Skocz do zawartości
zbylut

[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich czytelników.

Borykam się z problemem nie gasnących podświetleń licznika po wyłączeniu świateł, również nie gaśnie podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Następne pytanie, rzadko działa podświetlenie drzwi kierowcy, na pulpicie nie pokazuje, że zostały otwarte i nie zapalają się światła wewnętrzne, co może być przyczyną? Zadam jeszcze jedno pytanie. Szukałem na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Po dość długiej trasie jak porządnie się silnik rozgrzeje, to zapala się kontrolka od ESP, po chwili gaśnie, zaraz znowu się zapala i tak świeci ciągłym światłem, silnik trochę ostygnie i jest spokój, aż znowu się nie dogrzeje.

 

Passat B5 3BG 2.5TDI V6 150KM Variant

 

Proszę pomóżcie mi. Jestem nowym właścicielem tego modelu, nigdy nie miałem styczności z vw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do drzwi to microstyk w zamku pewnie się posypał. Musisz wyjąć zamek i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Borykam się z problemem nie gasnących podświetleń licznika po wyłączeniu świateł, również nie gaśnie podświetlenie tablicy rejestracyjnej

 

Sprawdź na początek włącznik świateł. Możesz go na próbę odłączyć lub podmienić.

 

 

Następne pytanie, rzadko działa podświetlenie drzwi kierowcy, na pulpicie nie pokazuje, że zostały otwarte i nie zapalają się światła wewnętrzne, co może być przyczyną?

 

Jak kolega wyżej napisał: krańcówka w zamku drzwi kierowcy, zimne luty w zamku, instalacja w przelotce drzwi kierowcy lub błędnie podłączone radio jeżeli akcesoryjne.

Na ten temat możesz poczytać tutaj: https://forum.vw-passat.pl/threads/764-Brak-o%C5%9Bwietlenia-wn%C4%99trza-przy-otwartych-przednich-drzwiach

 

 

zapala się kontrolka od ESP

 

Bez diagnostyki komputerowej to wróżenie z fusów. Może problem czujnikiem prędkości koła, może z czujnikiem G85, może z żyroskopem, może z instalacją a może z blokiem elektro-hydraulicznym. Zbyt dużo "może" . Podłącz auto pod diaga i daj znać jakie błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie padł mi modul komfortu.

Nie znam nr z sterego i pytanie moje takie:

Czy mogę kupić obojetnie jaki moduł europejski z passata 2004r?

Jak rozpoznać czy nowy modul nie jest z anglika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jesli ilość wtyczek bedzie sie zgadzać to powinno podejść?

Jak rozpoznać czy to europa czy angol?

mają jakąs inna koncówkę w numerze części?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli co ta literka B symbolizuje angola?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli co ta literka B symbolizuje angola?

Nie ,ta literka nie sygnalizuje angola.U Ciebie jeśli masz cztery szyby w prądzie będzie również 1C0959799B.

Po numerze raczej ciężko ci będzie odróżnić który jest od angola ,a który nie.Niby etka podaje jakieś dodatkowe numery,ale one się nijak mają do tych które są na obudowie.Chyba ,że ktoś może wie jak to rozszyfrować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba ,że ktoś może wie jak to rozszyfrować.

 

Nie da się rozszyfrować, przynajmniej mi się nie udało. Też wymieniałem moduł komfortu 1C0959799B , etka pokazywała dodatkowy kod 07X lub X07, dokładnie nie pamiętam. Niestety ten dodatkowy kod nie jest nigdzie wybity na obudowie zewn, wewn. ani na płytce modułu. Jest to oznaczenie dodatkowego wyposażenia takiego jak alarm, czujniki nadzoru i pewnie coś jeszcze. Miałem oczywiście pecha bo trafiłem na używanego anglika. Przy pomocy kolegów z forum udało mi się dostosować go do wyposażenia jakie miałem w starym komforcie. Potrzebny tylko VDC-Pro. Widoczne anomalie w moim to wyświetlanie odwrotnie drzwi przednich na Fisie, nie działająca syrena alarmu fabrycznego i brak czujników nadzoru wnętrza. Oprócz numeru powinno się również zgadzać H01/s....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem ostatnio na alle moduły do b5fl kombi. Jak chcesz to moge Ci dać namiaty na gościa. Ja szukający sprawdzałem inne przedmioty danego sprzedawcy. Jak pojawialy sie części od anglika przypuszczałem. Ten od którego kupiłem ma sporo rozebranych passatów i same europejczyki. Moduł który dostalem działa i wszystko z nim ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy da sie przeprogramowac modul?

Ktos to umie zrobic?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Kajtek82

Daj namiary na goscia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy da sie przeprogramowac modul?

Ktos to umie zrobic?

 

Pewnie że się da.

 

 

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o te drzwi, bo zle mi pokazuje.

Modul ktory kupilem jest od anglika.

Tak wszystko gra tylko drzwi i beeper otwartych drzwi zle pokazuje

Jakie kodowanie musze zmienic w module, aby wszystko było jak sie nalezy?

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarniasz program vdc_pro? Trzeba mieć kabel pod port rs232 i to wszystko pod dosem zrobić edytujac wsad komfortu.

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie, mam tylko vcds-a

 

rozumiem, ze program z netu sciagnę, a jaki kabel potrzebuję?

Jeśli dasz mi wskazówki jak to zrobić to ogarne temat:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz to musisz mieć laptop z fizycznym portem com, bo tylko taki jest obsługiwany pod dosem. Kabel to najzwyklejszy vag pod com (nie może być pod usb i dos nie może być w emulatorze pod Windows). A opis jest gdzieś na forum w którymś temacie o module ;-)

 

Wytapane z 1+3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i kapa:[

*ani portu com

*windows 8, to o dosie mogę zapomnieć

*kabel na com tez brak

masakra

 

jest ktoś, ze sląska kto mi to ogarnie?

 

o te kodowanie chodzi prawda?

 

Po uruchomieniu wchodzimy w komfort [46]:

[11] LOGIN - wpisujemy 19283 [enter]

następnie [27] write eeprom serial

 

w pierwszym okienku 04358 a pod spodem 255 enter i potwierdzamy

później znowu [27] 04359 - 255

[27] 04360 - 255

 

teraz gdy mamy wszystko poprawnie wpisane moduł działa na RHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i temat z modulem ogarniety za sprawa "janekg16"

Teraz wszystko chodzi tak jak pierwotnie.

Jeden zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy, przeszukałem wszystkie wątki na temat modułu komfortu i nie znalazłem żadnej odpowiedzi, proszę o pomoc.

Mianowicie chodzi o tylne prawe drzwi, nie działała szyba,natomiast zamek zamykał i otwierał się normalnie z pilota, okazało się że moduł mechanizmu był walnięty, nadpalony przewód biało czerwony w przelotce słupka. W pewnym momencie zaczęło wariować oświetlenie wnętrza, sygnalizacja kierunkowskazami przy zamykaniu zamków.

Więc zacząłem szukać i znalazłem zimny lut na płytce modułu ( poprawiłem go i było ok) , po wymianie całego mechanizmu szyby łącznie z nową wiązką przestał działać zamek, szyba otwiera się bez kluczyka w stacyjce, po czym reszta szyb zaczyna wariować,przestają się otwierać, znika podświetlenie przycisków, więc wypinam kostkę w słupku i wszystko wraca do normy.

Kupiłem drugi moduł komfortu o tych samych numerach ( tyle że z golfa 4) i po podpięciu nic nie działa.

Napiszę od razu że przejrzałem wszystkie kable pod wykładziną i są ok, suche, brak zielonego.

Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z oświetleniem wnętrza samochodu. Postanowiłem zajrzeć do modułu komfortu lecz napotkałem problem. Mianowicie po zdjęciu podnożka po lewej stronie od pedałów nie moge zdjąć tej plastikowej listwy przy progu. Trzyma jakby byla gdzieś jeszcze przykręcona, lecz nigdzie nie mogę znaleźć żadnych śrób, które by ją mocowały. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności