Skocz do zawartości

Grzechu89PTB

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam kolegów. Mam pewien problem, ale od początku. Zdiagnozowałem w moim pasku nieszczelną głowicę trudno...myślę naprawię lalunię więc: 1.Wymieniłem głowicę 2.Wymieniłem turbo (było walnięte) 3.Sprawdzanie pompowtrysków (wyszły ok) 4. Czyszczenie całego układu, zaworu egr itp. nowy rozrząd uszczelka pod głowice i inne duperele. 3 tygodnie ciezkiej pracy po pracy etatowej i w koncu jest...pali jezdzi SUUUUPER. Ale nie Teraz jest taki myk, ze co doslownie 40 km idzie wypalanie dpf, jak spalilem go do 0 to narastal jak szalony (dpf oddany do wymycia) Rece mi juz opadaja I tu pojawia się pytanie a w zasadzie kilka: 1. Co muszę adaptować po w/w naprawach? 2. Od czego ten nieszczesny dpf tak wariuje? 3. Nie chce ktos kupic PASKA ??( dwa powyzsze na serio)
  2. Witam. Szukałem czytałem i niestety albo dość nie starannie albo nie ma podobnego problemy. Pacjent: B6 2.0 TDI BMR 170KM DSG Zauwazylem ze w przedziale od 60 stopni do pełnego rozgrzania autko dymi na jasny biały kolor, jak już chwilę pochodzi w pełni rozgrzany dmienie ustaje. Dodam że ubywa płynu chłodniczego ale robiłem test szczelności chłodnicy płynem reakcyjnym i nic nie wykazał. Pomocy bo brak mi pomysłów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności