marcel_76 Zgłoś #21 Napisano 19 Sierpnia 2008 U mnie od czasu do czaspo po zamknięciu z pilota , odbija i z powrotem otwirają się drzwi za kierowcą. Jest jakiś błąd sporadyczny w zamku za kierowcą ale nie pamiętam numeru. Czy w zamku za kierowcą (tylne lewe drzwi)też moga wystąpić tzw zimne luty, czy moze być jakaś inna przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #22 Napisano 19 Sierpnia 2008 U mnie od czasu do czaspo po zamknięciu z pilota , odbija i z powrotem otwirają się drzwi za kierowcą.Jest jakiś błąd sporadyczny w zamku za kierowcą ale nie pamiętam numeru. Czy w zamku za kierowcą (tylne lewe drzwi)też moga wystąpić tzw zimne luty, czy moze być jakaś inna przyczyna? Też mogą wystąpić i obstawiam że w Twoim wypadku tak właśnie jest. Jeśli chodzi o klucz do odkręcenia kasety zamka to jest to M8 - bardzo gęsta gwiazda. Ja zapłaciłem za niego 12 pln w motoryzacyjnym aczkolwiek w nie każdym go mają. W Castoramie też nie było więc podobnie jak kot_ik trochę sobie pojeździłem zanim go znalazłem. Dla wszystkich zainteresowanych naprawą zamków zerknijcie w inny mój post: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=318296#post318296 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #23 Napisano 19 Sierpnia 2008 Jeśli chodzi o klucz do odkręcenia kasety zamka to jest to M8 - bardzo gęsta gwiazda. Ja zapłaciłem za niego 12 pln w motoryzacyjnym aczkolwiek w nie każdym go mają. W Castoramie też nie było więc podobnie jak kot_ik trochę sobie pojeździłem zanim go znalazłem. Dla wszystkich zainteresowanych naprawą zamków zerknijcie w inny mój post: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=318296#post318296 Ja swój kluczyk kupiłem w komplecie z innymi za jakieś 30 PLN na lokalnym rynku może jakoś całego kompletu nie jest za wysoka ale do takich spraw wystarczają a do tego - jest wiele rozmiarów i rodzajów torx i innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lolo77 Zgłoś #24 Napisano 19 Sierpnia 2008 poorzecie a jak nie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #25 Napisano 26 Sierpnia 2008 Objawy awarii standard: brak kontrolki na FIS, nie swieci lampa na próg ani w podsufitce po otwarciu drzwi. Wyjąłme zamek i przelutowalem 6 pinów wg wskazan z linku gdzies tu podanego. Wygladaly super .Cala plytka od strony sciezek wygladala idealnie.Jakby polakierowana. Mimo wszystko przelutowalem te 6 styków. Ponadto wyciągnąłem mikrostyk w mechanizmie zamka.Ten do ktorego dochodza 2 kable. Rozebralem i przejechalem papierem 1500 styki oraz psiknąłem kontaktem. POskladalem wszystko do kupy. Efekt taki , ze jedynie zapala się lapka w podsufitce przy pierwszym nacisnieciu na pilota.(przedtem po drugim) . Nadal po otwarciu nie swieci kontrolka w FIS-ie oraz ta w suficie. Teraz podpowiedzcie proszę, który mikrostyk za to odpowiada. Mam 4 na plytce i piaty w mechanizmie zamka. Mam rozkawalkowany inny zamek , z którego moglbym przelutowac jakis mikrostyk i zamienic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #26 Napisano 18 Października 2008 Ja też zabrałem się do roboty i przelutowałem styki przeczyściłem mikrostyki i wszystko elegancko hula:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancio26 Zgłoś #27 Napisano 30 Sierpnia 2010 A ja mam problem taki ze normalnie otwieram dzrwi od srodka i od zewnatrz ale gdy zamkne drzwi pilotem to potem nie mozna ich otworzyc z zadnej strony dopiero jak stukne piescia pod klamke to sie odblokowuje jakby zamek nie puszczal i moge otwierac znowu dowoli dopoki nie zamkne ich pilotem potem problem znow powraca.Gdzie mam szukac przyczyny czy juz zamek do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #28 Napisano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) A ja mam problem taki ze normalnie otwieram dzrwi od srodka i od zewnatrz ale gdy zamkne drzwi pilotem to potem nie mozna ich otworzyc z zadnej strony dopiero jak stukne piescia pod klamke to sie odblokowuje jakby zamek nie puszczal i moge otwierac znowu dowoli dopoki nie zamkne ich pilotem potem problem znow powraca.Gdzie mam szukac przyczyny czy juz zamek do wymiany? Do wymiany/naprawy-da się Obszerny wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=717&highlight=zimne+luty+zamku Popatrz jeszcze tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=zimne+luty+zamku jeszcze manual http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=879706&postcount=215 Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancio26 Zgłoś #29 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam Patryk dzieki za podpowiedz z tego jak dobrze rozumiem to moze byc zawilgocony modul konfortu lub w zamku jakis mikrostyk dodam ze u mnie centralny z pilota byl dokladany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #30 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam Patryk dzieki za podpowiedz z tego jak dobrze rozumiem to moze byc zawilgocony modul konfortu lub w zamku jakis mikrostyk dodam ze u mnie centralny z pilota byl dokladany Jeżeli był dokładany to na samym początku ten dołożony moduł sprawdź.Jeżeli będzie dobry,to podejrzewam steruje poprzez moduł komfortu centralnym-sprawdź moduł i całą instalację wokół niego (także pod izolacją). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #31 Napisano 26 Października 2010 Mam problem z zamykaniem drzwi kierowcy od wewnątrz z panelu za pomocą przycisku. Z kluczyka wszystko zamyka i otwiera OK, z klucza także. Jednak jak od wewnątrz chcę zamknąć auto z przycisku to wszystkie rygle się zamykają, a ten w drzwiach kierowcy się chowa i natychmiast odbija - co może być nie tak? Przy zamykaniu z kluczyka wszystko ładnie zamyka i dioda alarmu też miga. Wilgoci w okolicy modułu komfortu nie ma i nigdy nie było... Z góry dzięki za porady! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #32 Napisano 26 Października 2010 Witam, problem leży w mikro wyłącznikach. Musisz je wymienić na nowe, lub zamień je miejscami. A jak będziesz miał już zamek rozebrany, nie zaszkodzi poprawić lutowanie na płytce. Ja dodatkowo całą płytkę pokrywam lakierem np. takim do drewna, żeby wilgoć i woda się nie dostawała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #33 Napisano 26 Października 2010 Rygielek odbija / drzwi kierowcy Jak się za to zabrać - wiesz może? jest jakiś FAQ? Gdzie te mikro wyłączniki są wogóle - trzeba zamek wymontować? HELP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #34 Napisano 26 Października 2010 Jak się za to zabrać - wiesz może? jest jakiś FAQ? Gdzie te mikro wyłączniki są wogóle - trzeba zamek wymontować? HELP leń z Ciebie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #35 Napisano 26 Października 2010 Tu, masz manualna jak się dobrać do zamka. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=jak+zdemontowa%E6+zamek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #36 Napisano 26 Października 2010 Dzięki za linka - ale nawet nie wiedziałem co wpisać w wyszukiwarkę... Poprawię się POZDROOO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #37 Napisano 26 Października 2010 Mam problem z zamykaniem drzwi kierowcy od wewnątrz z panelu za pomocą przycisku. Z kluczyka wszystko zamyka i otwiera OK, z klucza także. Jednak jak od wewnątrz chcę zamknąć auto z przycisku to wszystkie rygle się zamykają, a ten w drzwiach kierowcy się chowa i natychmiast odbija - co może być nie tak? Przy zamykaniu z kluczyka wszystko ładnie zamyka i dioda alarmu też miga. Wilgoci w okolicy modułu komfortu nie ma i nigdy nie było... Z góry dzięki za porady! U mnie było podobnie. Też odskakiwał rygiel. Tylko u mnie nie działało też sterowanie lusterek (grzanie lusterek było OK) oraz zamykanie drzwi z przycisku. Ale ja wczesniej rozbierałem drzwi (wymiana linki od podnoszenia szyby) no i chyba zbyt słabo wcisnąłem tę dużą kostkę (przez dłuższy okres było wszystko OK) do silniczka. Ponowne rozebranie drzwi i dociśnięcie kostki rozwiązało problem. Nie miałeś rozbieranych drzwi? Jeżeli nie - to może któryś z przwodów w wiązce która idzie do drzwi się przełamał. ---------- Post added at 08:19 ---------- Previous post was at 08:15 ---------- Witam, problem leży w mikro wyłącznikach. Musisz je wymienić na nowe, lub zamień je miejscami. A jak będziesz miał już zamek rozebrany, nie zaszkodzi poprawić lutowanie na płytce. Ja dodatkowo całą płytkę pokrywam lakierem np. takim do drewna, żeby wilgoć i woda się nie dostawała. Jeżli mikro wyłączniki to sprawdź: otwórz drzwi i zobacz czy zapali się światełko (przy lusterku wstecznym) oraz czy na fisie jest informacja o otwartych drzwiach a następnie zamknij drzwi - jak zgaśnie to mikro wyłacznik jest OK. Wtedy trzeba szukać dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #38 Napisano 26 Października 2010 Tak w lipcu pękły mocowania podnośnika szyby własnie wdrzwiach kierowcy i rozbierałem całe drzwi... Nie mam na fisie inforamcji o otwartych/zamkniętych drzwiach, ale jak otwieram drzwi to zapala sie oświetlenie w drzwiach i oświetlenie kabiny. Po zamknięciu drzwi oczywiście gaśnie... Sprawdzę w wolnej chwili połączenia w drzwiach... A jeśli maiła to by być słabo dociśnięta kostka, to która? Ta co idzie do zamkaczy panelu z przyciskiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #39 Napisano 26 Października 2010 Tak w lipcu pękły mocowania podnośnika szyby własnie wdrzwiach kierowcy i rozbierałem całe drzwi... Nie mam na fisie inforamcji o otwartych/zamkniętych drzwiach, ale jak otwieram drzwi to zapala sie oświetlenie w drzwiach i oświetlenie kabiny. Po zamknięciu drzwi oczywiście gaśnie... Sprawdzę w wolnej chwili połączenia w drzwiach... A jeśli maiła to by być słabo dociśnięta kostka, to która? Ta co idzie do zamkaczy panelu z przyciskiem? To kostka która jest pod tapicerką,taka duża,czarna kostka.Możesz spróbować docisnąć wszystkie,jak będziesz demontował tapicerkę to pewnie wiesz,że przy panelu sterującym też masz kostkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #40 Napisano 26 Października 2010 No dzisiaj się może za to zabiorę, a jak nie poskutkuje no to chyba zamek trzeba będzie rozebrać... Jeszcze się zastanawiam nad ewentualną wymianą zamka bo widzę, że można kupić na allegro za ok 100zł cały i poprostu go wymienić odrazu na nowy. Ale muszę być pewny, że to jego wina, a nie np. przetartego kabelka gdzieś tam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach