Pavlov Zgłoś #1 Napisano 27 Lipca 2019 Witam jak w temacie, szukałem za pomocą lupki ale noe znalazłem nic. Od wczoraj jestem.posiadaczem VW Passata B8 Variant i auto stalo na 16" felgach z zimowymi oponami. Chciałbym zmienic felgi na 17"moze 18" ale ori zestawy kosztuja VW Helsinki 17" cena w promocji 1599€ a Verona 18" 2459€ teoche duzo, dlatego tez sprawdzalem podobne nieorgonalne i spotkalem sie z malym problem z czujnikami czy nie bedzie problemu jak zaloze felge bez czyjnikow nie będzie występował błąd? Dziekuje z góry za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #2 Napisano 28 Lipca 2019 Przecież czujniki można przełożyć - jest z tym trochę zabawy, ale jak najbardziej jest to wykonalne, byleby ta nowa felga była przystosowana do montażu czujników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragazzo Zgłoś #3 Napisano 28 Lipca 2019 Przecież tam nie ma zadnych czujników. Układ korzysta z czujników ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2019 (edytowane) Jak masz system który realizowany jest przez abs to nie ma żadnego problemu. Jak masz system z czujnikami montowanymi na feldze to można je przełożyć, lecz należy zwrócić uwagę na uszczelkę przy wentylu , czy wszystko jest szczelne (najlepiej posmarować aby uszczelka nie uszkodziła ), w przypadku nieszczelności można zakupić w aso zestaw naprawczy . O ile dobrze pamiętam to moment dokręcania wentyla to 8 Nm. Edytowane 28 Lipca 2019 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markarn Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2019 W moim passacie mam tylko wskazanie spadku ciśnienia za pomocą czujnika abs. Czy jest możliwe aby doposażyć samochód w czujniki ciśnienia każdego z kół. Czy ktoś już to przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #6 Napisano 28 Lipca 2019 W celu? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #7 Napisano 28 Lipca 2019 Jest możliwe. Ysebulla chyba robił. Podłączyć sterownik, zakodować i po temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markarn Zgłoś #8 Napisano 28 Lipca 2019 3 godziny temu, paolokos napisał: W celu? Zabierasz głos w celu...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9 Napisano 28 Lipca 2019 W celu Tobie niezrozumiałym jak widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #10 Napisano 28 Lipca 2019 Nie wiem jak będzie to działać w passacie ale kiedy jeździłem renault to był dramat z tymi czujnikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #11 Napisano 28 Lipca 2019 W Renault to żyło własnym zyciem?, system oparty na ABS jest świętym spokojem, żadnych problemów. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2019 7 minut temu, paolokos napisał: W Renault to żyło własnym zyciem?, system oparty na ABS jest świętym spokojem, żadnych problemów. Mam drugie auto Vw i zawsze działało ok. Minus systemu z czujnikami jest taki że Vw ocenia że baterie w czujnikach wytrzymają 8 lat. Potem nowe czujniki trzeba , ale przy odrobinie technicznego sprytu można baterię wymienić (bateria typu CR 20..) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2019 mam ten system z czujnikami - TPMS - w passacie działa to bez problemow. oryginalne czujniki maja juz 4 lata, a ostatnio do drugiego kompletu felg dołożyłem nieoryginalne czujniki i też działają bez problemu. Kwestia tylko zakodowania/klonowania czujnika u wulkanizatora ktory to ogarnia. Jeżeli chcesz dołożyć system od podstaw, to trzeba też kodować samochód. Ale potwierdzam opinie kolegów, jakoś szczególnie użyteczne to nie jest, ale też nie przeszkadza. Jest obowiązkowe jeżeli jeździsz na run flat'ach. Moje auto było "placowe" i miało już ten system, ale sam z siebie bym go w konfiguratorze nie dokładał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #14 Napisano 29 Lipca 2019 Passat nie ma run flatow, także nie ma problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gabgi Zgłoś #15 Napisano 29 Lipca 2019 Cześć. Pytanie laika- jak rozpoznać czy samochód ma system indirect czy direct? Także przymierzam się do zakupu kół zimowych , a informacja o systemie jest dosyć wazna. W przypadku systemu direct jak wygląda kodowanie nowych czujników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #16 Napisano 29 Lipca 2019 Direct ma całkowicie metalowe wentyle (aluminiowe), poza tym na ekranie statusu samochodu masz info o aktualnym ciśnieniu w każdym konkretnym kole podane w barach a nie w formie OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gabgi Zgłoś #17 Napisano 30 Lipca 2019 Dzięki za odpowiedź, którą chciałem przeczytać. Sporo pieniędzy zostaje w portfelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hawana Zgłoś #18 Napisano 6 Sierpnia 2019 ja kupielm 4 czujniki na alle.... - oryginalne vw chyba po 40 czy 50zl za sztuke zalzylem do nowych felg 19 cali nic nie kodowalem i po kilku kilometrach auto szczytuje z nowych czujnikow to samo po przelozeniu na letnie - tez po parku kilometrach (lub po kilku uruchomiechan auta) czyta nowe wartości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach