowaniu 4 sztuk mamy piękną arię szumu i buczenia, która z czasem staje się nie do zniesienia. Nie wspominając, że trafiają się "buble". Jako, że auto kupione w listopadzie zeszłego roku a aura pogodowa nie pozwoliła na ich dokładne sprawdzenie z ostateczną opinią chciałem poczekać do nowego sezonu. Tak się stało i po pokonaniu pierwszych 10.000 km (wiosna-lato) w przedniej oponie pojawił się bąbel po zewnętrznej części. Szybka diagnoza oponiarza - pękł kord wewnątrz. Dodatkowo sprawdził poprzez "dotyk cudownych rąk" efekt wyząbkowania a napotkany stan skwitował dosyć wymownie "o k***a" Musiałem się szybko ratować czym było a z racji, że opony po bieżniku są dosłownie jak nowe zakupiłem ekspresowo 1 szt. używaną, rok starszą niż posiadany komplet. Tragedia! Używka jaką założyłem jest tak poząbkowana, że nie nadaje się na osie pędne - tylko tył w efekcie czego od 150km/h słyszę specyficzny, zmienny hałas porównywalny z uszkodzonym łożyskiem. Wniosek - ten rodzaj kierunkowej opony jest OK do pewnego jednak czasu. Bardzo ważne co zauważyłem ostatnio - oponki już gubią się na mokrym i ostatnio pewna przygoda z kałużą na zakręcie przy prędkości 110km/h spowodowała, że zapaliły się kontrolki systemów wspomagania trakcji. Definitywnie ostatnie kilometry jakie pokonuję tymi oponami. Pomimo, że oponki mają jeszcze ponad 6,5mm rezygnuję z tej marki i w nowym sezonie 2011 inwestycja w nowe (Fulda lub Uniroyal). Edytowane 20 Września 2010 przez Tomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #931 Napisano 20 Września 2010 Ja na wiosnę zakupiłem kleber dynaxer hp2 w rozmiarze 195/65 r15 do tej pory zrobiłem na nich jakieś kilkanaście tys. i sprawują się całkiem całkiem. Jak dla mnie są ciche, nie mają tendencji do ząbkowania. Na mokrej, jak i suchej nawierzchni sprawują się rewelacyjnie. Może troszkę zbyt szybko się ścierają, ale to chyba w dużej mierze zależy od stylu jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #932 Napisano 20 Września 2010 100% potwierdzam opinię Tomiego na temat Good Year Eagle F1. Używane w niemal identycznym rozmiarze na Passacie B6 (235/45/17). Opony zużywające się bardzo szybko, niezwykle głośne po krótkim czasie. Proszę się absolutnie nie dać złapać na "fajną nazwę" jeśli chcecie pośmigać normalny okres na oponie a nie wyrzucać pieniędzy w błoto to ZDECYDOWANIE nie kupujcie tych opon. A jakby się komuś trafiły takie używki to brooooń Boże! Bo będziecie mieli w samochodzie huk jak w lokomotywie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harlesden Zgłoś #933 Napisano 20 Września 2010 Mam w Passacie założone opony Michelin Energy Saver 195/65/ 15 i jeździ się przyjemnie, na szerszych nie co większe spalanie zapewne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POLK Zgłoś #934 Napisano 5 Października 2010 W swoim aucie mam Bridgestone Potenza 225/45/17 - nie zauważyłem wad. Wcześniej miałem Dunlop SP Sport 205/60/15 - też były w porzadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #935 Napisano 5 Października 2010 100% potwierdzam opinię Tomiego na temat Good Year Eagle F1. A to ciekawe bo w sumie Toyo Proxses T1R wyglądają podobanie ale po 10 tys niczego takiego co wy opisujecie nie zauważyłem na całe szczęście dodam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin7 Zgłoś #936 Napisano 5 Października 2010 Miałem komplet toyo R1 225/45/17 i muszę przyznać że już więcej nie kupię, śliskie na mokrym w zakręcie często autko ucieka tyłem, dużo lepiej zachowywały się continentale conti sport contakt, jeszcze lepiej continental sport contakt 2 i oczywiście 3. Słabo zachowywały się michelin saver na mokrym ale to ekologiczna guma więc dużych oczekiwań nie było, słabo też dunlop sp 200e i 2000e. Dobrze trzymają sie teraz założone Pirelli pzero szczególnie na suchym, twardsza mieszanka od continentali 3 ale drogie. Zimówki kumho śliskie, yokohama w drive 902 też na mokrym śliskie i głośne nie polecam, choć na suchym lepsze w zakręcie niż ojca micheliny pilot 3, ale zima to głownie po mokrym jeździmy więc bez porównania opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gosciu_79 Zgłoś #937 Napisano 11 Października 2010 Ja mam Continental Contipremiumcontact 2 205/60/R15 91 i jestem bardzo zadowolony i oczywiście polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil2021 Zgłoś #938 Napisano 11 Października 2010 Ja posiadam Dunlop Sp 01 225/40/18 i jak dla mnie są bardzo dobre przejechałem na nich około 20 tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #939 Napisano 4 Stycznia 2011 Pomimo zimowej aury, która daje nam się wszystkim we znaki postanowiłem już teraz podjąć decyzję o nowym komplecie opon letnich. Proszę o opinię zachowania się opony Firestone FHZ80 w Passatach B5. Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadczenie z marką Firestone? Zależy mi głównie na hałasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #940 Napisano 4 Stycznia 2011 Gdy sprowadziłem passka był na firestone f700. Przejechałem na tym około 20tysięcy. Gdybym miał możliwość kupienia takich opon to bym je brał, były dosyć ciche, a trakcja była na przyzwoitym poziomie. Za ile możesz to kupić i w jakim rozmiarze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach