pawelvw Zgłoś #241 Napisano 20 Stycznia 2013 nie powiem ci bo z kabelkiem i laptopem na którym jest program przyjeżdza znajomy i musiał bym się jego spytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #242 Napisano 26 Stycznia 2013 musiał bym się jego spytać Pawełku, ale pamiętacie o Twoim magicznym przycisku?? Żeby się połączyć musicie go wcisnąć Ale tak BTW, mi ost. 2 kable padły... w tym jeden "Polski VAG" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #243 Napisano 26 Stycznia 2013 (edytowane) o tym pamiętam i na zapłonie samym z tym przyciskiem i i na uruchomionym silniku i nie da rady więc tak program to Vag com 311-2 kabel KKL Edytowane 9 Lutego 2013 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zakt Zgłoś #244 Napisano 15 Lutego 2013 (edytowane) Witam Potrzebuję dopisać kluczyki do immo co prawda nie do passka ale do golfa IV 1.9 SDI(2002r) i nie mogę połączyć się z licznikiem. Pokazuje błąd Can't Synch Baud Rate. Mogę się tylko połączyć ze sterownikiem silnika i modułem komfortu. ABS i Airbag również ten sam błąd. Sprzęt to kabel K-L lane RS232 Viaken podłączony przez przejściówkę USB-COM (Profilic to serial COMport) do laptopa WIN 7 (32bity) oraz uruchomiony tryb XP Mode. Testowane na VAG-COM 311-2 aktywowanym , na VCDS-Lite i VAG Com 208.1. Licznik w tym golfie to MOTOMETER RB8 1J0 920 806 EX. Próbowałem zmieniać wartości Baud rate w programie jak również ustawienia Latency portu ale bez efektu.Jakie wartości próbować zmienić? Czy coś jeszcze można ustawić, zmienić w czym może być przyczyna braku komunikacji? A może kabel zbyt słaby do tego? Proszę o jakieś sugestie czy można jeszcze z tym coś zrobić . EDIT Problem rozwiązany. Winna okazała się przejściówka USB-COM. Odpaliłem starą Armade 1592 z WIN98 z fizycznym portem COM i wszystko śmiga. Łączy się z wszystkimi sterownikami bez problemu. Nawet udało mi się zczytać wsad licznika i odczytać PIN VAG Eepromerem chociaż nie bez problemów, bo zczytywał niepełne wartości albo wysypywało transmisję danych. Ale po kilkunastu próbach poszło mimo że to licznik Motometer. A zakodowanie kluczyków do immo to już Vag-comem 311-2 bez problemu. Edytowane 19 Lutego 2013 przez zakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #245 Napisano 20 Lutego 2013 (edytowane) Witam Panowie Mam problem z połączeniem się ze sterownikami wyskakuje błąd COM Port Satatus: OK Interfeace status: 3 Not Found or Not Ready! klikłem przez przypadek jedną z opcji nie wiem czy to jest powodem tego błędu bo wcześniej też miałem takie przygody a mianowicie klikłem po czym wyskoczyło że program nie jest zerejestrowany i sie zawiesił po czym jest brak komunikacji w 409.1 przechodzi test a nie mam pojęcia co ta opcja robi auto to passat b5 98r edit: mogę połączyć się tylko vag-com 409.1 z ABS VAG 311 nie chce się łączyć wcale Edit: Problem rozwiązany przyczyną błędów komunikacji była wirtualna maszyna VMware i WIN XP a dokładniej to, że WIN XP przypisuje konkretnie sterowniki do konkretnego USB dlatego polecam podłączać tylko jedno urządzenie pod jeden port USB. ps. Jeżeli ktoś by miał jakies pytania pisać na PW Edytowane 24 Lutego 2013 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #246 Napisano 26 Lutego 2013 Wie ktoś może dlaczego za chiny nie mogę się połączyć z autem przy pomocy VCDS 11.11 a z VCDS lite 1.2 idzie bez żadnego kombinowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #247 Napisano 26 Lutego 2013 VCDS 11.11 Klon?? Kabel dedykowany do programu? Używany bez neta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #248 Napisano 26 Lutego 2013 Aha czyli rozumiem że ta wersja już mi na kkl nie ruszy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mslup066 Zgłoś #249 Napisano 26 Lutego 2013 Witam, Po przeanalizowaniu calego watku to wogole mam ciezki przypadek. Posiadam kabel Vag K+Can i rozne wersje programu Vag...No i problem tkwi wlasnie w tym ze nie chce znalezc kabla (po przeczytaniu stwierdzam ze nie -tylko u mnie) robilem chyba wszystko, useporty, przekladalem na inne porty i instalowalem kabel. Jak go wloze na czysty port to wyskakuje mi Vag k+can i ze gotowy do uzycia ale w vag comie wyskakuje port OK interface NOT FOUND....Juz nie wiem co mam poczac...wgrywac ponownie windowsa czy jak?? Mam Paska b6 2.0 z 2006 i chce przekodowac szyby lusterka bo zostal przelozony z Anglika i dlatego tak sie dzieje, wiec jak ja sobie nie poradze to moze ktos by sie znalazl co by pomogl mi w tym gdzies w okolicach miasta Warszawy (najlepiej od strony Legionowa ale to szczegół) Prosze o jakas pomoc. Jezeli mi zatrybi tek kabel to bym mial juz problem z bani bo chce na przeglad zerowy jechac. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #250 Napisano 26 Lutego 2013 Witam,Po przeanalizowaniu calego watku to wogole mam ciezki przypadek. Posiadam kabel Vag K+Can i rozne wersje programu Vag...No i problem tkwi wlasnie w tym ze nie chce znalezc kabla (po przeczytaniu stwierdzam ze nie -tylko u mnie) robilem chyba wszystko, useporty, przekladalem na inne porty i instalowalem kabel. Jak go wloze na czysty port to wyskakuje mi Vag k+can i ze gotowy do uzycia ale w vag comie wyskakuje port OK interface NOT FOUND....Juz nie wiem co mam poczac...wgrywac ponownie windowsa czy jak?? Mam Paska b6 2.0 z 2006 i chce przekodowac szyby lusterka bo zostal przelozony z Anglika i dlatego tak sie dzieje, wiec jak ja sobie nie poradze to moze ktos by sie znalazl co by pomogl mi w tym gdzies w okolicach miasta Warszawy (najlepiej od strony Legionowa ale to szczegół) Prosze o jakas pomoc. Jezeli mi zatrybi tek kabel to bym mial juz problem z bani bo chce na przeglad zerowy jechac. pozdrawiam Tym kablem nic nie przekodujesz ,ten kabel nie będzie działał z vag comem ani vcds-em , tylko z Vag K can commander,ewentualnie vw tool po lini K ale tobie sie to nie przyda ---------- Dodano o 00:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:10 ---------- Aha czyli rozumiem że ta wersja już mi na kkl nie ruszy.... Obawiam sie ze ta wersja już ci na niczym nie ruszy:rumieniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #251 Napisano 26 Lutego 2013 Obawiam sie ze ta wersja już ci na niczym nie ruszy Hymmmm... a wiesz może czy jest któraś wersja posiadająca opcje odczytu przebiegu która jeszcze pójdzie na tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #252 Napisano 26 Lutego 2013 Jak Ci się wysypała ATmega ,to interfejs jest ubity i tylko reflash nowym wsadem pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maaju Zgłoś #253 Napisano 26 Lutego 2013 Jak Ci się wysypała ATmega ,to interfejs jest ubity i tylko reflash nowym wsadem pomoże Będe szczery....nic z tego nie kumam.. Kabel działa mi nadal na innych wersjach co miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bat Zgłoś #254 Napisano 26 Lutego 2013 no i dobrze masz kkla więc nic nie ubiłeś bo nie masz tam atmegi, pracuj na lite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mslup066 Zgłoś #255 Napisano 27 Lutego 2013 Prosiłbym o jakas pomoc w przekodowaniu mojego paska w okolicach warszawy. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti67 Zgłoś #256 Napisano 24 Marca 2013 Witam użytkowników Mam podobny problem jak osoby powyżej. Na aukcji kupiłem taki oto kabel http://allegro.pl/sn58-interfejs-kabel-diagnosty-vag-usb-obd-vw-audi-i3120903265.html Na komputerze mam zainstalowany Windows 7 HP 64 bit, więc zainstalowałem wirtual box'a i na nim XP MODE. Na XP mode zainstalowałem vag com 409 i 311 programy normalnie uruchamiają się na XP mode, problem pojawia się przy próbie testu. Wyskakuje komunikat Port status OK Interface not found! Wcześniej miałem problemy aby zainstalować odpowiedni sterownik (pisałem też o tym na forum ale nie uzyskałem odpowiedzi), na jednym z forum znalazłem odpowiedni, musiałem zainstalować sterownik o nazwie CH341SER.EXE który pomógł, komputer odnalazł sprzęt dzięki czemu mogłem ustawić port USB na odpowiedni COM a ustawiłem go na 4 bo był wolny i tak samo postąpiłem w programie. Dodam też że na innych portach również próbowałem i nic. Pewnie dziwicie się że piszę o tym problemie, czytałem poprzednie posty ale sam nie wiem do którego mam się odnieść. Na innych forach czytałem że może pomoże zmiana ustawień kabelków we wtyczce. Aha zapomniałem dodać że nie mam możliwości zmiany parametru latency timer bo nie mam go w zakładce zaawansowane, być może to by pomogło ale nie wiem jak mam to zrobić w moim przypadku. U mechanika wtyczka w samochodzie działa więc pewnie problem leży po stronie oprogramowania/ wtyczki. Proszę o pomoc bo mam problemy z autem (turbo) i zależy mi na jak najszybszym znalezieniu i usunięciu usterki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #257 Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam. Kupiłem jakiś miesiąc temu kabel od viakena. Nie pisałem wcześniej bo czekałem aż mój wujek wróci passatem żeby sprawdzić czy wina nie leży po stronie samochodu i jest tak jak u mnie czyli łączy się tylko z ABS a przy reszcie wyskakuje "No response from controller" Czy to wina kabla? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #258 Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam. Kupiłem jakiś miesiąc temu kabel od viakena. Nie pisałem wcześniej bo czekałem aż mój wujek wróci passatem żeby sprawdzić czy wina nie leży po stronie samochodu i jest tak jak u mnie czyli łączy się tylko z ABS a przy reszcie wyskakuje "No response from controller" Czy to wina kabla? Proszę o pomoc. Podłączę się, tylko u mnie nie chce się łączyć wcale. Ten sam komunikat "No response from controller". Może ktoś podeśle ustawienia. Vag 311.2, kabel od viakena KLL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #259 Napisano 3 Maja 2013 czy da się sprawdzić miernikiem czy w gnieździe obd jest prąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #260 Napisano 3 Maja 2013 Tak w pinie 16 powinno być 12V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach