Jump to content

Patryk211088

  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja tak miałem przy sporym rancie na tarczy
  2. Temat jest bardzo obszerny... Mam u siebie ten moduł premium ale korzystam z połączenia hmm... prostego. Działa mi normalnie głośnomówiący i muzyka przez bt i teraz pytanie co się zyskuje poprzez połączenie premium?
  3. Ja u siebie czyscilem i była trochę bardziej brudna przebieg 235tys i już trzepało przy gaszeniu. EGR jest w tym silniku z tyłu silnika a przepustnica z przodu.
  4. Ja sam u siebie prawie wszystko robię choć mechanikiem nie jestem? nie mam zaufanego mechanika
  5. Ja bym sprawdził jeszcze raz koła aczkolwiek byłem zdziwiony że u mnie były dwa łożyska do wymiany?
  6. Buczenie jest niezależne czy przyspieszasz hamujesz, jedziesz ze stała prędkością lub skręcasz? Jak z olejem w skrzyni? Czy podczas gdy wrzuci luz (żeglowanie) też buczy?
  7. A czy tylko przy 80-90 kmh? U mnie było podobnie około 80 i do tego przy około 120kmh. Okazało się że były to łożyska kół przednich (prawe i lewe). Łożyska były bez żadnych luzów.
  8. Jak miałem b6 to tak szybko mi poszły z tyłu klocki ATE. Po zmianie na inne problemu nie bylo
  9. Czy mówiąc tarcie masz na myśli wibracje-mrowienie? Ja u siebie miałem mrowienie i hałas przy prędkości około 80 i później około 120. Problemem okazały się przednie łożyska kół. Co do klocków to nie pamiętam jakiej firmy ale chyba meyle i też piszczą
  10. Dzisiaj wyczyściłem przepustnice w moim cffb (strasznie zasyfiona ale brak błędów) a skłoniło mnie ostatnie szarpanie przy gaszeniu - dwumasa nowa luk . Jak to jest z tą adaptacja? Trzeba ją robić? Czy może ktoś krok po kroku napisać jak to zrobić vcds
  11. U mnie też jak jest gorąco to te obroty se podnosi. Swoją drogą dobrze że trafiłem na ten temat bo też myślałem że DPF się ciągle wypala a start stop mam na stałe wylaczony
  12. Nie wiem czy tak powinno być ale w 1.9 bls który kiedyś miałem też tak było.
  13. Sprawdź czy masz duży rant na tarczy. W poprzednim aucie tak miałem że buczalo ale nic nie biło
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy