Skocz do zawartości

Szydzik

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Szydzik

  • Urodziny 04.03.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sopot

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TSI 210KM
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przebieg 150tyś. Ja wymieniam co 10tyś. Jak robił to poprzednik to nie mam pojęcia. Kupiłem gdy miał 90
  2. https://zapodaj.net/5c602c6fd88cd.jpg.html Pobór oleju jest na poziomie 0.2/1000km odma jest wymieniona, turbo nowe
  3. Tez mam 2.0tsi z 2013r według tego zdjęcia z VW forum, i nie tylko bo inne strony uważają podobnie. Ze silnik 2 generacji jest z wada olejowa. To jak to wkoncu jest... kto mówi prawdę bo ja już głupieje. 2 fora VW i każde mówi co innego
  4. U mnie jest ASR ale po wyłączeniu mieli jeszcze bardziej, zreszta nie tylko u mnie widziałem to u innych tez. A co do programu tez podejrzewam ze może być tego przyczyna
  5. Witam, auto jakim się poruszam to VW CC 2.0tsi aktualnie po chipie, i wymienionym wydechu. Hamownia pokazała 254km i 404nm. Zastanawia mnie czy moc która aktualnie jest w aucie pozwoli na szybkie ruszenie ze świateł. Przy suchej nawierzchni w trybie sport ( manual ) jeszcze w miarę można go zerwać, lecz przy około 6 tys obrotów przód zaczyna stukać, skakać, nie wiem jak to określić. Co nie brzmi najlepiej, i przez to tez auto nie przyspiesza. Jeśli chodzi o mokra nawierzchnie to jest tragedia.. o szybkim starcie można zapomnieć. Ostatnio na światłach jakiś citroen z dieslem pod maska dużo szybciej ruszył a CC mielił w miejscu na 1 i 2 mimo iż nie dodawałem aż tak dużo gazu.. opony jakie posiadam to https://www.oponeo.pl/model-opony/hankook-ventus-prime3-k125 r18. Zawieszenie w 100% sprawne. Wiem ze auta z przednim napędem niestety są skazane na takie dolegliwości ale jak widze te same auta ze skrzynia dsg to zupełnie inaczej się zbiera. Moje pytanie brzmi czy jest jakaś rada co można by było ewentualnie zmienić w aucie (może opony?) aby Nacieszyć się trochę ta mocą z góry dzięki !
  6. Była kupiona w gdynii, ale od pierwszego właściciela, dobrze została sprawdzona przeze mnie. A Jakiś ulep w gdynii był?
  7. auto mam od stycznia raz już wymieniony olej. Motul 5w30
  8. Zawsze staraj się na płaskiej powierzchni
  9. No to nie mogę tego pojąć dlaczego od max do połowy kropek zrobił 3 tys a od połowy do minimum tylko tysiąc . Jezdzone głównie w trasie
  10. ten Litr się liczy jak zaznaczone na czerwono czy niebiesko
  11. Auto według moich obserwacji zużywa około 200-250 ml / 1000 km przebieg 110 tys. Turbo jest sprawne. To ze podłączając komputer można sprawdzić olej to wiem. Chodziło mi bardziej czy sam samochód ma taka funkcje pomiaru.
  12. Witam posiadam VW Cc z 2013r , silnik jaki się znajduje to 2.0 Tsi , każdy fan motoryzacji wie, a w szczególności Ci którzy maja auto z grupy VAG, ze auta z tym silnikiem lubią brać olej. Ciężko jednoznacznie stwierdzić po bagnecie który znajduje się w tym aucie a chciałbym znać dokładne spalanie oleju. Moje pytanie brzmi, czy jest możliwość sprawdzenia poziomu oleju przez komputer? W moim poprzednim aucie ( mercedes w 211 ) trzeba było na przyciskach kierownicy wcisnąć specjalna kombinacje i pojawiało się ukryte menu. Od wymiany oleju przejechałem 4000 tys km, gdy sprawdzałem co jakie czas na bagnecie nic praktycznie się nie zmieniało, dopiero przy około 3000 zaczęło ubywać z bagnetu, i drugie pytanie brzmi czym jest spowodowane tak gwałtowne ( nierówno mierne) znikanie oleju na bagnecie. ps. Jestem tu nowy i jeżeli post został dodany w nie odpowiednim dziale to z góry przepraszam.
  13. Witam wszystkich Posiadam Passata b5 z 98r, problem który chciałem wam przybliżyć to CAR AUDIO. Ostatnimi czasy zainwestowalem w nowy sprzed grajacy. Zakupiłem radio Pioneer MVH-180UI 4x50w, Skrzynia basowa Blaupunkt GTB 1200 DE 850W, WZMACNIACZ BLAUPUNKT EMA 255, Dałem cały sprzęt mechanikowi i został zamontowany, grało całkiem dobrze lecz miałem lekki niedosyt bo głośniki były seryjne passata. Więc postanowiłem zakupić coś nieco lepszego od seryjnych i wybrałem GŁOŚNIKI BLAUPUNKT BGX 663 165mm 210W, kupiłem 4 takie głośniki i tu zaczął sie mój problem. Mianowicie po odebraniu auta z warsztatu głośniki grały dużo gorzej od tych seryjnych, grały ciszej od starych oraz przy podgłośnieniu zaczeły "pierdzieć" Nie wiem co może być przyczyną, bo przecież głośniki nie są z najwyższej półki ale napewno nie są gorsze od tych seryjnych.. Może ktoś z was spotkał sie z podobnym problemem, będe bardzo wdzieczny za jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności