prezesik18 Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2018 (edytowane) Witam, czy ktoś z Was zmieniał intercooler na większy przy silniku 2.0TDI 140konnym? Według etki teraz siedzi 3C0145803G, coś takiego: Edytowane 18 Listopada 2018 przez prezesik18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matmur94 Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2018 Większy nie potrzebny Oryginalny nawet po tuningu jest wystarczający Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2018 Wystarczający nie oznacza tak samo wydajny jak większy.Oczywiście,że z większym intercoolerem będzie miał lepiej ale musi to korygować,a nie tylko wymienić na większy bo się może zdziwić jak auto zacznie gorzej jeździć.To samo dotyczy wymiany turbiny na większą,bez korekcji programu często efekt jest odwrotny,a turbo dziura ogromna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #4 Napisano 16 Stycznia 2019 Czy na pewno korygować? Mniejsze są pewnie opory przepływu powietrza.Temperatury otoczenia chyba mają większy wpływ: Skoro latem powietrze do chodzenia ma np.+27°C a zimą -15°C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2019 2 godziny temu, wektor napisał: Czy na pewno korygować? Mniejsze są pewnie opory przepływu powietrza.Temperatury otoczenia chyba mają większy wpływ: Skoro latem powietrze do chodzenia ma np.+27°C a zimą -15°C Sprawdź, a się przekonasz. Tylko sprawdź bez korekcji, a potem zrób korekcję i porównaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #6 Napisano 2 Maja 2019 Dnia 16.01.2019 o 11:01, sylmicha napisał: Sprawdź, a się przekonasz. Tylko sprawdź bez korekcji, a potem zrób korekcję i porównaj. Tylko jak zwiększysz pojemność układu dolotowego korekta programu za wiele Ci nie da bo i tak turbo nie będzie w stanie nadmuchać tyle powietrza w tym samym czasie co przy mniejszym układzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaczor007 Zgłoś #7 Napisano 22 Września 2020 Zmieniłem na IC od audi s3, spadło mi ciśnienie doładowania..... muszę na nowo robić program, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob.0707 Zgłoś #8 Napisano 28 Lutego 2021 Cześć i jak z tym collerem od s3? od jakiej s3 to jest, na alle znalazłem takie wymiary od s3 Szerokość: 620 mm Wysokość: 415 mm Grubość: 35 mm nie jest on grubszy od naszego, poprawiła się wydajność? Może ktoś inny jeszcze coś wkładał gotowego a nie fmic czy jakis inny custom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #9 Napisano 12 Marca 2021 W dniu 28.02.2021 o 19:45, bob.0707 napisał: Cześć i jak z tym collerem od s3? od jakiej s3 to jest, na alle znalazłem takie wymiary od s3 Szerokość: 620 mm Wysokość: 415 mm Grubość: 35 mm nie jest on grubszy od naszego, poprawiła się wydajność? Może ktoś inny jeszcze coś wkładał gotowego a nie fmic czy jakis inny custom Cooler z S3 8P powinien mieć 40mm grubości rdzenia, zwykły ma 32mm. Jak nie ma to możesz kupić z FMICa Cooler stage 2, ma grubość właśnie 40mm Stage 3 już 56mm jak dobrze pamiętam. Ale tego do benzyn się pakuje, musiałby być bardzo mocny diesel żeby zaistniała taka potrzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach