radekrp90 Zgłoś #41 Napisano 2 Marca 2021 Ale autor pytał o Tiguana, w/g ETKA takie tam są I racja literówka. EA888g2. Co nie zmienia faktu, że to te "lepsze" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #42 Napisano 2 Marca 2021 (edytowane) Według mojej skromnej wiedzy w USA były: EA888 gen1 CAWA 170KM , CAWB 200KM EA888 gen2 CCTA 200KM i CCTB 170KM w Tiguanie. Wersji 211KM w USA nie było..... proszę się nie sugerować ogłoszeniami sprzedaży aut z USA na portalu otomoto. Edytowane 4 Marca 2021 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #43 Napisano 2 Marca 2021 Nie przeczę, przepisałem tylko to co widziałem w ETKA ale może źle szukałem. Możliwe też, że ETKA online ma jakiś błąd, bo podaje wszystko co było montowane chyba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kgs Zgłoś #44 Napisano 3 Marca 2021 Na wlepce Tiguana brak nazwy kodowej silnika ale z papierów wynika, że to wersja 147kW czyli 200hp. Czy to oznacza CAWB lub CCTA? Czy dobrze rozumiem że silniki o tej nazwie kodowej występowały w obu generacjach gen2 i gen3? Jakie są różnice między nimi. Nie widzę ich na liście tych z wadami olejowymi. Swoją drogą ciekawe dlaczego w tiguanach USA nie wystepowala wada olejowa. Czyżby nie były poddane katastrofalnej modernizacji pierścieni pod normy euro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #45 Napisano 3 Marca 2021 (edytowane) Jezeli jest z 2015 to CCTA lub CBFA. Sprawdz na obudowie rozrzadu u gory na bialej nalepce. Te silniki nie byly dostosowywane pod Euro5 bo w USA jej nie bylo heh gen3 TSI to w ogole inna bajka i tu jej nie mieszaj w temat Edytowane 3 Marca 2021 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #46 Napisano 4 Marca 2021 W USA nie było Euro5 tylko normy SULEV (jeśli dobrze piszę) i wcale nie są one lepsze od naszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #47 Napisano 4 Marca 2021 ULEV (CCTA) SULEV (CBFA) - dotyczy Kalifornii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris185 Zgłoś #48 Napisano 15 Czerwca 2021 Czy po nr vin można sprawdzić z jakiego roku produkcji jest silnik. Mój passat b7 sedan data produkcji 2011.10.19 rok modelowy 2012r 2.0 TSI 211KM, CCZB, takie dane widnieją w papierach które dostałem od ostatniego właściciela. Czy z tych danych wiadomo jaka to generacja silnika, bo po przeczytaniu kilku wątków to różnie to jest opisane. A chciałbym wiedzieć czy ten silnik jest już po zmianach tłoków pierścieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #49 Napisano 15 Czerwca 2021 Maks 1-2 miesiące przed wyjazdem z fabryki. Sprawdź wklejkę na pokrywie rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris185 Zgłoś #50 Napisano 17 Czerwca 2021 Jest naklejka z datą 11.09.2011r teraz pytanie czy ten silnik to już poprawiona wersja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #51 Napisano 17 Czerwca 2021 Jakbyś nie był taki leniwy to w pierwszym poście byś przeczytał, że ten silnik nie ma już problemu z konsumpcją oleju... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris185 Zgłoś #52 Napisano 17 Czerwca 2021 Czytałem, czytałem kilka tematów i tak do końca niejest pewne czy to motor poprawiony. Że niby to loteria z tymi silnikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #53 Napisano 17 Czerwca 2021 No to po co pytasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris185 Zgłoś #54 Napisano 17 Czerwca 2021 Kto pyta niebłądzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydzik Zgłoś #55 Napisano 3 Października 2021 Tez mam 2.0tsi z 2013r według tego zdjęcia z VW forum, i nie tylko bo inne strony uważają podobnie. Ze silnik 2 generacji jest z wada olejowa. To jak to wkoncu jest... kto mówi prawdę bo ja już głupieje. 2 fora VW i każde mówi co innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #56 Napisano 6 Października 2021 Sprawdź datę produkcji silnika. Najlepiej zrób zdjęcie wklejki z silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #57 Napisano 7 Października 2021 @Szydzik CCZB z 2013 jest wolny od wady olejowej W Passacie B7/CC CCZB jest wolny od wady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydzik Zgłoś #58 Napisano 7 Października 2021 https://zapodaj.net/5c602c6fd88cd.jpg.html Pobór oleju jest na poziomie 0.2/1000km odma jest wymieniona, turbo nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #59 Napisano 8 Października 2021 @Szydzik przebieg i co ile poprzednik wymieniał olej? Możesz przy najbliższej wymianie zrobić płukankę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydzik Zgłoś #60 Napisano 17 Października 2021 Przebieg 150tyś. Ja wymieniam co 10tyś. Jak robił to poprzednik to nie mam pojęcia. Kupiłem gdy miał 90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach