Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

a jak to sie robi :) dlaczego przestal mi dzialac tak nagle ten jeden pilot dodam ze szwagierka miala go zapietego na pasku od spodni przy temp 35 stopni przez 3 godz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz jak kodować bez użycia VAGa: http://forum.vw-passat.pl/threads/1543-Dopasowanie-nowego-kluczyka-Kodowanie-pilota?highlight=kodowanie+pilota , a kodując VAGiem musisz wejść w Moduł Komfortu następnie Adaptacje, wpisać kanał 01 lub 21 w niektórych wersjach, następnie w polu nowa wartość wpisujesz 2 potem testuj i zapisz, po wciśnięciu przycisku 'zapisz' wyjmujesz kluczyk ze stacyjki i naciskacz na pilocie pierwszym przycisk zamykania i po chwili na pilocie drugim także naciskasz przycisk zamykania. Po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a podpowie mi ktoś dlaczego nie działa mi ta mała lampka przy zamku od strony kierowcy, która powinna sie swiecić (mrygać) po zamknięciu auta. dodam, że przestała działać po wyjęciu aku:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu w moim Passacie B5 lift z

2003 roku przestała chodzić zewnętrzna klamka

w tylnych prawych drzwiach. Tzn nie mogę

otworzyć tych drzwi zewnętrznej strony, ale od

środka mogę. Jeszcze dodam, że nie ma

praktycznie żadnego oporu ta klamka. Co to

może być? Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przestała chodzić zewnętrzna klamka

w tylnych prawych drzwiach. Tzn nie mogę

otworzyć tych drzwi zewnętrznej strony, ale od

środka mogę. Jeszcze dodam, że nie ma

praktycznie żadnego oporu ta klamka

Element z linką, zaznaczony na zdjęciu : dlm_10_exterior.jpg

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/18...ighlight=zamek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój koszmar centralnego powrócił. Po przelutowaniu płytki z drzwi kierowcy było dobrze przez jakieś 2 miesiące. Teraz mam tak że zamykając z pilota rygielek się wysuwa do końca po czym chowa do połowy i drzwi pozostają zamknięte. Muszę szarpnąć za klamkę w momencie jak rygielek jest na górze. A potem zamykając z pilota rygielek chowa się i wyskakuje czyli drzwi od kierowcy pozostają otwarte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z centralnym zamkiem w passacie b5 97r. Posiadam tylko jeden kluczyk z pilotem 433mhz(dwu przyciskowy). Próbowałem go programować już wszystkimi możliwymi sposobami i jedyny jaki załapał na chwile to przekręcanie w drzwiach lewo/prawo i wciskanie w losowej kolejności przycisków otwierania/zamykania drzwi. Pilot z dwa razy zamknął otworzył drzwi po czym rozkodowywał się. Czy wie ktoś co może być przyczyną? Ew. gdzie jestem w stanie kupić takowy pilot? Bo ten http://allegro.pl/nowy-pilot-vw-golf-iv-volkswagen-passat-433-mhz-i4374447780.html wygląda trochę inaczej a niby pisze 433mhz będzie pasować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien pasować każdy pilot z auta przed 2001r Ważne aby miał 433 Mhz, może być nawet "scyzoryk". ale zanim kupisz nowy kluczyk to wymień baterie w kluczyku i spróbuj zakodować Vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinien pasować każdy pilot z auta przed 2001r Ważne aby miał 433 Mhz, może być nawet "scyzoryk". ale zanim kupisz nowy kluczyk to wymień baterie w kluczyku i spróbuj zakodować Vagiem.

Baterie wymienione na nowe. A przewód od vaga gdzieś zapodziałem :/ Czyli jak kupie tego pilota z aukcji to będę go mógł zaprogramować sposobem z jednym pilotem w stacyjce a drugim w drzwiach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą opcją byłoby zakodować Vagiem, bo później tak czy siak trzeba będzie zaprogramować immo. Nigdy nie próbowałem kodować tego typu pilota, zazwyczaj były to piloty używane ale oryginalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wina może stać po stronie kabli możesz mieć zaśniedziałe i to jest przyczyną problemu. Ja tak miałem przeczyściłem wiązki i problem znikł. Jest to najczęstsza przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z zamkiem pasażera w 3BG z 2002r. Zamek ma 2 mikrostyki wewnątrz i jeden na kablach. Dokładnie chodzi tu o

3B1 837016AD produkcji AKS Germany. Posiada zieloną obudowę.

Problem polega na tym, że raz na kilka otwarć/zamknięć czy to z pilota lub z konsoli kierowcy zamek przestaje reagować. Potem za jakiś czas znowu działa. Za pierwszym podejściem rozebrałem zamek, przelutowałem punkty (choć żadnych pęknięć nie było, bo i płytka jest chyba poprawiona względem 3B), sprawdziłem mikrostyki i działanie mechanizmu. Przeczyściłem styki w kostkach. Niestety dalej to samo.

Potem trochę doczytałem i dzisiaj po drugim wyjęciu dokładnie sprawdziłem mikrostyk zewnętrzny, ten na kablu. Gumka cała, trzpień też. Daje sygnał za każdym naciśnięciem. Włożyłem do auta i dalej to samo.

Zauważyłem natomiast, że bawiąc się zamkiem i ruszając lekko ryglem, zamek działa. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to problem z silniczkiem. Czy ktoś słyszał o zacinającym się silniczku?

Teraz stoję przed dylematem, czy znowu wywalać zamek i sprawdzać silniczek w środku, czy kupić używkę, a może grzebać w module komfortu? Jest jeszcze opcja wbicia się w instalację i sprawdzenia czy 12V zawsze dochodzi do silniczka.

Woda pod dywanikami mi nie straszna, bo auto garażowane, odpływy poodtykane i klimat suchy, aczkolwiek nie sprawdzałem jeszcze co tam się dzieje. Na forach widziałem zdjęcia czarnych utlenionych kabli w module komfortu, przez które wariowały światełka i szyby. U mnie nie ma takich objawów, poza tym niedziałającym zamkiem...

Edytowane przez baryl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie dorobienia pilota do mojego auta. Byłem ostatnio u gościa, który zajmuje się elektryką/elektroniką samochodową i próbując dorobić mi pilot napotkał jakieś problemy. Zobaczył później mój moduł komfortu i stwierdził, że nie obsługuje on pilota. Czy jest to możliwe? A jeśli tak to czy jest jakaś możliwość dorobienia tego pilota? Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest takie prawdopodobieństwo. Podaj jaki masz numer modułu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer widzi otwarte tylne prawe drzwi i nie mogę zaprogramować :(

Drzwi te normalnie się zamykają gdy z zewnątrz przekręcę kluczykiem. Co drugi raz zamykają się przyciskiem od wewnątrz, zauważyłem też że jak cały czas będę otwierał->zamykał przyciskiem to wszystko jest ok. Ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krańcówka w zamku? do sprawdzenia luty na płytce zamka + diagnostyka vag na początek i wartości rzeczywiste

 

polski vag moduł komfortu bloki danych i z tego co pamiętam to kanał 7, ale na 99% wina zimnego lutu na płytce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Proszę o podpowiedz jak i gdzie w normalny sposób mogę zapytać o pomoc z centralnym zamkiem.Zapewniam że nie chodzi mi o pytanie nie działa i wsio.Mam dość złożony problem z którym walczę dwa dni i czytam dosc obszernie forum oraz posiadam sporą wiedze na temat grupy vw.Jest do dłuższy opis wykonanych czynności które zrobiłem ale dziś się poddałem i szukam pomocy

 

Pozdrawiam i dziekuję

 

Rafał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie CENTRALNY ZAMEK

 

Na szybko zablokowane drzwi , przód i tył brak reakcji pilot oraz kluczyk ani prawa ani lewa strona nie otwiera !Moduł komfortu pstryka cyka gra i buczy.

Od środka samochodu rozebrana tapicerka ehhhh ,rozebrana blacha grodziowa ehh męka pańska.Wszystkie możliwe opcje klamki cięgna linki nie otwiera zablokowane przednie zamki i koniec. Tylne dzwi szarpię za cięgna... tylne otwarte no problem. Tak więc po przeszukaniu forum i innych mądrych podpowiedzi.Jeden z forumowiczów podpowiedział wpiąć się w piny (zamka)1 i 2 zewnętrznym akumulatorem .Rozpinam akumulator na wszelki wypadek rozpiąłem mod.komfortu zeskrobałem izolację (czarny szary) oraz (czarny niebieski) podłączyłem plus minus zamek dostał impuls elektryczny otworzył :) cuda się zdarzają !!!! Idziemy dalej zamek i drzwi pasażera zablokowane w dalszym ciągu nie mam zdrowia pruć tego z drugiej strony.Vag-iem sprawdzone błędów zero wyglada na to że nie dochodzi napięcie do zamka lub impuls elektryczy, dodam iż mam na wierzchu cała elektrykę wraz z mod komfortu (zero zimnych lutów czysty suchy )Wygląda na to że zgubił gdzieś masę ponieważ otwierając i zamykając pilotem koduje się alarm ale zamki nie reagują sterowanie z drzwi kierowcy szyby działają x 4 blokada i otwieranie zamka nie działa ! 3 dni walczę i poddałem się sprawdzałem przejścia od mod komfortu poprzez wiązkę do kostek i dalej do drzwi kable nie są mokre a ni zgniłe ten problem usunołem kilka lat temu.Przekażniki całe bezpieczniki całe napięcia na bezpiecznikach jest. B5 1999r trend line 1.9 tdi 90 KM AHH (micro styki w drzwiach ok

Więc jestem po całej passatowej historii z zablokowanymi drzwiami otwieraniem od środka zblokowanych drzwi i szukam rozsądnej pomocy lub kogoś kto potrafi to naprawić.

 

Z poważaniem

Rafał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem wszystko było ok aż do momentu zdemontowania lampki sufitowej w passacie b5 fl. Gdy odpiąłem od niej zasilanie i podpiąłem z powrotem to przestało mi nagle działać całe oświetlenie wnętrza, centralny zamek z pilota, a gdy zamknę drzwi kluczykiem to po chwili wszystkie się otwierają... Co może być tego przyczyną i jak to naprawić bo nie podejrzewałem, że odpięcie zasilania lampki może spowodować taki efekt...

Edytowane przez adis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie CENTRALNY ZAMEK

 

Na szybko zablokowane drzwi , przód i tył brak reakcji pilot oraz kluczyk ani prawa ani lewa strona nie otwiera !Moduł komfortu pstryka cyka gra i buczy.

Od środka samochodu rozebrana tapicerka ehhhh ,rozebrana blacha grodziowa ehh męka pańska.Wszystkie możliwe opcje klamki cięgna linki nie otwiera zablokowane przednie zamki i koniec. Tylne dzwi szarpię za cięgna... tylne otwarte no problem. Tak więc po przeszukaniu forum i innych mądrych podpowiedzi.Jeden z forumowiczów podpowiedział wpiąć się w piny (zamka)1 i 2 zewnętrznym akumulatorem .Rozpinam akumulator na wszelki wypadek rozpiąłem mod.komfortu zeskrobałem izolację (czarny szary) oraz (czarny niebieski) podłączyłem plus minus zamek dostał impuls elektryczny otworzył :) cuda się zdarzają !!!! Idziemy dalej zamek i drzwi pasażera zablokowane w dalszym ciągu nie mam zdrowia pruć tego z drugiej strony.Vag-iem sprawdzone błędów zero wyglada na to że nie dochodzi napięcie do zamka lub impuls elektryczy, dodam iż mam na wierzchu cała elektrykę wraz z mod komfortu (zero zimnych lutów czysty suchy )Wygląda na to że zgubił gdzieś masę ponieważ otwierając i zamykając pilotem koduje się alarm ale zamki nie reagują sterowanie z drzwi kierowcy szyby działają x 4 blokada i otwieranie zamka nie działa ! 3 dni walczę i poddałem się sprawdzałem przejścia od mod komfortu poprzez wiązkę do kostek i dalej do drzwi kable nie są mokre a ni zgniłe ten problem usunołem kilka lat temu.Przekażniki całe bezpieczniki całe napięcia na bezpiecznikach jest. B5 1999r trend line 1.9 tdi 90 KM AHH (micro styki w drzwiach ok

Więc jestem po całej passatowej historii z zablokowanymi drzwiami otwieraniem od środka zblokowanych drzwi i szukam rozsądnej pomocy lub kogoś kto potrafi to naprawić.

 

Z poważaniem

Rafał :)

 

Masakryczna składnia.

 

Kluczyk ori czy dokładana łezka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności