Skocz do zawartości

Marcin_1980

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miałem identyczne objawy. Przegryziony wężyk podciśnienia od nastawnika turbiny. Dokładnie ten co u Kolegi na zdjęciu.
  2. Ta przebudowa miała na celu utrudnić szukanie czegokolwiek i zniechęcić potencjalnych zainteresowanych znalezieniem jakiejś informacji. ?
  3. Też myślę, że radio fiksuje, bo jak nim potrząsnąć to problem znika. Teraz pojawia się pytanie, czy jest to do naprawienia, bo zakup nowej, czy używanej jednostki delikatnie mówiąc jest ekonomicznie nieuzasadniony...
  4. Sprawdziłem wersję oprogramowania na nalepce urządzenia, jest identyczna z tą, którą pokazuje "informacja o systemie", czyli po aktualizacji oprogramowania w ASO, jest ono takie samo jak było fabrycznie ?. Pojechałem dziś do serwisu, żeby zapytać na czym polegała akcja serwisowa i jakie powinno być oprogramowanie, skoro w urządzeniu nic się nie zmieniło, a jest nawet gorzej (bo zaczęło się zawieszać). Pracownik serwisu wspiął się na wyżyny swojego fachu, powiedział, że on się na tym nie zna, nie wie jakie powinno być oprogramowanie, nie wie czego dotyczyła akcja serwisowa i oni tylko podłączają komputer i coś tam się instaluje. Jak dopytałem dlaczego jest to co było skoro coś instalowali, dowiedziałem się, że widocznie tak musi być, a skoro nie działa to coś pewnie jest zepsute... a tak w ogóle to nie mają elektronika i nie mają jak sprawdzić. Ręce opadły. W jakim celu istnieje serwis autoryzowany, skoro ja jako klient muszę się na własną rękę doktoryzować z tematu i jeszcze później użerać się z dyletantem w serwisie, żeby coś zrobił.
  5. Cześć, zgłosiłem się do ASO z problemem z dźwiękiem w głośnikach drzwi prawych. Po uruchomieniu pojawiają się szumy i nic nie gra. ASO wbiło numer VIN w system i mówią, że mają rozwiązanie: "akcja serwisowa". Cała akcja polegała na wymianie oprogramowania i problemy miały zniknąć. Jak pewnie się domyślacie, aktualizacja kompletnie nic nie dała. Szumy i problemy z dźwiękiem są nadal. Dodatkowo jako bonus, po aktualizacji sprzęt zaczął się wieszać, ma problemy z uruchomieniem CarPlay. Ostatnio tak się zawiesił, że musiałem wyłączyć zapłon. Dodatkowo nawigacja wywaliła komunikat o niezgodności map czy coś takiego. To było wczoraj. Dziś rano odpalam, navi działa bez problemu, z dźwiękiem nadal problemy. Ktoś ma pomysł co jest powodem i jak to ogarnąć? Papudruny w ASO, znając życie, zaproponują mi wymianę połowy samochodu na zasadzie "chybił - trafił". Po aktualizacji i zaraz po uruchomieniu wchodząc do menu nie widać wersji systemu. Dopiero po jakimś czasie jak wejdzie się w menu widać jaka jest wersja.
  6. Delikatnie mówiąc ASO pier**li. Bazowe ustawienie świateł zrobią Ci na każdej stacji diagnostycznej pokrętłami, które są na lampach. Otwórz maskę, za tymi metalowymi "belkami" jak masz górną obudowę lampy będą pokrętła. Na dobrą sprawę sam to możesz zrobić "na oko" dojeżdżając do ściany. Będzie potrzebny imbus. Mi ustawiali 3 dni temu na stacji diagnostycznej, zasięg znacznie się poprawił, a nikogo nie oślepiam. Mam paska z TOP LED.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności