rainman777 Zgłoś #1 Napisano 2 Kwietnia 2007 FAQ "4. Przerobić złącze diagnostyczne VAG (zrobić ukrytą odcinkę linii komunikacji VAG) bo przez te złącze rozwalają immobiliser i autko jest już gotowe do odjazdu - dlatego należy schować tak aby się nie dostał do niego (przenieść, odciąć, schować, wynieść je.... " co odciąć całkowice i schować czy jakiś konkretny kabelek?? jak tak to który Dzięki wielkie za poradę Pozdro ALL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2007 cześć Należy zrobić poniższe czynności 1) przeciąć linię komunikacji „linia K” (zielony przewód) 2) zrobić nową izolację z taśmy parcianej, żeby wyglądało na oryginał (zawsze można powrócić do normalnego użytku, przecież tego nie używa się codziennie) 3) zapamiętać miejsce obcięcia przewodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #3 Napisano 2 Kwietnia 2007 Generalnie jak odetniesz linię K to i Can - to muszisz sobie do tej linii doprowadzić coś co potem załaczy te dwa obwody (szybko i sprawnie) np. w celu diagnostyki. Natomiast do samego sposobu to niestety zrób tak abyś tylko ty wiedział co i jak - musi to być rozwiązanie niestandardowe i znane tylko tobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #4 Napisano 2 Kwietnia 2007 cześć Generalnie jak odetniesz linię K to i Can dlaczego również trzeba ciąć Can, ja przeciąłem linię K i VAG nie ma komunikacji z kompem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yassek Zgłoś #5 Napisano 2 Kwietnia 2007 cześćGeneralnie jak odetniesz linię K to i Can dlaczego również trzeba ciąć Can, ja przeciąłem linię K i VAG nie ma komunikacji z kompem Dlatego że złodziej nie używa Vag-a tylko wyspecjalizowanego urządzenia, które może nie koniecznie korzysta z linji K a Can właśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 2 Kwietnia 2007 Jak masz swój własny fejs, to przestaw sobie piny na nóżkach gniazda wg jakiegoś schematu - np. podaj zamiast K napięcie +12, a zamiast L daj masę... Zrób to samo na wtyczce swojego fejsu i masz gotowe rozwiązanie. Operacja na 15 minut roboty, bo gniazdo i wtyczka są łatwo rozbieralne. Po podłączeniu cudzego fejsu tracisz... fejs... i bezpiecznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #7 Napisano 2 Kwietnia 2007 Generalnie jak odetniesz linię K to i Can jaki to kolorek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #8 Napisano 2 Kwietnia 2007 cześć linia K kolor zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2007 czy K to to samo co Can. Bo kolegan napisał że jak odetniesz K to i Can. Potraciłem się już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2007 cześćGeneralnie jak odetniesz linię K to i Can dlaczego również trzeba ciąć Can, ja przeciąłem linię K i VAG nie ma komunikacji z kompem Dlatego że złodziej nie używa Vag-a tylko wyspecjalizowanego urządzenia, które może nie koniecznie korzysta z linji K a Can właśnie czyli linia K i Can to różne linie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2007 czyli zielony i ........ ???????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_gregor Zgłoś #12 Napisano 6 Września 2007 Odświeżam temat bo też chce zrobić odcinke. Tak więc panowie linia k to ZIELONY kabel a linia Can???? Czy najlepiej zrobić odcinke na wszystkich kablach?Ile ich jest?Może jakiś schemat??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1jarcio Zgłoś #13 Napisano 15 Maja 2008 Ja również przyłączam się do pytanie jakiego koloru jest przewód Linii CAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 15 Maja 2008 czy K to to samo co Can. Bo kolegan napisał że jak odetniesz K to i Can. Potraciłem się już B4 miał CAN? chyba nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #15 Napisano 15 Maja 2008 wydaje mi sie że szyna CAN to juz nowa epoka zaszczyt mają miec ją paski 3BG i niektóre ostatnie z produkowanych 3B wiec we wczesniejszych wersjach tniemy tylko linie K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #16 Napisano 25 Maja 2010 Odgrzeje troche kotleta, jako że temacik Chcieli ukraść Paska jest już zamknięty, to zapytam sie tutaj. Chce odciąc sterowanie pompkami w aucie znajomego i tu rodzi sie pytanie, czy trzeba stosować przekaźnik czy wystarczy sam pstryczek? http://img693.imageshack.us/i/schemata.jpg/. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #17 Napisano 25 Maja 2010 Chce odciąc sterowanie pompkami w aucie znajomego i tu rodzi sie pytanie, czy trzeba stosować przekaźnik czy wystarczy sam pstryczek? przetnij kabelek, puść prąd przez miernik elektryczny, zobacz ile prądu ciągną te pompki, zobacz jakie max obciążenie wytrzymuje pstryczek i sam sobie odpowiesz na pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #18 Napisano 25 Maja 2010 Wystarczy popatrzeć na grubość kabelka, o ile pamiętam jest tam 0.5 lub 0.25 mm2 więc raczej nie będzie więcej niż 2A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #19 Napisano 26 Maja 2010 Narazie jeszcze tam nie zaglądałem puki co jedynie głośno myśle... i szukam potwierdzenia mojej opini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #20 Napisano 4 Stycznia 2014 Odgrzeję kotleta (po 3 latach), ale lepsze to chyba niż zakładanie nowego tematu co nie ? Kolega Marek napisał wyzej, że jak odetniesz linię K to i odetnę CAN (rozumiem, ze jak odetnę zielony kabelek to nie działa linia K (VAG) oraz CAN, dobrze rozumiem?) Oczywiście zastosuję jakiś "włącznik", ale chcę wiedzieć na 100% czy robiąc przerwę w obwodzie na lini K (zielony kabelek) automatycznie robię przerwę w obwodzie CAN ? EDIT: Auto to Passat B5FL (2001), 1.9TDI 131KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach