Skocz do zawartości
Gość Ojciec

Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?

Rekomendowane odpowiedzi

To zrób sobie maglownice a potem dozbierasz kasy i zrobisz amorki i wahacze. Również mam ten sam problem że wszystko na raz i trzeba jakoś podzielić to co najważniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thorek jak chcesz pojeździć to odpuść sobie wszystko w zestawie poniżej 600zł chyba że auto za pół roku sprzedasz, sprawdź meyle hd lub rts jak chcesz taniej jak lmo

Edytowane przez lisek171

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest sens wydawać za meyle hd 1300zł jak za 150zł więcej jest lemforder ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wypadają wahacze RTS w porównaniu do Febi i TRW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TRW - liga wyżej ale to producent jak RTS

Febi - pakowacz bez powtarzalności więc bywa tutaj różnie, bywa oryginał bywa chińczyk.

 

Jakkolwiek po testach na sobie - SWAG FEBI da radę i spokojnie dobrych 50 tyś polatasz bez najmniejszego problemu wymieniając pojedynczo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To opłaca się dopłacić do RTSa czy lepiej brać Febi lub MS ?

Edytowane przez modry
zmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu każdy upiera się tak na te chińczyki ;)

Rozumiem że cena może być kusząca , no ale chyba każdy z was nie lubi robić tej samej roboty kilka razy ?

 

Ja wychodzę z założenia że nie stać mnie na oszczędzanie. Passata mam już prawie 6lat jak go kupiłem miał 311tyś przelatane i wymieniłem cały zawias na lemfoldera , w tej chwili na blacie jest 500tyś a żaden wahacz nie ma żadnego luzu ani oznak zużycia , jedyne co wymieniłem przez ten okres to dwa łączniki stabilizatora. Dodam że auto cały czas jeździ na gwincie , kołach 19" i niskim profilu , auto porusza się po drogach różnego typu. Przejeździłem Niemcy , Włochy sporo po polsce , nic nie stuka ani nie puka .

 

Więc czasem warto zainwestować i mieć spokój , zwłaszcza patrząc na niektóre posty ze zdjęciami pękniętych wahaczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc czasem warto zainwestować i mieć spokój

 

Dokładnie. Macie jakieś sprawdzone miejsca gdzie można kupić oryginał w dobrej cenie? Pamiętam, że kiedyś działał forumowy sklep ale nie pamiętam adresu, iParts? Jak w ogóle odróżnić oryginalny wahacz LMO od chińskiej podróby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo zajrzyj do działu komercyjnego:) kązdy raczej będzie miał wahacze lema dostępne:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Szybkie pytanie- czy da się wymienić dolny prosty bez wyciągania przegubu z piasty? Z góry dziękuję za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Post #1097, uderzaj do Marcina.

 

 

uderzył i wahacze pojechały.

Lemforder jeśli ktoś chce najlepszego co można to jedyne rozwiązanie.

 

 

Sprawdzi się jeszcze RTS , pakowacze FEBI SWAG, uważałbym z ruville, niższa półka dla nas to ... no właśnie na temat chińczyków już tutaj wszystko zostało napisane.

Pozdrówki i szerokości Panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ze mnie idiota mogłem mieć komplet krafta za 400 zł, a kupiłem dwa dolne banany lema za prawie 600 zł dodam, że wytrzymał lewy 262 tyś km , lewy jeszcze ok ale wymieniam profilaktycznie ;) Auto mam już 13 lat więc nie oszczędzam, bo wiem co mam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kraft by pewnie za długo nie polatał, a lem już raczej dożywotnio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weso to zależy już od kierowcy po czym jeździ i ile :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na zestawie teknorota (bez koncowek) pękło właśnie 25tys. Styl jazdy dynamiczny, drogi czestk nierowne. Nadal cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

W moim Passacie 2004 rok i prawie 380 tys km zaczyna stukać wahacz górny z lewej strony. Jakieś 50 tys km temu wymieniałem dwa górne wahacze przy lewym kole i końcówki drążków ( po obu stronach). Końcówki i wahacze założyłem TRW. Niedawno wymieniłem łączniki ( lemforder). Koła zimowe 15, a lato 16 cali. Pozostałe wahacze są jeszcze fabryczne. Teraz zastanawiam się co kupić bo wydaje mi się że 50 tys km to nie jest super wynik jak na TRW czyli jedne z droższych wahaczy.

 

Kupić Lemfordera czy zostać przy TRW? A może szarpnąć się na oryginały z ASO? Niby Lemforder i oryginały to to samo ale oryginały z prawej strony siedzą u mnie od nowości i zero luzów ( jedynie dolne wahacze ale nie pamiętam zaczynają mieć minimalny luz na tulejach ale jeszcze daleko im do wymiany.

 

Kupiłem wtedy 3 lata temu TRW a nie Lemfordera bo obawiałem nabycia się tureckiej podróby Lema mimo iż części były kupowane w renomowanej hurtowni.

Edytowane przez yarecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

W moim Passacie 2004 rok i prawie 380 tys km zaczyna stukać wahacz górny z lewej strony. Jakieś 50 tys km temu wymieniałem dwa górne wahacze przy lewym kole i końcówki drążków ( po obu stronach). Końcówki i wahacze założyłem TRW. Niedawno wymieniłem łączniki ( lemforder). Koła zimowe 15, a lato 16 cali. Pozostałe wahacze są jeszcze fabryczne. Teraz zastanawiam się co kupić bo wydaje mi się że 50 tys km to nie jest super wynik jak na TRW czyli jedne z droższych wahaczy.

 

Kupić Lemfordera czy zostać przy TRW? A może szarpnąć się na oryginały z ASO? Niby Lemforder i oryginały to to samo ale oryginały z prawej strony siedzą u mnie od nowości i zero luzów ( jedynie dolne wahacze ale nie pamiętam zaczynają mieć minimalny luz na tulejach ale jeszcze daleko im do wymiany.

 

Kupiłem wtedy 3 lata temu TRW a nie Lemfordera bo obawiałem nabycia się tureckiej podróby Lema mimo iż części były kupowane w renomowanej hurtowni.

 

Nie wiem w jakiej cenie teraz jest cały zestaw oryginalnych wahaczy? Moim zdaniem jeśli ponownie kupisz TRW to bedą wystarczająco długo służyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TRW teraz to gówno większe od krafta. Szkoda w ogóle gadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju nie pisz takich głupot że trw to gówno większe od krafta bo jeszcze ktoś naprawdę w to uwierzy.

TRW aktualnie to firma kupiona przez ZF czyli lemforder sachs etc, nie wprowadzaj w błąd.

Na necie jest mnóstwo podróbek ale jak się kupuje zarówno trw jak i lemfordera to części służą latami.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam.

 

W moim Passacie 2004 rok i prawie 380 tys km zaczyna stukać wahacz górny z lewej strony. Jakieś 50 tys km temu wymieniałem dwa górne wahacze przy lewym kole i końcówki drążków ( po obu stronach). Końcówki i wahacze założyłem TRW. Niedawno wymieniłem łączniki ( lemforder). Koła zimowe 15, a lato 16 cali. Pozostałe wahacze są jeszcze fabryczne. Teraz zastanawiam się co kupić bo wydaje mi się że 50 tys km to nie jest super wynik jak na TRW czyli jedne z droższych wahaczy.

 

Kupić Lemfordera czy zostać przy TRW? A może szarpnąć się na oryginały z ASO? Niby Lemforder i oryginały to to samo ale oryginały z prawej strony siedzą u mnie od nowości i zero luzów ( jedynie dolne wahacze ale nie pamiętam zaczynają mieć minimalny luz na tulejach ale jeszcze daleko im do wymiany.

 

Kupiłem wtedy 3 lata temu TRW a nie Lemfordera bo obawiałem nabycia się tureckiej podróby Lema mimo iż części były kupowane w renomowanej hurtowni.

 

 

 

jeśli będziesz chciał latać długo - bierz śmiało lemforder albo trw. Po kiego pakować towar z aso który będzie dokładnie tym samym co lemforder.

 

 

Nie ma sensu nic oryginalnego brać a druga sprawa na necie pełno pseudo oryginałów z aso w 1/3 ceny z aso - to podróby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności