Skocz do zawartości
Łukasz 34

Chce kupić passata b6

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 12.03.2019 o 21:39, rosol napisał:

BZB nie żre oleju....ma normalny pierścień i spełnia normę Euro4

CDAA "poprawili" pod Euro5 z mniejszym pierścieniem i żre...

Koszty naprawy poszukaj na forum... teraz już dostępne są tłoki pod oryginalne korbowody... naprawa jest tańsza.

Witam. Pojeździłem oglądałem b6 1.8 BZB i pytałem właścicieli wszystkie biorą na 1000km jeden brał od 100ml do 200ml tak właściciel twierdzi, więc może dużo zaniżył w drugim facet twierdził, że na 1000km nawet dolewał po 600ml. W trzecim facet twierdził, że coś tam bierze, ale od wymiany do wymiany nie dolewa. A ty twierdzisz, że one nie biorą oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I oczywiście tamci prawdę mówią a kolega z forum pociska kity... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Łukasz34 napisał:

Witam. Pojeździłem oglądałem b6 1.8 BZB i pytałem właścicieli wszystkie biorą na 1000km jeden brał od 100ml do 200ml tak właściciel twierdzi, więc może dużo zaniżył w drugim facet twierdził, że na 1000km nawet dolewał po 600ml. W trzecim facet twierdził, że coś tam bierze, ale od wymiany do wymiany nie dolewa. A ty twierdzisz, że one nie biorą oleju.

silniki z turbo mogą jak najbardziej delikatnie brać...... szczególnie jak go ciśniesz.... 100-200ml/1000km jest możliwe.... CDAA brały na początku 300ml/1000km az po litr/1000km

Mój na 10000km weźmie pół litra....

napisz jakie przebiegi miały te auta... mogły np. przez turbinę przepuszczać..... nie każde ubywanie oleju wiąże się z pierscieniami w 1.8 TSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, rosol napisał:

silniki z turbo mogą jak najbardziej delikatnie brać...... szczególnie jak go ciśniesz.... 100-200ml/1000km jest możliwe.... CDAA brały na początku 300ml/1000km az po litr/1000km

Mój na 10000km weźmie pół litra....

napisz jakie przebiegi miały te auta... mogły np. przez turbinę przepuszczać..... nie każde ubywanie oleju wiąże się z pierscieniami w 1.8 TSI

Ten pierwszy co zjadał 100ml do 200ml tak twierdzi właściciel przebieg prawie 180tys rok 2009. W 2016 r. kupił go od handlarza import z Francji. Drugi ten to salonowy Polski rynek 600ml na 1000km przebieg 195tys rok 2008. Wymieniał niedawno łańcuch rozrządu. Trzeci też salonowy przebieg 220tys twierdzi że bierze coś tam ale od wymiany do wymiany nie dolewa nic rok 2008. Reasumując te samochody z tymi silnikami TSI bardzo ciężko się sprzedają widać, że ludzie boją się tego, bo to loteria i można trafić wrak nie silnik. Jeździłem nimi i fakt faktem ten samochód przyspiesza jak głupi ale niestety 5litrów oleju trzeba mieć w bagażniku. Obecnie posiadam Forda focus mk2 lift 2009 r. 1.8 125km benzyna i tu nie trzeba dolewać nic, ale frajda z jazdy fordem zerowa.

Edytowane przez Łukasz34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Łukasz34 napisał:

Ten pierwszy co zjadał 100ml do 200ml tak twierdzi właściciel przebieg prawie 180tys rok 2009. W 2016 r. kupił go od handlarza import z Francji. Drugi ten to salonowy Polski rynek 600ml na 1000km przebieg 195tys rok 2008. Wymieniał niedawno łańcuch rozrządu. Trzeci też salonowy przebieg 220tys twierdzi że bierze coś tam ale od wymiany do wymiany nie dolewa nic rok 2008. Reasumując te samochody z tymi silnikami TSI bardzo ciężko się sprzedają widać, że ludzie boją się tego, bo to loteria i można trafić wrak nie silnik. Jeździłem nimi i fakt faktem ten samochód przyspiesza jak głupi ale niestety 5litrów oleju trzeba mieć w bagażniku. Obecnie posiadam Forda focus mk2 lift 2009 r. 1.8 125km benzyna i tu nie trzeba dolewać nic, ale frajda z jazdy fordem zerowa.

pamiętaj... silnik z turbo coś lekko zużywać oleju będzie..... silników BZB bardzo dużo było wsadzanych do Octavii II ... uzytkownicy potwierdzają brak problemu olejowego... pierścienie na tłoku w BZB są większe niż w CDAA

Pytanie jaki olej był lany do tych silników.. jak często był wymieniany... jak silnik był traktowany..... 

Prawdą jest, że ludzie boją się TSI... pod tą nazwą kryje się kilka silników.... nie każdy ma problem z nadmiernym zużywaniem oleju....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, rosol napisał:

pamiętaj... silnik z turbo coś lekko zużywać oleju będzie..... silników BZB bardzo dużo było wsadzanych do Octavii II ... uzytkownicy potwierdzają brak problemu olejowego... pierścienie na tłoku w BZB są większe niż w CDAA

Pytanie jaki olej był lany do tych silników.. jak często był wymieniany... jak silnik był traktowany..... 

Prawdą jest, że ludzie boją się TSI... pod tą nazwą kryje się kilka silników.... nie każdy ma problem z nadmiernym zużywaniem oleju....

I właśnie dla tego to jest loteria, bo żaden sprzedający prawdy nie powie. A czego sprzedaje samochód powodów może być kilka przeważnie to coś się w nim już dzieje, że chce się go pozbyć. Żebym miał możliwość zaczytania błędu wziąłbym laptopa, ale nie wiem jakiego interfejsu potrzebuje do tego. Z allegro można coś kupić tanio, żeby komunikował się z B6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Łukasz34 napisał:

I właśnie dla tego to jest loteria, bo żaden sprzedający prawdy nie powie. A czego sprzedaje samochód powodów może być kilka przeważnie to coś się w nim już dzieje, że chce się go pozbyć. Żebym miał możliwość zaczytania błędu wziąłbym laptopa, ale nie wiem jakiego interfejsu potrzebuje do tego. Z allegro można coś kupić tanio, żeby komunikował się z B6?

możesz np. odkręcić świece i zobaczyć jak wyglądają.... gdy pali dużo oleju to będą zasyfione... u mnie po 78 tys. km były czyste... a spala około 500-700ml na 15000km

BZB jest na 99% nie ma problemu olejowego.... CDAA omijać chyba, że ma udokumentowaną naprawę lub jest przynajmniej z połowy 2012

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, rosol napisał:

możesz np. odkręcić świece i zobaczyć jak wyglądają.... gdy pali dużo oleju to będą zasyfione... u mnie po 78 tys. km były czyste... a spala około 500-700ml na 15000km

BZB jest na 99% nie ma problemu olejowego.... CDAA omijać chyba, że ma udokumentowaną naprawę lub jest przynajmniej z połowy 2012

 

Ale pytałem jeszcze o interfejs jaki kupić doradziłbyś? Chciałbym tez błędy sprawdzić czy nie ma wypadania zapłonu czy innych jakiś niespodzianek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Łukasz34 napisał:

Ale pytałem jeszcze o interfejs jaki kupić doradziłbyś? Chciałbym tez błędy sprawdzić czy nie ma wypadania zapłonu czy innych jakiś niespodzianek.

VCDS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, rosol napisał:

VCDS

Ta ponad 1200zł na allegro. Tylko to do zaczytania błędów się nadaje nie ma nic innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy passat kończy się tylko na silniku 1.8? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Dreyfus napisał:

Czy passat kończy się tylko na silniku 1.8? 

 Nie no gama silników bardzo szeroka. Dla mnie diesel odpada, bo 75% na mieście się poruszam. A 2.0 fsi 150km średnie opinie o tym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest 2.0 tsi...i pewno opinie takie same jak to o tsi a każdego dnia śmiga bezproblemowo... 

Edytowane przez Dreyfus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Dreyfus napisał:

Jeszcze jest 2.0 tsi...i pewno opinie takie same jak to o tsi a każdego dnia śmiga bezproblemowo... 

jak coś to w B6 2.0 TSI CCZA 200KM

w B7 CCZA 200KM lub CCZB 211KM

w Passacie CC CCZA i CCZB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W b6 pierwsze 2.0 miały jakieś inne oznaczenie nie wiem jakie, mój ccza to od 2009-2010 chyba był w b6 a w b7 już cczb... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 2.0 TSI na początku były AXX  BWA  BPY (USA)

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam opcje kupna passata b6 2.0tdi z 2006r od osoby z mojej rodziny. Auto zostalo zakupione w 2006r w salonie PL, przebieg 115tys.km, auto serwisowane. Stryj chce za tego passata 15tys zl. tylko caly czas obawiam sie tych pompowtryskiwaczy, choc u niego nie bylo zadnego problemu z awariamii w tym aucie. Myslicie ze warto? dodam ze chce nim pojezdzic z rok, dwa lata max

Edytowane przez zetmckey66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz kod silnika to osoby ktore sie znaja napisza Ci na co zwrocic uwage. Ja osobiscie bym sie nie zastanawial bo jak wystawi to pewnie szybko pojdzie. Wez pod uwage ze wiekszosc 2006 ma przebiegi okolo 400 tys w gore i jezdza

Edytowane przez Patryk211088
Swoja droga w przypadku aut 10lat i starszych przebieg raczej winien byc sprawa drugorzedna a stan techniczny , wizualny i mechaniczny priorytetem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnikiem się  nie martw aż tak , ważniejsze czy rudej nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności