Skocz do zawartości

1jarcio

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 1jarcio

  • Urodziny 09.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. Może i tak ale kto by wnikał w czyjeś życie osobiste ja wyjeżdżam na wakacje przełom sierpień/wrzesień, a to już po wakacjach
  2. Fajnie, że można liczyć na pomoc Dobrze pasuje ten czwartek bo człowiek, który ma autko wraca w środę wieczorem z ferii i autko będzie można obejrzeć dopiero od czwartku więc odezwę się na pewno w środę i podam dokładne namiary jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. I jak będę w Łodzi to się odezwę i wpadnę ze szkłem
  3. Witam Mam pytanie i ogromną prośbę do szanownych forumowiczów i mieszkańców Łodzi. Panowie chciałbym zakupić Paska B6 1.9 TDI i takowy znajduje się w Łodzi na Górnej ale że jestem z Olsztyna i mam dość już pustych przejazdów to chciałbym prosić o pomoc Was czy miałby ktoś chęć oraz czas obejrzeć ... tak chociaż wizualnie etc. bez żadnych diagnoz i powiedzieć czy warto się wybrać po autko. Jak by ktoś miał chęć i czas to proszę o podanie nr tel. na pw.
  4. Niewiem jak to zrobiłeś że źle założyłeś pierścień. Chyba nie ma innej mozliwości żeby źle go założyć bo wystarczy że go przesuniesz i niębędzie pasować już ze sobą zmontowanie Pozdrawiam
  5. Nie no dlaczego ma coś z nimi być nie tak, są jak najbardziej oki przecież nie wstawił bym sobie jakiegoś chłamu;) pisałem że powinny dlatego że u mnie niema PD a świeca jest taka sama.
  6. Pewnie bedzie szło jeszcze do góry bo $$ idą w górę, a mówil że kryzys jest w Stanach ;) taki kryzys to i u nas może być
  7. Powinny być dobre ja w swoim silniku mam identyczne , a skoro w aukcji tej i innej jest podany twój motor tzn. że będzie git. pozdrawiam:D
  8. A u nas na War-Mar jak zwykle zawsze najdroższa i najgorsza waha ON Neste - 3,49zł Shell -3,53zł Statoil -3,59zł BP - pewnie tak samo jak Statoil
  9. Na przyszlość użyj szukajki bo wielo na ten temat było!!! Sprawdzenie świec żarowych Przede wszystkim musisz zdjąć osłonę z silnika. Jak już to zrobisz to zobaczysz wtryski oraz właśnie świece. Znajdują się w zagłębieniach i dochodzą do nich czarne kopułki. Musisz je po kolei zdjąć i żeby wykręcić świece, będziesz potrzebował klucz nasadowy 10, ale długi. Żeby wyjąć świecę po prostu ją wykręcasz. Do sprawdzenia świecy nie potrzeba jednak jej wyciągać. Najlepiej mieć miernik - omomierz - i zmierzyć rezystancję. Jedną końcówkę przykładasz do cypelka świecy po zdjęciu z niej kapturka, a drugą do masy auta (np.pompy). Prawidłowa wartość to 0,5-1,5 Ohma. Możesz również jeśli nie masz miernika sprawdzić świecę, spinając plus z akumulatora z cypelkiem świecy. Jeśli zaiskrzy to też znaczy, że jest dobra, choć ja osobiście oprócz sprawdzenia świecy omomierzem polecam wykręcenie i sprawdzenie wizualne czy nie jest popalona itd.... próba grzania tez jest wskazana.. ale to jak kto uważa...
  10. Potwierdzam u mnie był podobny problem przy temeraturach minusowych było ciut gorzej i czym zimniej to jeszcze gorzej ale do -8 odpalał . No i postanowiłem chwycić miernik w łapę i sprawdzić świece, na początku myślałem że mam miernik walniety bo nic niepokazywał więc kolejnym krokiem było sprawdzenie go na krótko bezpośrednio z akumulatora ku mojemu zaskoczeniu każda świeca była spalona więc do sklepu i szybka wymiana świeczek bo zapowiadali następnego dnia u nas do -25 stopni więc ide rano do autka z wielką niepewnością przekrecam stacyjkę, patrzę na climatronik a tam -22 a autko odpaliło prawie jak w lato . tak więc polecam najpierw sprawdzić świeczki i to własnie teraz jak są jeszcze minusowe temperatury, a później filtr itp. pozdrawiam
  11. koledzy ze słabnacymi autkami proponuje najpierw zrobić logi wrzucić je do ocenu i bedzie jasne co i jak, a nie tak gdybać bo tak to można całe silmik zrobić. heh he kolego co to za mechanik ja czyściłem turbinkę i śmigam już ze 4tyś.km i jest dobrze a nawet coraz lepiej. Bo jak się zrobi to poprawnie to bedzie śmigać długo długo długo no i nie zapominać żeby przegonić autko czasem bo jak się jeździ z mułem to tak się stanie ponownie
  12. Kupisz taki kabel http://www.allegro.pl/item514659387_najtanszy_vag_usb_kkl_line_we_wtyku_obd2_promocja.html i na pewno będzie dobry bo sam mam taki i robię nim wszystko co potrzebne żeby zdiagnozować np. przepływkę czy turbinę i wiele innych... więc myślę że to nie są jakieś duże pieniądze no ale do tego będzie potrzebny ci jakiś Lap-tok no i Vag których pełno w sieci oraz krótki kurs obsługi Vag-a czyli robienia logów ale to też jest już wałkowane na forum więc poradzisz sobie. Pozdrawiam
  13. U mnie po czyszczeniu turbiny ponownie po dwóch tygodniach zaczął się wieszać powyżej 3000 obr. ja obstawiałem na N75 i podmieniłem go z tym co jest koło EGR jednak skończyło się to wyrwaniem dysz od wężyków N75 więc musiałem zakupić nowy a na dodatek ten stary był sprawny więc stawiałem na ponowne czyszczenie turbiny. Jednak przyczyną jak twierdzi mechanik była zapchana gruszka no i teraz śmigam już około 2miesięcy i problemu niema. Zrób mu logi jak dodatkowo zrobiłem log w grupie BS->011 i podniosłem obroty do 1400 i obserwujesz jaki jest wynik między ON a OFF powinna być ~142 wzwyż jak mniej to raczej turbinka do czyszczenia lub tak jak u mnie gruszka.
  14. Wielkie dzięki za tak błyskawiczną odpowiedź Mam nadzieję, że nie zrobię z niego żadnej tzw. "motorówki" Pozdrawiam
  15. Witam!!! Mam pytanie chcę się wymienić na zawieszenie z jednym z kolegów z forum, konkretnie na amortyzatory ze sprężynami przód i tył od Passat 3BG z 2004r silnik AVF do mojego Paska 3B AFN i stąd moje pytanie czy będą one pasowały do mojego czy może sie czymś różnią. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności