Michał B5 Zgłoś #1081 Napisano 20 Lipca 2014 a jak to sie robi dlaczego przestal mi dzialac tak nagle ten jeden pilot dodam ze szwagierka miala go zapietego na pasku od spodni przy temp 35 stopni przez 3 godz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #1082 Napisano 20 Lipca 2014 Tu masz jak kodować bez użycia VAGa: http://forum.vw-passat.pl/threads/1543-Dopasowanie-nowego-kluczyka-Kodowanie-pilota?highlight=kodowanie+pilota , a kodując VAGiem musisz wejść w Moduł Komfortu następnie Adaptacje, wpisać kanał 01 lub 21 w niektórych wersjach, następnie w polu nowa wartość wpisujesz 2 potem testuj i zapisz, po wciśnięciu przycisku 'zapisz' wyjmujesz kluczyk ze stacyjki i naciskacz na pilocie pierwszym przycisk zamykania i po chwili na pilocie drugim także naciskasz przycisk zamykania. Po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziemniak Zgłoś #1083 Napisano 20 Lipca 2014 a podpowie mi ktoś dlaczego nie działa mi ta mała lampka przy zamku od strony kierowcy, która powinna sie swiecić (mrygać) po zamknięciu auta. dodam, że przestała działać po wyjęciu aku:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikolajfiecek Zgłoś #1084 Napisano 21 Lipca 2014 Od pewnego czasu w moim Passacie B5 lift z 2003 roku przestała chodzić zewnętrzna klamka w tylnych prawych drzwiach. Tzn nie mogę otworzyć tych drzwi zewnętrznej strony, ale od środka mogę. Jeszcze dodam, że nie ma praktycznie żadnego oporu ta klamka. Co to może być? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1085 Napisano 21 Lipca 2014 przestała chodzić zewnętrzna klamkaw tylnych prawych drzwiach. Tzn nie mogę otworzyć tych drzwi zewnętrznej strony, ale od środka mogę. Jeszcze dodam, że nie ma praktycznie żadnego oporu ta klamka Element z linką, zaznaczony na zdjęciu : http://forum.vw-passat.pl/threads/18...ighlight=zamek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio416 Zgłoś #1086 Napisano 23 Lipca 2014 Witam, mój koszmar centralnego powrócił. Po przelutowaniu płytki z drzwi kierowcy było dobrze przez jakieś 2 miesiące. Teraz mam tak że zamykając z pilota rygielek się wysuwa do końca po czym chowa do połowy i drzwi pozostają zamknięte. Muszę szarpnąć za klamkę w momencie jak rygielek jest na górze. A potem zamykając z pilota rygielek chowa się i wyskakuje czyli drzwi od kierowcy pozostają otwarte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof_eM Zgłoś #1087 Napisano 24 Lipca 2014 Panowie mam problem z centralnym zamkiem w passacie b5 97r. Posiadam tylko jeden kluczyk z pilotem 433mhz(dwu przyciskowy). Próbowałem go programować już wszystkimi możliwymi sposobami i jedyny jaki załapał na chwile to przekręcanie w drzwiach lewo/prawo i wciskanie w losowej kolejności przycisków otwierania/zamykania drzwi. Pilot z dwa razy zamknął otworzył drzwi po czym rozkodowywał się. Czy wie ktoś co może być przyczyną? Ew. gdzie jestem w stanie kupić takowy pilot? Bo ten http://allegro.pl/nowy-pilot-vw-golf-iv-volkswagen-passat-433-mhz-i4374447780.html wygląda trochę inaczej a niby pisze 433mhz będzie pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #1088 Napisano 24 Lipca 2014 Powinien pasować każdy pilot z auta przed 2001r Ważne aby miał 433 Mhz, może być nawet "scyzoryk". ale zanim kupisz nowy kluczyk to wymień baterie w kluczyku i spróbuj zakodować Vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof_eM Zgłoś #1089 Napisano 24 Lipca 2014 Powinien pasować każdy pilot z auta przed 2001r Ważne aby miał 433 Mhz, może być nawet "scyzoryk". ale zanim kupisz nowy kluczyk to wymień baterie w kluczyku i spróbuj zakodować Vagiem. Baterie wymienione na nowe. A przewód od vaga gdzieś zapodziałem Czyli jak kupie tego pilota z aukcji to będę go mógł zaprogramować sposobem z jednym pilotem w stacyjce a drugim w drzwiach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #1090 Napisano 25 Lipca 2014 Najlepszą opcją byłoby zakodować Vagiem, bo później tak czy siak trzeba będzie zaprogramować immo. Nigdy nie próbowałem kodować tego typu pilota, zazwyczaj były to piloty używane ale oryginalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shader Zgłoś #1091 Napisano 26 Lipca 2014 Witam wina może stać po stronie kabli możesz mieć zaśniedziałe i to jest przyczyną problemu. Ja tak miałem przeczyściłem wiązki i problem znikł. Jest to najczęstsza przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #1092 Napisano 26 Lipca 2014 (edytowane) Witam. Mam problem z zamkiem pasażera w 3BG z 2002r. Zamek ma 2 mikrostyki wewnątrz i jeden na kablach. Dokładnie chodzi tu o 3B1 837016AD produkcji AKS Germany. Posiada zieloną obudowę. Problem polega na tym, że raz na kilka otwarć/zamknięć czy to z pilota lub z konsoli kierowcy zamek przestaje reagować. Potem za jakiś czas znowu działa. Za pierwszym podejściem rozebrałem zamek, przelutowałem punkty (choć żadnych pęknięć nie było, bo i płytka jest chyba poprawiona względem 3B), sprawdziłem mikrostyki i działanie mechanizmu. Przeczyściłem styki w kostkach. Niestety dalej to samo. Potem trochę doczytałem i dzisiaj po drugim wyjęciu dokładnie sprawdziłem mikrostyk zewnętrzny, ten na kablu. Gumka cała, trzpień też. Daje sygnał za każdym naciśnięciem. Włożyłem do auta i dalej to samo. Zauważyłem natomiast, że bawiąc się zamkiem i ruszając lekko ryglem, zamek działa. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to problem z silniczkiem. Czy ktoś słyszał o zacinającym się silniczku? Teraz stoję przed dylematem, czy znowu wywalać zamek i sprawdzać silniczek w środku, czy kupić używkę, a może grzebać w module komfortu? Jest jeszcze opcja wbicia się w instalację i sprawdzenia czy 12V zawsze dochodzi do silniczka. Woda pod dywanikami mi nie straszna, bo auto garażowane, odpływy poodtykane i klimat suchy, aczkolwiek nie sprawdzałem jeszcze co tam się dzieje. Na forach widziałem zdjęcia czarnych utlenionych kabli w module komfortu, przez które wariowały światełka i szyby. U mnie nie ma takich objawów, poza tym niedziałającym zamkiem... Edytowane 26 Lipca 2014 przez baryl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShowTeq Zgłoś #1093 Napisano 28 Lipca 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie dorobienia pilota do mojego auta. Byłem ostatnio u gościa, który zajmuje się elektryką/elektroniką samochodową i próbując dorobić mi pilot napotkał jakieś problemy. Zobaczył później mój moduł komfortu i stwierdził, że nie obsługuje on pilota. Czy jest to możliwe? A jeśli tak to czy jest jakaś możliwość dorobienia tego pilota? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #1094 Napisano 30 Lipca 2014 Jest takie prawdopodobieństwo. Podaj jaki masz numer modułu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof_eM Zgłoś #1095 Napisano 10 Sierpnia 2014 Komputer widzi otwarte tylne prawe drzwi i nie mogę zaprogramować Drzwi te normalnie się zamykają gdy z zewnątrz przekręcę kluczykiem. Co drugi raz zamykają się przyciskiem od wewnątrz, zauważyłem też że jak cały czas będę otwierał->zamykał przyciskiem to wszystko jest ok. Ktoś jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gp3090 Zgłoś #1096 Napisano 11 Sierpnia 2014 krańcówka w zamku? do sprawdzenia luty na płytce zamka + diagnostyka vag na początek i wartości rzeczywiste polski vag moduł komfortu bloki danych i z tego co pamiętam to kanał 7, ale na 99% wina zimnego lutu na płytce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal76 Zgłoś #1097 Napisano 23 Sierpnia 2014 Witajcie Proszę o podpowiedz jak i gdzie w normalny sposób mogę zapytać o pomoc z centralnym zamkiem.Zapewniam że nie chodzi mi o pytanie nie działa i wsio.Mam dość złożony problem z którym walczę dwa dni i czytam dosc obszernie forum oraz posiadam sporą wiedze na temat grupy vw.Jest do dłuższy opis wykonanych czynności które zrobiłem ale dziś się poddałem i szukam pomocy Pozdrawiam i dziekuję Rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal76 Zgłoś #1098 Napisano 25 Sierpnia 2014 Witam ponownie CENTRALNY ZAMEK Na szybko zablokowane drzwi , przód i tył brak reakcji pilot oraz kluczyk ani prawa ani lewa strona nie otwiera !Moduł komfortu pstryka cyka gra i buczy. Od środka samochodu rozebrana tapicerka ehhhh ,rozebrana blacha grodziowa ehh męka pańska.Wszystkie możliwe opcje klamki cięgna linki nie otwiera zablokowane przednie zamki i koniec. Tylne dzwi szarpię za cięgna... tylne otwarte no problem. Tak więc po przeszukaniu forum i innych mądrych podpowiedzi.Jeden z forumowiczów podpowiedział wpiąć się w piny (zamka)1 i 2 zewnętrznym akumulatorem .Rozpinam akumulator na wszelki wypadek rozpiąłem mod.komfortu zeskrobałem izolację (czarny szary) oraz (czarny niebieski) podłączyłem plus minus zamek dostał impuls elektryczny otworzył cuda się zdarzają !!!! Idziemy dalej zamek i drzwi pasażera zablokowane w dalszym ciągu nie mam zdrowia pruć tego z drugiej strony.Vag-iem sprawdzone błędów zero wyglada na to że nie dochodzi napięcie do zamka lub impuls elektryczy, dodam iż mam na wierzchu cała elektrykę wraz z mod komfortu (zero zimnych lutów czysty suchy )Wygląda na to że zgubił gdzieś masę ponieważ otwierając i zamykając pilotem koduje się alarm ale zamki nie reagują sterowanie z drzwi kierowcy szyby działają x 4 blokada i otwieranie zamka nie działa ! 3 dni walczę i poddałem się sprawdzałem przejścia od mod komfortu poprzez wiązkę do kostek i dalej do drzwi kable nie są mokre a ni zgniłe ten problem usunołem kilka lat temu.Przekażniki całe bezpieczniki całe napięcia na bezpiecznikach jest. B5 1999r trend line 1.9 tdi 90 KM AHH (micro styki w drzwiach ok Więc jestem po całej passatowej historii z zablokowanymi drzwiami otwieraniem od środka zblokowanych drzwi i szukam rozsądnej pomocy lub kogoś kto potrafi to naprawić. Z poważaniem Rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adis Zgłoś #1099 Napisano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, mam pewien problem wszystko było ok aż do momentu zdemontowania lampki sufitowej w passacie b5 fl. Gdy odpiąłem od niej zasilanie i podpiąłem z powrotem to przestało mi nagle działać całe oświetlenie wnętrza, centralny zamek z pilota, a gdy zamknę drzwi kluczykiem to po chwili wszystkie się otwierają... Co może być tego przyczyną i jak to naprawić bo nie podejrzewałem, że odpięcie zasilania lampki może spowodować taki efekt... Edytowane 17 Marca 2015 przez adis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1100 Napisano 31 Sierpnia 2014 Witam ponownie CENTRALNY ZAMEK Na szybko zablokowane drzwi , przód i tył brak reakcji pilot oraz kluczyk ani prawa ani lewa strona nie otwiera !Moduł komfortu pstryka cyka gra i buczy. Od środka samochodu rozebrana tapicerka ehhhh ,rozebrana blacha grodziowa ehh męka pańska.Wszystkie możliwe opcje klamki cięgna linki nie otwiera zablokowane przednie zamki i koniec. Tylne dzwi szarpię za cięgna... tylne otwarte no problem. Tak więc po przeszukaniu forum i innych mądrych podpowiedzi.Jeden z forumowiczów podpowiedział wpiąć się w piny (zamka)1 i 2 zewnętrznym akumulatorem .Rozpinam akumulator na wszelki wypadek rozpiąłem mod.komfortu zeskrobałem izolację (czarny szary) oraz (czarny niebieski) podłączyłem plus minus zamek dostał impuls elektryczny otworzył cuda się zdarzają !!!! Idziemy dalej zamek i drzwi pasażera zablokowane w dalszym ciągu nie mam zdrowia pruć tego z drugiej strony.Vag-iem sprawdzone błędów zero wyglada na to że nie dochodzi napięcie do zamka lub impuls elektryczy, dodam iż mam na wierzchu cała elektrykę wraz z mod komfortu (zero zimnych lutów czysty suchy )Wygląda na to że zgubił gdzieś masę ponieważ otwierając i zamykając pilotem koduje się alarm ale zamki nie reagują sterowanie z drzwi kierowcy szyby działają x 4 blokada i otwieranie zamka nie działa ! 3 dni walczę i poddałem się sprawdzałem przejścia od mod komfortu poprzez wiązkę do kostek i dalej do drzwi kable nie są mokre a ni zgniłe ten problem usunołem kilka lat temu.Przekażniki całe bezpieczniki całe napięcia na bezpiecznikach jest. B5 1999r trend line 1.9 tdi 90 KM AHH (micro styki w drzwiach ok Więc jestem po całej passatowej historii z zablokowanymi drzwiami otwieraniem od środka zblokowanych drzwi i szukam rozsądnej pomocy lub kogoś kto potrafi to naprawić. Z poważaniem Rafał Masakryczna składnia. Kluczyk ori czy dokładana łezka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach