Skocz do zawartości

Kaczor007

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zmieniłem na IC od audi s3, spadło mi ciśnienie doładowania..... muszę na nowo robić program,
  2. Witam mam pytanie mam silnik cbab seria 140 koni, pół roku temu zrobilem chip , pokazało na hamowni 185 km i 385nm przy włączonej ekologii czyli DPF i EGR on , przerobilem dolot, dałem duży IC z audi s3, pojechałem na hamownie i pokazało 175 km i 400 nm, ale co jest najlepsze sprawdzilewm logi dynamiczne turbiny i turbina ma cały czas seryjne zapotrzebowanie na powietrze czyli 1.4bara, i teraz moje pytanie, czy mogłem sobie coś zepsuć przerabianiem dolotu i zmiana na większy IC , skąd ta moc skoro jest seryjne zapotrzebowanie na powietrze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności