Skocz do zawartości
tygrys1111

Codzienne wypalanie dpf

Rekomendowane odpowiedzi

zdjęty rozbebesz i daj zdjęcia jak wyglądał. Ile kosztował ten nowy?

edit... już widzę 1600zł

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, rosol napisał:

zdjęty rozbebesz i daj zdjęcia jak wyglądał.

Tak właśnie zamierzam zrobić ale dopiero w przyszłym tygodniu jestem z kumplem umówiony i będziemy go rozcinać, także fotki będą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przykra sprawa, niestety zaś się dzieje ro samo. Dzisiaj rano jadę do roboty i zaś się szybko zapełnia, może nie aż tak jak stary ale napewno za szybko. Zauważyłem że szybko się zapełnia tylko jak jest silnik zimny, jak się zagrzeje do 90 to dużo wolniej. Nie wiem już co mam robić ale 1600zł chyba wydane nie potrzebnie. Jedyne co mnie dziwi że po założeniu wszystko było super a dzisiaj zaś to samo! Ciśnienie po zapaleniu auta 8 a było 0 lub 3, co jest grane bo już nie mam pomysłów na to cholerstwo!!!! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, perzu126 napisał:

Może czujnik ciśnienia? 

Mam nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden i drugi czujnik nowy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, perzu126 napisał:
2 godziny temu, rosol napisał:

Jeden i drugi czujnik nowy? 

 

Który czujnik? Czujniki temperatutry są dobre. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za zamieszanie ale jednak wszystko jest w porządku, chyba jestem już przewrażliwiony na punkcie dpfa. Teraz wracałem z roboty i sadza raz idzie w górę zaraz spada także chyba zależne jest od stylu jazdy, ale zrobiłem narazie 50km i do wypalania dlaeka droga także jest dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie miałeś może akcji serwisowej diesel gate? Bo ja miałem podobne kwiatki tak jak Ty po całej tej akcji. Dpf codziennie się wypalal po parę razy dziennie. Przywrócenie starego Soft, powiększenie mocy i wszystko jest tak jak należy. Profilaktycznie dałem jeszcze dpf do przeczyszczenia chemicznie i cisnieniowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, wiesz co nie mam pojęcia, mam to auto od roku i odkąd kupiłem mam problem z dpfem. Może masz rację i powinienem jechać program zrobić, może coś z programem, ponoć poprzedni właściciel wgrał program na 170km może on daje w dupę. Teraz też pojeździłem trochę po mieście i zaś szybko sadza idzie w górę a ciśnienie na postoju już mam 18 także brak mi już sił, może coś z elektryką, raz łączy raz nie łączy nie wiem już sam, na kompie zero błędów wszystkie czujniki niby dobre, cholera wie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie się zastanawiałem że w moim dpfie są trzy czujniki wkręcane, dwa są od temperatury przed i po a ten trzeci od czego?

 

 

CZUJNIKI.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2018 o 20:19, tygrys1111 napisał:

Tak właśnie się zastanawiałem że w moim dpfie są trzy czujniki wkręcane, dwa są od temperatury przed i po a ten trzeci od czego?

 

 

CZUJNIKI.jpg

sonda lambda ona też mierzy jakość spalin miałem problem u kolegi w aucie 2,0tdi cba z tą sondą,

mam passata 170hp cisnienie różnicy cisnień jest 5-8mbar (ja mam diselgate nox i ma przemyty filtr i wypala misto 200km trasa 250-300km. a przed akcja było 1200km trasa. 

kolega ma passata 140hp i cisnienie 21mbar i umniego wypala co 600km ale ma oryginalne orogramowanie

sprawdz czy posiadasz wlepkę w bagażniku o akcji servisowej, wpis w książce serwisowej, 

ile miałeś zapełnienie ml. ? zanim zerowałeś licznik dpf. 108 poz 1. bloki pomiarowe. 

pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie w pasku BMP ukręcił się wał przy 355 tys km, kupiłem nowy słupek, przełożyli wszystko, od razu poprosiłem żeby wysłali dfp do regeneracji (wypalanie w piecu), wcześniej filtr się wypalał co 250-300km, teraz pierwsze wypalenie było po 170km i co odpalałem go, to włączało się wypalanie, aż w końcu wyskoczył błąd filtra, później kontrolka świec żarowych i pisało, że błąd silnika i ostatecznie check engine, tryb awaryjny, brak mocy i holowanie do mechaniora, tam wypalali go na placu procedurą i nic dalej błędy, następnie w kompie ustawił, że jest nowy filtr i auto się uspokoiło, a teraz znowu po 150km wypalanie i też zachodzimy w głowę o co chodzi.

Codziennie jeżdżę trasy 2x 50km , a jak widzę i usłyszę, że się wypala, wtedy wrzucam na ręczną zmianę biegów i trzymam około 2500obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założony nowy dpf i mi go wypala tak co 30-50km, jak go zamontowałem to wszystko wyzerowałem. Po wypaleniu mam ciśnienie 5mbar i czym więcej sadzy tym większe ciśnienie się robi. Auto jak jest zimne to bardzo szybko sadza rośnie i jak dojdzie do 24g to zaczyna ją wypalać, jak jest silnik ciepły to idzie wolno do góry, sam nie wiem o co chodzi. Już brak mi sił do tego dpfa!!! W bagażniku mam tylko wlepkę z kodami wyposażenia itd. żadnej wlepki dotyczącej akcji serwisowej nie mam, ale mam program zrobiony na 170kucy może to wina programu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie dla zainteresowanych dalszymi zmaganiami z dpfem zacząłem pisać w tym temacie bo chyba więcej tam się dzieje ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam pewien problem, ale od początku.

Zdiagnozowałem w moim pasku nieszczelną głowicę :( trudno...myślę naprawię lalunię więc:

1.Wymieniłem głowicę

2.Wymieniłem turbo (było walnięte)

3.Sprawdzanie pompowtrysków (wyszły ok)

4. Czyszczenie całego układu, zaworu egr itp. nowy rozrząd uszczelka pod głowice i inne duperele.

3 tygodnie ciezkiej pracy po pracy etatowej i w koncu jest...pali jezdzi SUUUUPER. Ale nie :(

Teraz jest taki myk, ze co doslownie 40 km idzie wypalanie dpf, jak spalilem go do 0 to narastal jak szalony (dpf oddany do wymycia)

Rece mi juz opadaja :( :( :( 

I tu pojawia się pytanie a w zasadzie kilka:

1. Co muszę adaptować po w/w naprawach?

2. Od czego ten nieszczesny dpf tak wariuje?

3. Nie chce ktos kupic PASKA :D:D :D ??( dwa powyzsze na serio) :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pacjent to Passat b7 2013r 250tys przebiegu. Problem polega na tym ze auto wypala średnio co 100km nawet częściej filtr dpf. Widać w programie jak zawartość zmierzona sadzy dpf podczas przegazowania auta idzie mocno do góry czy tak powinno być ? Z 8.34g po chwili gazowania jest już 8.87g  Dodam tylko tyle ze te 8.62 zmierzonej ilości sadzy było po 27km przejechane od ostatniej regeneracji. 

3711711D-6B0B-41A7-97E6-39D9E5435224.jpeg

30A5FA02-FC62-4781-824F-5C57A84EDD7A.jpeg

D3C340F6-C808-4E7D-9290-B405B9F49AD8.jpeg

Edytowane przez Neos97

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Neos97 cos bylo kombinowane... 0.03 litra po 250tys.km jest niemozliwe... Pewnie filtr byl prany i ktos skasowal zapenienie... albo filtr jest zapchany i skasowane zapelnienie. Pokaz roznice cisnien na jalowym i przy przygazowaniu na 3tys.obrotow...

Od kiedy masz fure? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności