-
Liczba zawartości
149 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ożarów Mazowiecki
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2009
-
Link do tematu o samochodzie
62245
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podobno to wina klocków, w ASO Skody w Wawie zakładają klocki bodajże od Alltracka
-
Tak jakby znowu sobie odpowiedziałes
-
Podrzucić ktoś linka do modułu żeby podłączyć ori kamerę pod radio z chin
-
Silnikiem się nie martw aż tak , ważniejsze czy rudej nie ma
-
Czy opłaca się reanimować lakier w takim stanie ?
MucikV odpowiedział aggressive → na temat → Nadwozie i wnętrze
Kolega chyba nie widział jakie B6 z Niemiec do nas przyjeżdzają -
Komputer dobitnie by Cie poinformował o jego zapchaniu, sam też byś poczuł.
-
Mój ma 252tys cbab ,żółty nalot tylko
-
To jak wiesz, to po co pytasz? Bez pomiarów bloku kupisz drugi wał?
-
Wymiana wału wyjdzie podobnie co drugi słupek
-
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
MucikV odpowiedział blezor → na temat → Elektryka, oświetlenie
Interesował się ktoś jakie soczewki retrofit można wrzucić do bixów skrętnych z 2009r ? -
Spróbuj obrócić wał kluczem, poczujesz czy idzie jak trzeba
-
Nie ma możliwosci z poziomu vcds'a wyłączyć dpf Jak masz faktycznie pustą puchę to 50% kasy masz w kieszeni , bo sporo kosztuje demontaż i montaż przerobionego filtra.
-
234 Particle filter; kilometers since last regeneration-DIST_RGN 55743.3 km Mega dziwne
-
Kupiłeś nowe w salonie ?Takie badanie na stacji jest mało wiarygodne i wiele czynników ma wpływ na wynik
-
Amortyzatory już pewnie siadly