Zionx Zgłoś #21 Napisano 13 Grudnia 2021 To samo pomyślałem jestem już po pierwszym tankowaniu adblue, tankowałem z dystrybutora w mniejszej okolicznej sieci paliw. Chciałem zatankować do pełna (do 1 odbicia pistoletu) ale jakoś stwierdziłem że jakby miało się wlać za dużo (i np auto by miało nie odpalić, a za mną 5 tirów w kolejce :p) to zatrzymałem się na 9 litrach i wg instrukcji włączyłem zapłon, odczekałem ponad 30sek, odpaliłem - informacje odnośnie zasięgu adblue znikły, także sukces Jeszcze tak z ciekawości.. jakie są u was ceny adblue? Na allegro jakieś szokowe typu 5zl/L. Tankując z dystrybutora płaciłem 3,11/L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid1216 Zgłoś #22 Napisano 2 Marca 2022 Witam pacjent AUDI A7 - błedy od pompy/zbiornik adblue ... założony zbiornik kpl inny..błędy nie pokazuje w komputerze żadnych.. ale nadal wyswietla i odlicza Km...zbiornik adblue zatankowany do full zrobione 50-60km i dalej świeci na liczniku a w komputerze brak błędów.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio012 Zgłoś #23 Napisano 20 Marca 2022 Panowie wiem że dla nie których osób nie jest to rozwiązanie ale czasem nie warto wydawać majątku, uważam że jeśli po pierwszej wymianie, ingerencji dalej problem to ja radzę usunąć adblue i będzie spokój. Jeśli ktoś niedaleko Dęblina/Puław to chętnie ogarnę a dodatkowo mogę kilka koników dodać. 606427195 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #24 Napisano 25 Marca 2022 (edytowane) Gdzie szukać tego wtryskiwacza i jak on wygląda bo w internetach znalazłem dwa różne typy podobno od paska b8. Chętnie go przeczyszczę bo usterkę adblue mam przynajmniej co 2 - 3 miesiące. opcja1 opcja2 Update: Zlokalizowałem wtrysk, jest dostępny pod maską przy lewym kielichu, jutro będę go czyścił Przykładowe foto tutaj Edytowane 25 Marca 2022 przez Majkel2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otii Zgłoś #25 Napisano 5 Lipca 2022 Majkel2017 rozwiązałeś problem błędu P148B00 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalniak91 Zgłoś #26 Napisano 23 Lipca 2022 W dniu 5.07.2022 o 23:51, Otii napisał: Majkel2017 rozwiązałeś problem błędu P148B00 ? Dokładnie mam ten sam błąd. Z błędem dodatkowym końcówka mocy 2. Mam dziwne wrażenie, że błędy wyskoczyły po tym jak chciałem sąsiadowi włączyć virtuala bo był ciekaw, kluczyk był w schowku drzwi i auto go nie widziało, zapłon się nie włączył, po tym dałem kluczyk bliżej i pojawił się check engine. Głupie ale pewnie zbieg okoliczności. Udało mi się skasować błąd "końcówka mocy 2" po 10 min jazdy. Błąd P148B00 jest ciągle. Adblue tankowane z 4000km temu. VIN: WVWZZZ3CZGE150188 Pojazd: Volkswagen Passat Rok: 2016 Typ nadwozia: Variant Silnik: CUAA Przebieg: 184931 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: R4 2,0L EDC Numer oprogramowania: 03N906026E Wersja oprogramowania: 1754 Numer jednostki sterującej: 03N907309 Wersja jednostki sterującej: H23 Nazwa ODX: EV_ECM20BTD01103N906026E Wersja ODX: 001002 Długie kodowanie: 01250032036605083000 Kody błędów: P148C00 - Końcówka mocy 2 ogrzewania środka redukującego Uszkodzenie Statycznie Mileage: 184903 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 72 °C Temperatura zasysanego powietrza: 67 °C Ciśnienie otoczenia: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 12.580 V Dynamiczne dane otoczenia: 20962816250B8C10F90D1D1A720AAB1A740C381A7521371A7300001A680000 P148B00 - Końcówka mocy ogrzewania środka redukującego Uszkodzenie Statycznie Date: 2022-07-23 14:41:17 Mileage: 184903 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 72 °C Temperatura zasysanego powietrza: 67 °C Ciśnienie otoczenia: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 12.600 V Dynamiczne dane otoczenia: 20962816250B8C10F90D1D1A720AAB1A740C1E1A7521371A7300001A680000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bodek Zgłoś #27 Napisano 3 Września 2022 Czołem Dopadł mnie problem z usterką AdBlue (DEF). Podczas jazdy nagle CHECK ENGINE i żółty trójką z informacją o braku możliwości rozruchu silnika za 1000km. Błąd się dał skasować ale limit 1000 km odliczał się cały czas. Próbowałem sposobów opisanych w tym tym wątku jak i innych sposobów opisanych w bezkresnych otchłaniach internetu. Niestety auto cały czas odliczało. Umówiłem się więc na serwis w VW, trochę też z okazji przejechanie przez samochód 180k km na wymianę oleju w DSG. Sprawdzą też o co chodzi z tym AdBlue. Dziś rano wsiadłem do samochodu, pokazał 600km do godziny ZERO. Do serwisu mam 45 km. Przejechałem w jego stronę może z 10km i tak sobie jadąc (nie pomału) w trybie skrzyni biegów D, wyprzedzając kilka samochodów na długiej prostej NAGLE TRÓJKĄT ZGASŁ !!! Przetarłem oczy, nie świeci się. Zatrzymałem, wyłączyłem silnik. Zapaliłem go ponownie - nie ma trójkąta. Dojechałem do serwisu - nie zaświecił. W serwisie olej wymienili, błędów w samochodzie nie stwierdzili żadnych. Wróciłem i nadal nie świeci. Oby nigdy nie wrócił. Może komuś się przyda moja historia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kur2 Zgłoś #28 Napisano 28 Marca 2023 (edytowane) Witam. Ja mam od jakiegoś czasu błąd jak na obrazku. Przejechałem 700km, postawiłem auto w garażu na 3 dni i po odpaleniu i przejechaniu dopadł mnie ten error. Skasowanie błędu vcds pomaga na jakiś czas i znów zaczyna odliczać 1000km. Zrobiłem procedure sprawdzania scr w vcds, przegoniłem auto i dalej to samo. W błędzie widać " zwarcie z plusem" elektronika? Wtryskiwacz do wymiany? EDIT Już wcześniej sprawdzałem, nic nie zauważyłem, teraz zacząłem dłubać peszel z kabla i chyba ktoś niechciany tam był. Przy okazji sprawdziłem reszte okablowania, na szczęście nic więcej nie widać. Nawiasem mówiąc passat stoi w garażu, na dworze dwa vw t4, one co chwila są unieruchomione przez gryzonie. Nic nie pomaga piszczki, śmierdzące spreje, domestosy z wc, stary ręcznik z budy od psa. MASAKRA Edytowane 28 Marca 2023 przez Kur2 Znalezienie prawdopodobnej przyczyny usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #29 Napisano 31 Sierpnia 2023 (edytowane) Witam. Dzisiaj rano wyjeżdżając do pracy zapalił sie check. Na szybko sprawdziłem telefonem z Car Scannerem i błąd: P148C00 - Końcówka mocy 2 ogrzewania środka redukującego... po skasowaniu przez 12 km błąd nie powrócił. Podpowiedźcie proszę, która/gdzie znajduje się grzałka dot. konkretnie tego błędu. 1. W zbiorniku Czy 2. Wężyk między zbiornikiem a wtryskiem SCR? EDIT: -Przed chwilą po powrocie zrobiłem test układu SCR - ok -Aktywowałem 1 obwód grzania - pomiary mierzone ponad 6A -Aktywowałrm 2 obwód grzania - pomiary mierzone ponad 4A. W weekend będę chciał dostać się do wtyczek i sprawdzić stan ***EDIT*** Minęło ponad 5 miesięcy i odpukać wszystko ok, nie powtórzyło się Edytowane 17 Stycznia przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach