Łukasz34 Zgłoś #41 Napisano 29 Marca 2019 Dnia 12.03.2019 o 21:39, rosol napisał: BZB nie żre oleju....ma normalny pierścień i spełnia normę Euro4 CDAA "poprawili" pod Euro5 z mniejszym pierścieniem i żre... Koszty naprawy poszukaj na forum... teraz już dostępne są tłoki pod oryginalne korbowody... naprawa jest tańsza. Witam. Pojeździłem oglądałem b6 1.8 BZB i pytałem właścicieli wszystkie biorą na 1000km jeden brał od 100ml do 200ml tak właściciel twierdzi, więc może dużo zaniżył w drugim facet twierdził, że na 1000km nawet dolewał po 600ml. W trzecim facet twierdził, że coś tam bierze, ale od wymiany do wymiany nie dolewa. A ty twierdzisz, że one nie biorą oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #42 Napisano 29 Marca 2019 I oczywiście tamci prawdę mówią a kolega z forum pociska kity... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #43 Napisano 29 Marca 2019 7 minut temu, Łukasz34 napisał: Witam. Pojeździłem oglądałem b6 1.8 BZB i pytałem właścicieli wszystkie biorą na 1000km jeden brał od 100ml do 200ml tak właściciel twierdzi, więc może dużo zaniżył w drugim facet twierdził, że na 1000km nawet dolewał po 600ml. W trzecim facet twierdził, że coś tam bierze, ale od wymiany do wymiany nie dolewa. A ty twierdzisz, że one nie biorą oleju. silniki z turbo mogą jak najbardziej delikatnie brać...... szczególnie jak go ciśniesz.... 100-200ml/1000km jest możliwe.... CDAA brały na początku 300ml/1000km az po litr/1000km Mój na 10000km weźmie pół litra.... napisz jakie przebiegi miały te auta... mogły np. przez turbinę przepuszczać..... nie każde ubywanie oleju wiąże się z pierscieniami w 1.8 TSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz34 Zgłoś #44 Napisano 29 Marca 2019 (edytowane) 25 minut temu, rosol napisał: silniki z turbo mogą jak najbardziej delikatnie brać...... szczególnie jak go ciśniesz.... 100-200ml/1000km jest możliwe.... CDAA brały na początku 300ml/1000km az po litr/1000km Mój na 10000km weźmie pół litra.... napisz jakie przebiegi miały te auta... mogły np. przez turbinę przepuszczać..... nie każde ubywanie oleju wiąże się z pierscieniami w 1.8 TSI Ten pierwszy co zjadał 100ml do 200ml tak twierdzi właściciel przebieg prawie 180tys rok 2009. W 2016 r. kupił go od handlarza import z Francji. Drugi ten to salonowy Polski rynek 600ml na 1000km przebieg 195tys rok 2008. Wymieniał niedawno łańcuch rozrządu. Trzeci też salonowy przebieg 220tys twierdzi że bierze coś tam ale od wymiany do wymiany nie dolewa nic rok 2008. Reasumując te samochody z tymi silnikami TSI bardzo ciężko się sprzedają widać, że ludzie boją się tego, bo to loteria i można trafić wrak nie silnik. Jeździłem nimi i fakt faktem ten samochód przyspiesza jak głupi ale niestety 5litrów oleju trzeba mieć w bagażniku. Obecnie posiadam Forda focus mk2 lift 2009 r. 1.8 125km benzyna i tu nie trzeba dolewać nic, ale frajda z jazdy fordem zerowa. Edytowane 29 Marca 2019 przez Łukasz34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #45 Napisano 29 Marca 2019 30 minut temu, Łukasz34 napisał: Ten pierwszy co zjadał 100ml do 200ml tak twierdzi właściciel przebieg prawie 180tys rok 2009. W 2016 r. kupił go od handlarza import z Francji. Drugi ten to salonowy Polski rynek 600ml na 1000km przebieg 195tys rok 2008. Wymieniał niedawno łańcuch rozrządu. Trzeci też salonowy przebieg 220tys twierdzi że bierze coś tam ale od wymiany do wymiany nie dolewa nic rok 2008. Reasumując te samochody z tymi silnikami TSI bardzo ciężko się sprzedają widać, że ludzie boją się tego, bo to loteria i można trafić wrak nie silnik. Jeździłem nimi i fakt faktem ten samochód przyspiesza jak głupi ale niestety 5litrów oleju trzeba mieć w bagażniku. Obecnie posiadam Forda focus mk2 lift 2009 r. 1.8 125km benzyna i tu nie trzeba dolewać nic, ale frajda z jazdy fordem zerowa. pamiętaj... silnik z turbo coś lekko zużywać oleju będzie..... silników BZB bardzo dużo było wsadzanych do Octavii II ... uzytkownicy potwierdzają brak problemu olejowego... pierścienie na tłoku w BZB są większe niż w CDAA Pytanie jaki olej był lany do tych silników.. jak często był wymieniany... jak silnik był traktowany..... Prawdą jest, że ludzie boją się TSI... pod tą nazwą kryje się kilka silników.... nie każdy ma problem z nadmiernym zużywaniem oleju.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz34 Zgłoś #46 Napisano 29 Marca 2019 5 minut temu, rosol napisał: pamiętaj... silnik z turbo coś lekko zużywać oleju będzie..... silników BZB bardzo dużo było wsadzanych do Octavii II ... uzytkownicy potwierdzają brak problemu olejowego... pierścienie na tłoku w BZB są większe niż w CDAA Pytanie jaki olej był lany do tych silników.. jak często był wymieniany... jak silnik był traktowany..... Prawdą jest, że ludzie boją się TSI... pod tą nazwą kryje się kilka silników.... nie każdy ma problem z nadmiernym zużywaniem oleju.... I właśnie dla tego to jest loteria, bo żaden sprzedający prawdy nie powie. A czego sprzedaje samochód powodów może być kilka przeważnie to coś się w nim już dzieje, że chce się go pozbyć. Żebym miał możliwość zaczytania błędu wziąłbym laptopa, ale nie wiem jakiego interfejsu potrzebuje do tego. Z allegro można coś kupić tanio, żeby komunikował się z B6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #47 Napisano 29 Marca 2019 7 minut temu, Łukasz34 napisał: I właśnie dla tego to jest loteria, bo żaden sprzedający prawdy nie powie. A czego sprzedaje samochód powodów może być kilka przeważnie to coś się w nim już dzieje, że chce się go pozbyć. Żebym miał możliwość zaczytania błędu wziąłbym laptopa, ale nie wiem jakiego interfejsu potrzebuje do tego. Z allegro można coś kupić tanio, żeby komunikował się z B6? możesz np. odkręcić świece i zobaczyć jak wyglądają.... gdy pali dużo oleju to będą zasyfione... u mnie po 78 tys. km były czyste... a spala około 500-700ml na 15000km BZB jest na 99% nie ma problemu olejowego.... CDAA omijać chyba, że ma udokumentowaną naprawę lub jest przynajmniej z połowy 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz34 Zgłoś #48 Napisano 29 Marca 2019 2 minuty temu, rosol napisał: możesz np. odkręcić świece i zobaczyć jak wyglądają.... gdy pali dużo oleju to będą zasyfione... u mnie po 78 tys. km były czyste... a spala około 500-700ml na 15000km BZB jest na 99% nie ma problemu olejowego.... CDAA omijać chyba, że ma udokumentowaną naprawę lub jest przynajmniej z połowy 2012 Ale pytałem jeszcze o interfejs jaki kupić doradziłbyś? Chciałbym tez błędy sprawdzić czy nie ma wypadania zapłonu czy innych jakiś niespodzianek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #49 Napisano 29 Marca 2019 1 minutę temu, Łukasz34 napisał: Ale pytałem jeszcze o interfejs jaki kupić doradziłbyś? Chciałbym tez błędy sprawdzić czy nie ma wypadania zapłonu czy innych jakiś niespodzianek. VCDS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz34 Zgłoś #50 Napisano 29 Marca 2019 1 minutę temu, rosol napisał: VCDS Ta ponad 1200zł na allegro. Tylko to do zaczytania błędów się nadaje nie ma nic innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #51 Napisano 29 Marca 2019 Czy passat kończy się tylko na silniku 1.8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz34 Zgłoś #52 Napisano 29 Marca 2019 2 minuty temu, Dreyfus napisał: Czy passat kończy się tylko na silniku 1.8? Nie no gama silników bardzo szeroka. Dla mnie diesel odpada, bo 75% na mieście się poruszam. A 2.0 fsi 150km średnie opinie o tym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #53 Napisano 29 Marca 2019 (edytowane) Jeszcze jest 2.0 tsi...i pewno opinie takie same jak to o tsi a każdego dnia śmiga bezproblemowo... Edytowane 29 Marca 2019 przez Dreyfus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #54 Napisano 29 Marca 2019 3 minuty temu, Dreyfus napisał: Jeszcze jest 2.0 tsi...i pewno opinie takie same jak to o tsi a każdego dnia śmiga bezproblemowo... jak coś to w B6 2.0 TSI CCZA 200KM w B7 CCZA 200KM lub CCZB 211KM w Passacie CC CCZA i CCZB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #55 Napisano 29 Marca 2019 W b6 pierwsze 2.0 miały jakieś inne oznaczenie nie wiem jakie, mój ccza to od 2009-2010 chyba był w b6 a w b7 już cczb... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #56 Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) W B6 2.0 TSI na początku były AXX BWA BPY (USA) Edytowane 30 Marca 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zetmckey66 Zgłoś #57 Napisano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam, mam opcje kupna passata b6 2.0tdi z 2006r od osoby z mojej rodziny. Auto zostalo zakupione w 2006r w salonie PL, przebieg 115tys.km, auto serwisowane. Stryj chce za tego passata 15tys zl. tylko caly czas obawiam sie tych pompowtryskiwaczy, choc u niego nie bylo zadnego problemu z awariamii w tym aucie. Myslicie ze warto? dodam ze chce nim pojezdzic z rok, dwa lata max Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez zetmckey66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk211088 Zgłoś #58 Napisano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Napisz kod silnika to osoby ktore sie znaja napisza Ci na co zwrocic uwage. Ja osobiscie bym sie nie zastanawial bo jak wystawi to pewnie szybko pojdzie. Wez pod uwage ze wiekszosc 2006 ma przebiegi okolo 400 tys w gore i jezdza Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez Patryk211088 Swoja droga w przypadku aut 10lat i starszych przebieg raczej winien byc sprawa drugorzedna a stan techniczny , wizualny i mechaniczny priorytetem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #59 Napisano 24 Kwietnia 2019 Silnikiem się nie martw aż tak , ważniejsze czy rudej nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zetmckey66 Zgłoś #60 Napisano 24 Kwietnia 2019 Rudej nie ma ani grama, autko bylo garazowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach