[email protected] Zgłoś #41 Napisano 20 Listopada 2018 Polityka liftingu VW z reguły polega na zmianie zderzaków, lamp, kokpitu i dodaniu kolejnych elektronicznych bajerów. Czyli zmiana wyglądu auta dość fajna, ale bez zmian blacharskich, które są najbardziej kosztowne i w przypadku liftu nieopłacalne. Nowy VW T6 (lift 2019) też tak będzie wyglądał i muszę zdecydowanie przyznać, że te "drobne" zmiany są z reguły robione w bardzo gustowny sposób i wpływają pozytywnie na zmianę wyglądu i wyposażenia auta. Transporter lift (oczywiście w tej bogatej wersji) po zmianach będzie wyglądał naprawdę fajnie, a i ten Passat ze zdjęcia wcześniej też widać po samym tyle, że zderzak i światła są delikatnie "agresywniejsze" i to dobrze wróży... Lift to lift i dużych zmian na pewno nie będzie, ale np. nowy masywny zderzak z grillem i być może nowy wew. kształt lamp może dość mocno zmienić i poprawić wygląd Passata, a to poprawi jego atrakcyjność i sprzedaż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #42 Napisano 21 Listopada 2018 13 godzin temu, [email protected] napisał: Polityka liftingu VW z reguły polega na zmianie zderzaków, lamp, kokpitu i dodaniu kolejnych elektronicznych bajerów Mnie by się przydało bezprzewodowe połączenie z car-play. W komplecie z ładowaniem indukcyjnym byłoby super wygodne ? Poza tym fotele z nowego Tuarega No i możliwość skalowania mapy na AID, jak w Tuaregu właśnie. Aha, no i wydłużenie standby systemy do jazdy w korku z 3 do 10 sekund. Jeździłem ostatnio innym autem i to jest jednak duża różnica: rzadko się zdarza, że w miejskim ślamazarnym ruchu stoję dłużej niż 7-8 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #43 Napisano 21 Listopada 2018 (edytowane) Jeśli chodzi o AID to skalowanie możesz chyba ustawić z poziomu DP/DM. Chcesz samą kierownicą zmieniać bezpośrednio na AID? Jeśli tak jest w Touaregu to też bym nie pogardził Edytowane 21 Listopada 2018 przez thr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławo2 Zgłoś #44 Napisano 21 Listopada 2018 Beznadziejnego zawieszenia pewnie nie poprawią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #45 Napisano 21 Listopada 2018 No tak zawieszenie zdecydowanie do poprawy.Ciekawe czy w Arteonie jest lepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #46 Napisano 21 Listopada 2018 2 godziny temu, thr napisał: Jeśli chodzi o AID to skalowanie możesz chyba ustawić z poziomu DP/DM. Chcesz samą kierownicą zmieniać bezpośrednio na AID? Jeśli tak jest w Touaregu to też bym nie pogardził No właśnie w nowym Tuaregu można z poziomy kierownicy zmieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #47 Napisano 22 Listopada 2018 (edytowane) W passacie (2018) też możesz z poziomu kierownicy skalować mapę na aid. Strzalkami góra i dół z prawej strony kierownicy. Edytowane 22 Listopada 2018 przez blazio1946 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławo2 Zgłoś #48 Napisano 22 Listopada 2018 Dnia 21.11.2018 o 15:25, 1285 napisał: No tak zawieszenie zdecydowanie do poprawy.Ciekawe czy w Arteonie jest lepiej? Wcale nie lepiej. Teraz dla żony szukałem samochodu. Miałem arteona na weekend z DCC. Głośne jak w pasacie. Przebieg był 6 tyś a trzeszczał w środku więcej niż mój pasek. W końcu padło na volvo XC60. Inna bajka. Arteonowi do klasy premium jeszcze daleko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #49 Napisano 22 Listopada 2018 4 godziny temu, blazio1946 napisał: W passacie (2018) też możesz z poziomu kierownicy skalować mapę na aid. Strzalkami góra i dół z prawej strony kierownicy. Ja mam my2017 i u mnie tak nie ma. Zamiast tego wciśnięcie strzałki powoduje pokazanie się menu z ostatnimi adresami oraz adresem domowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #50 Napisano 23 Listopada 2018 Skalowanie AID jest dostępne tylko w Discover Media, nie PRO. PRO ma funkcje autoamtyczną. Co do zawieszenia w pasacie, mam DCC / rocznik 2015 / przebieg juz 140 tys km i zawieszenie jest ciche , nie narzekam na nie wogóle ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #51 Napisano 23 Listopada 2018 1 godzinę temu, dirve napisał: Skalowanie AID jest dostępne tylko w Discover Media, nie PRO. PRO ma funkcje autoamtyczną. Co do zawieszenia w pasacie, mam DCC / rocznik 2015 / przebieg juz 140 tys km i zawieszenie jest ciche , nie narzekam na nie wogóle ... o DCC nie jeden się wypowiadał ze potrafi "dobic" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #52 Napisano 23 Listopada 2018 Ja miałem wcześniej B6 po lifcie i zawieszenie było dużo lepsze ale już lepiej dać sobie spokój z narzekaniem i najwyżej dać głośniej radio?Co ciekawe jak jadę jako pasażer jedzie mi się wyśmienicie i nic mi nie przeszkadza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #53 Napisano 24 Listopada 2018 Dnia 22.11.2018 o 17:49, Macmaciek napisał: Ja mam my2017 i u mnie tak nie ma. Zamiast tego wciśnięcie strzałki powoduje pokazanie się menu z ostatnimi adresami oraz adresem domowym. Nie wiem jak było w my14-17 jak miałem 2016 to nigdy tego nie sprawdzałem. W 2018 na pewno działa. Dnia 23.11.2018 o 09:10, dirve napisał: Skalowanie AID jest dostępne tylko w Discover Media, nie PRO. PRO ma funkcje autoamtyczną. Co do zawieszenia w pasacie, mam DCC / rocznik 2015 / przebieg juz 140 tys km i zawieszenie jest ciche , nie narzekam na nie wogóle ... Mam Arteona z DPro i też mogę skalować tymi strzałkami jest też opcja automatycznej skali. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #54 Napisano 4 Grudnia 2018 Panowie coś ktoś wie kiedy facelifting Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Notype Zgłoś #55 Napisano 6 Grudnia 2018 FL do zamówienia najwcześniej w czerwcu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #56 Napisano 6 Grudnia 2018 Podobno VW wycofuje się z diesli, więc może fl będzie ostatnim passatem z silnikiem TDI...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #57 Napisano 6 Grudnia 2018 Sprawdź te podobno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #58 Napisano 6 Grudnia 2018 Mialem b8 nowke dwa lata, od roku jezdze arteonem. Zawieszenie to przepasc, noc nie stuka w arteonie jest cicho, komfort jazdy na 19ach duzo lepsxy niz w b8 na 18ach, prowadzenie arteona tez zdecydowanie na plus. Oba samochody z dcc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #59 Napisano 6 Grudnia 2018 (edytowane) https://www.motor1.com/news/282618/vw-passat-facelift-spy-photos/ Nowe spajfotosy. Ciekawe kiedy możnaby odbierać pierwsze egzemplarze. Leasing mi się kończy w czerwcu.. PS. Wreszcie światła przeciwmgłowe są LEDowe Edytowane 6 Grudnia 2018 przez Krycho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Notype Zgłoś #60 Napisano 8 Grudnia 2018 No i już wszystko jasne. Tak będzie wyglądał B8 FL. Jak dla mnie to poniżej oczekiwań. https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/spionage-volkswagen-passat-ongecamoufleerd/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach