PiotrekPiotrek Zgłoś #21 Napisano 11 Listopada 2019 Potwierdzam - i u mnie był to atak kuny. Podobno wężyk od podciśnienia jest przez kuny umiłowany - jest z dodatkiem czegoś organicznego zwiększającego elastyczność. Skutek taki, że jest to podobno plaga w B8 - atak kuny na ten konkretny wężyk. Także zaczynam właśnie lekturę internetu o środkach przeciw kunom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #22 Napisano 11 Listopada 2019 Najlepszy jest dobry pies. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_1980 Zgłoś #23 Napisano 11 Listopada 2019 Miałem identyczne objawy. Przegryziony wężyk podciśnienia od nastawnika turbiny. Dokładnie ten co u Kolegi na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanGar Zgłoś #24 Napisano 21 Listopada 2019 Po długim poszukiwaniu usterka została zdiagnozowana i naprawiona. Problem tkwił w zaworze ciśnienia oleju A w takim stanie był mój ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #25 Napisano 21 Listopada 2019 ulegl degradacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanGar Zgłoś #26 Napisano 22 Listopada 2019 Delikatnie mówiąc ale to chyba powszechny problem bo w serwisie część dostępna od ręki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #27 Napisano 22 Listopada 2019 w którym miejscu to cudo sie znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanGar Zgłoś #28 Napisano 23 Listopada 2019 Obok kompresora klimatyzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #29 Napisano 4 Grudnia 2019 U mnie 2 razy przewód od sterowania podciśnieniem turbo był zjedzony. Jest z takiej bardzo miękkiej gumy, widzocznie musi być smaczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qubape Zgłoś #30 Napisano 25 Grudnia 2019 Potwierdzam miałem to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandzior47 Zgłoś #31 Napisano 23 Października 2020 U mnie zaczęła migać kontrolka od świec żarowych i wyświetla się komunikat o awarii systemu "start-stop". Nie ma ograniczenia mocy. To samo się dzieje przy zimnym silniku i ciepłym. Czy ktoś z was wie co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacekKrzysztof Zgłoś #32 Napisano 12 Listopada 2020 Passat B8 2.0 TDI 150 KM, przebieg 93 tys km. Moje objawy: rano uruchomiłem silnik, kontrolka świec żarowych miga, następnie komunikat o usterce systemu start stop a po kilku metrach kontrolka jakości spalin (żółta -zobrazowanie silnika). Oczywiście brak mocy, rozpędzanie do 2200 tys obrotów. Wątpiłem w informację o zwierzętach pod maską silnika, jednak po oglądzie silnika - rozepchane przewody podciśnienia a jeden z tych cienkich nadgryziony. Ten nadgryziony na szczęście blisko króćca, więc skrócenie, założenie i sprzęt odzyskał moc. Kontrolka świec żarowych już nie migała, kontrolka silnika nadal się świeciła - błąd skasowałem komputerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus84 Zgłoś #33 Napisano 29 Sierpnia 2021 Witam. Ostatnio zaświeciła mi się lampka check engine. Po podpięciu VCDS okazało się że jest błąd sterownika świec żarowych. Moje pytanie brzmi czy sterownik to jest to samo co przekaźnik świec żarowych? Jeśli nie to gdzie się znajduje sterownik świec żarowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojter1990 Zgłoś #34 Napisano 17 Stycznia Witam! Mam problem w swoim VW passacie z 2016r. 2.0 TDI 150KM(przebieg 244.000km) Mianowicie; ostatnio już drugi raz w przeciągu 4 lat od czasu zakupu auta kuna przegryzła mi kable i efekt tego był identyczny jak za pierwszym razem; migająca spiralka swiec zarowych i kontrolka silnika. Pojechałem do mechanika, wymienił kable i wg. tego co pokazał komputer wymienił elektrozawór turbo. Jazda próbna, wszystko ok i odebrałem auto. Przejechałem kilka km i problem powrócił; migająca spiralka i tryb awaryjny. Powróciłem do mechanika, sprawdził cisnienie, podłączył pod kompa, wyzerowal i ustawil wszystko i problem zniknal. Wyjechalem i po ok. 10km problem powrócił. Powiedział że jeśli to powraca to prawdopodobnie do regeneracji/wymiany będzie turbosprężarka. Oddałem dziś rano auto do firmy która zajmuje się regeneracją turbosprężarek, tuningami itp. i gdy ziomek zdemontował turbo to powiedział mi że wstępnie nie widzi żeby było coś nie teges ze sprężarką ale widać że ma już ślady po eksploatacji i jest trochę sadzy którą przeczyszczą i do mnie nalezy czy poddajemy turbo regeneracji czy nie bo nie gwarantuje mi że to załatwi problem gdyż przyczyn może być wiele innych; wtryskiwacze, pompa paliwa itd... Postanowiłem że skoro juz i tak muszę zaplacić chociaz za demontaż turbo to warto i tak zrobić regenerację a dopiero potem jeśli problem będzie ten sam to będę szukał gdzie indziej... Jeśli to nie turbo przyczyną to co ewentualnie? Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach