Skocz do zawartości

Artuditu

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Artuditu

  • Urodziny 11.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Holandia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (APR) 4x4
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam. Podpinam sie do tematu. Poszukuje schematu podlaczenia calej odmy z separatorem i wszystkimi rurkami. Silnik 2.8 v6.
  2. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy, przeszukałem wszystkie wątki na temat modułu komfortu i nie znalazłem żadnej odpowiedzi, proszę o pomoc. Mianowicie chodzi o tylne prawe drzwi, nie działała szyba,natomiast zamek zamykał i otwierał się normalnie z pilota, okazało się że moduł mechanizmu był walnięty, nadpalony przewód biało czerwony w przelotce słupka. W pewnym momencie zaczęło wariować oświetlenie wnętrza, sygnalizacja kierunkowskazami przy zamykaniu zamków. Więc zacząłem szukać i znalazłem zimny lut na płytce modułu ( poprawiłem go i było ok) , po wymianie całego mechanizmu szyby łącznie z nową wiązką przestał działać zamek, szyba otwiera się bez kluczyka w stacyjce, po czym reszta szyb zaczyna wariować,przestają się otwierać, znika podświetlenie przycisków, więc wypinam kostkę w słupku i wszystko wraca do normy. Kupiłem drugi moduł komfortu o tych samych numerach ( tyle że z golfa 4) i po podpięciu nic nie działa. Napiszę od razu że przejrzałem wszystkie kable pod wykładziną i są ok, suche, brak zielonego. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny - - - - - aktualizacja - - - - - Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy, przeszukałem wszystkie wątki na temat modułu komfortu i nie znalazłem żadnej odpowiedzi, proszę o pomoc. Mianowicie chodzi o tylne prawe drzwi, nie działała szyba,natomiast zamek zamykał i otwierał się normalnie z pilota, okazało się że moduł mechanizmu był walnięty, nadpalony przewód biało czerwony w przelotce słupka. W pewnym momencie zaczęło wariować oświetlenie wnętrza, sygnalizacja kierunkowskazami przy zamykaniu zamków. Więc zacząłem szukać i znalazłem zimny lut na płytce modułu ( poprawiłem go i było ok) , po wymianie całego mechanizmu szyby łącznie z nową wiązką przestał działać zamek, szyba otwiera się bez kluczyka w stacyjce, po czym reszta szyb zaczyna wariować,przestają się otwierać, znika podświetlenie przycisków, więc wypinam kostkę w słupku i wszystko wraca do normy. Kupiłem drugi moduł komfortu o tych samych numerach ( tyle że z golfa 4) i po podpięciu nic nie działa. Napiszę od razu że przejrzałem wszystkie kable pod wykładziną i są ok, suche, brak zielonego. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy, przeszukałem wszystkie wątki na temat modułu komfortu i nie znalazłem żadnej odpowiedzi, proszę o pomoc. Mianowicie chodzi o tylne prawe drzwi, nie działała szyba,natomiast zamek zamykał i otwierał się normalnie z pilota, okazało się że moduł mechanizmu był walnięty, nadpalony przewód biało czerwony w przelotce słupka. W pewnym momencie zaczęło wariować oświetlenie wnętrza, sygnalizacja kierunkowskazami przy zamykaniu zamków. Więc zacząłem szukać i znalazłem zimny lut na płytce modułu ( poprawiłem go i było ok) , po wymianie całego mechanizmu szyby łącznie z nową wiązką przestał działać zamek, szyba otwiera się bez kluczyka w stacyjce, po czym reszta szyb zaczyna wariować,przestają się otwierać, znika podświetlenie przycisków, więc wypinam kostkę w słupku i wszystko wraca do normy. Kupiłem drugi moduł komfortu o tych samych numerach ( tyle że z golfa 4) i po podpięciu nic nie działa. Napiszę od razu że przejrzałem wszystkie kable pod wykładziną i są ok, suche, brak zielonego. Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności