elemenateur Zgłoś #561 Napisano 15 Marca 2015 jeśli na postoju go nie słyszysz i przy naciśnięciu z niskich obrotów gazu w podłogę na wysokim biegu nie telepie to znaczy że zdrowy. Sprzęgło z Dwumasem szukaj sachs/luk valeo ale nie wymieniaj niczego jeśli nie ma konieczności czyli wpierw daj to ogarniętemu mechanikowi do przejrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #562 Napisano 16 Marca 2015 (edytowane) ja bym zobaczył gumy wieszaki tłumika i plecionkę - ja miałem gumy twarde jak plastik były oryginały z logo vw ale made in "south africa" Po wymianie na bosala duża poprawa choć dalej trochę drży- u mnie czuć na siedzeniu. Nie pomagało ruszanie tłumikiem i inne podobne zabiegi wydawao się że gumy nic nie daja ale ze nie są za drogie to wymieniłem i dużo się poprawiło. Edytowane 16 Marca 2015 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #563 Napisano 16 Marca 2015 nie słyszę dwumasy sprawdziłem tak jak pisał kolega elemenateur nie usłyszałem żadnego dzwięku gumy tłumnika wymienione oprocz plecionki ale wydech nie drga tak bardzo to raczej nie tu przyczyna jakies pomysły ??proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #564 Napisano 20 Marca 2015 chyba nikt nie pomoże .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medius Zgłoś #565 Napisano 26 Marca 2015 nie słyszę dwumasy sprawdziłem tak jak pisał kolega elemenateur nie usłyszałem żadnego dzwięku gumy tłumnika wymienione oprocz plecionki ale wydech nie drga tak bardzo to raczej nie tu przyczyna jakies pomysły ??proszę o pomoc Przyczyną drgań mogą też byc zużyte końcówki wtryskiwaczy (tu proponuję sprawdzic korekcję VAG-iem) lub problem z pompą, konkretnie źle ustawiony kąt wtrysku lub źle działający przestawiacz kąta wtrysku (N108). Działanie N108 można sprawdzic robiąc logi dynamiczne, lub podłączyc wtyczkę i zmierzyc opornośc, która powinna byc bodajże ok. 9-10 omów (lub coś koło tego, piszę z pamięci) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #566 Napisano 9 Maja 2015 (edytowane) Koledzy a powiedzcie mi taką rzecz: Poduszki (pod silnik) są przykręcane do łapy (tej dolnej) na której jest wiele otworów..... jak ją prawidłowo ustawić? nie popatrzyłem jak był ułożona przed zdjęciem i teraz nie wiem czy dobrze jest ustawiona. Przy górnej można ją ustawić tylko w dwóch położeniach obracając ponieważ od góry są takie dwa trzpienie wchodzące w łapę górną... Przy dolnej można ją obracać dookoła na łapie i ten "lejek" (którym wypływa z niej olej) pasuje w każdy otwór więc bez znaczenia w jakim będzie położeniu? Edytowane 9 Maja 2015 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #567 Napisano 9 Maja 2015 Też się nad tym zastanawiałem ale skoro w łapie są dwa otwory to pewnie bez znaczenia - inaczej byłby jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #568 Napisano 10 Maja 2015 no właśnie dali dwa i już zagwostka.... byłby jeden i nie było by kombinowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #569 Napisano 30 Maja 2015 Witam,Panowie jak to w końcu jest z tym ustawieniem poduszki ? W temacie jest opisane ale jak doczytałem przy wymianie 2 sztuk na raz Pyt 1: A jeśli wymienia się tylko 1 szt. czy trzeba po założeniu i przed dokręceniem uruchomić na chwilkę silnik i dopiero później dokręcić poduszkę ? czy przy jednej sztuce nie ma takiej konieczności jeśli poskłada się ją tak jak była stara (ustawienie łap) ? Pyt 2: Jeśli już ma być poluzowane to co dokładnie :same śruby poduszki czyli górna i dolna czy łapy poduszki również ? Pyt 3: Czy poduszkę w przednim pasie tą pod chłodnicą również trzeba luzować â regulować ? Pyt 4: Oraz czy ktoś z forum posiada wymiary tego trzpienia ustalającego wkładanego w 3 otwory ?(w wózek, łapę i ramę) a może ktoś z forum pracuje w ASO i mógłby takowe wymiary zapodać :hmm - Jest możliwość dorobienia więc dla tego pytam Darek ustawiłeś sobie te poduchy? jaki efekt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #570 Napisano 31 Maja 2015 Darek ustawiłeś sobie te poduchy? jaki efekt? hej, nie, jeszcze nic z tym nie robiłem...brak czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #571 Napisano 5 Sierpnia 2015 Cześć, Jako, że jestem poza Polską to nie do końca zrozumiałem mechanika i chciałbym się upewnić. Silnik przy dodawaniu gazu idzie do góry bardzo mocno a przy skręcaniu wg mechanika może się przesówać i powodować stukanie. Czy tak jest czy nie to mniejsza z tym ale pytanie skoro silnik tak lata to co wymienić ??? Poduszkę jeśli tak to którą czy podporę przednią 8D0199343J i jeśli to to czy samą podporę czy coś jeszcze. Dzięki z góry za odpowiedź - - - - - aktualizacja - - - - - AHA może mi ktoś powiedzieć czy silnik amx zawsze jest 4x4 bo na forum jest tylko taka opcja a mój jest FWD błąd forum czy ja o czymś nie wiem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #572 Napisano 5 Sierpnia 2015 Jak chcesz kompletnie wyeliminować rzucanie silnika to wywal te wszystkie wytelepane puduszki silnika i skrzyni i ten odbój na środku i będziesz miał spokój! Ponieważ one wszystkie razem współpracują i skoro masz takie objawy to wymienia się wszystkie, bo na bank są do bani a nie jedna. A co do drugiego Twojego pytania to ja tego nie wiem... Dzięki za odpowiedź, zrobię jak mówisz jutro wycieczka do aso bo tutaj dostęp do zamienników masakra jakaś... Przystępuję w takim razie do wymiany i zobaczymy czy pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #573 Napisano 5 Sierpnia 2015 My sprzedajemy oryginały z ASO ale ostatnio dla kumpla do A4 B6 2.5 tdi kupiłem poduszki silnika w oryginale(ten sam nr co z ASO) na ebay. Cena = 200zł używki, 1000zł 2-szt nowe. Zerkajcie Panowie na ebay.de , naprawdę idzie tam kupić dużo taniej i ori produkt który jest pewny a nie wylany. Pozdrówki Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yksi Zgłoś #574 Napisano 11 Sierpnia 2015 Witam kolegów,jestem tu nowy i to mój pierwszy post.Mój problem polega na tym ,że nie mam pojęcia gdzie zamieścic moje pytanie i chyba tu najbardziej pasuje.Po odkręceniu prawego nadkola zobaczyłem trzy otwory (zdjęcie)które według logiki powinny być skręcone śrubą ,sworzniem itp.I stąd moje pytanie -co powinno być w tym miejscu i do czego służą te otwory?Wyjeżdżam na wczasy i nie chcę żeby śilnik mnie wyprzedził Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #575 Napisano 11 Sierpnia 2015 Wszystko jest ok... Tam moje powinno być żadnej śruby ani swożnia. Jeśli wszystkie otwórz się pokrywają tzn że poszczególne elementy auta są odpowiednio poskręcane względem siebie. To są otwory kontrolne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yksi Zgłoś #576 Napisano 11 Sierpnia 2015 Dziekuję za info moje watpliwosci biorą się z tego ,że auto niby nie tłuczone ,a jak odkręciłem nadkole ,to i lampa pęknięta od dołu i mocowania wlotów powietrza popękane,więc jakiegoś małego dzwona mógł mieć (podłogę sprawdzałem ,jest ok)i w związku z tym pomyslałem sobie ,że być może ktoś "zapomniał"przykręcić śruby-sworznia.Teraz jestem spokojniejszy ,jeszcze raz dziękuję za pomoc.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #577 Napisano 13 Sierpnia 2015 kupilem corteco ..... pudełko jest corteco a na poduszkach zadnych oznaczeń.... dziwne ale wziąłem czy ktoś się spotkał z tym żeby nie było oznaczeń na poduszkach ?? Wymieniłem i silnik drga jest gorzej niż na oryginałach przed wymianą ( jedna była pęknięta a druga całkowicie rozerwana). Proszę o informację czy ktoś się spotkał z tym żeby nie było żadnych ozaczeń na corteco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waluch Zgłoś #578 Napisano 13 Sierpnia 2015 a mówili koledzy żeby kupować TYLKO ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #579 Napisano 13 Sierpnia 2015 150$ corteco 270$ oryginał........ mówili a i pisali też w tym wątku, że corteco to i lemforder i oryginał..... cóż postaram się to oddać i przejdę się do aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #580 Napisano 13 Sierpnia 2015 Jeżeli na poduszce w pudełku Corteco nie ma żadnych oznaczeń to jest to najzwyklejsza poduszka firmy Topran, taka sama jak w pudełkach lemfordera. Typowe oszustwo Oddaj to czymprędzej i zasuwaj do ASO po prawdziwe poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach