Maczovista Zgłoś #1221 Napisano 24 Listopada 2015 Ok dzięki. tylko jak, mam zakupić tylko scyzoryk i go zaprogramować i będzie otwierac zamek z pilota ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1222 Napisano 24 Listopada 2015 mam zakupić tylko scyzoryk i go zaprogramować i będzie otwierac zamek z pilota ? Zależy jaki masz moduł komfortu. Ale pewnie będziesz miał taki co nie obsługuje fabrycznego pilota i będziesz musiał dołożyć sterownik centralnego zamka taki z allegro i wtedy chiński scyzoryk będziesz miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1223 Napisano 24 Listopada 2015 Piszę odnośnie braku sygnalizacji zamknięcia/otwarcia auta - nie migają kierunki z lewej strony (zaczynają migać gdy jest mróz). Całą wiązkę w okolicy modułu komfortu przejrzałem, wszystkie zgrzane łączenia (a jest ich chyba z 7) porządnie zlutowałem. Moduł podczas zamykania wystawia plusa na dwóch przewodach - czarno-białym i czarno-zielonym Te przewody wychodzą z modułu i idą wiązką pod fotelem kierowcy w kierunku tunelu środkowego - gdzie dalej - tego już nie zdążyłem sprawdzić. Może ktoś ma schemat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maczovista Zgłoś #1224 Napisano 24 Listopada 2015 Zależy jaki masz moduł komfortu. Ale pewnie będziesz miał taki co nie obsługuje fabrycznego pilota i będziesz musiał dołożyć sterownik centralnego zamka taki z allegro i wtedy chiński scyzoryk będziesz miał No właśnie rozumiem, ale może uda mi się znaleźć nowszy moduł komfortu i przełożyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1225 Napisano 24 Listopada 2015 ale może uda mi się znaleźć nowszy moduł komfortu i przełożyć ? Możesz próbować ale nie powiem Ci czy to wszystko jest P&P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kulfon Zgłoś #1226 Napisano 24 Listopada 2015 (edytowane) Witam, takie pytanko odnośnie B5 2004. Z centralnego pilota przestało działać otwieranie drzwi pasażera (przód). W klamce drzwi nie mam zamka (zaślepka). Otwieranie kluczykiem od strony kierowcy otwiera wszystkie drzwi oprócz wspomnianych pasażera. Wajcha od środka podnosi "cyngiel" ale opada razem z puszczeniem. W chwili podniesienia cyngla drzwi jakby nie były odryglowane, więc nie da się ich otworzyć. Chciałem zerknąć na zime luty, ale wygląda, że pierwszym krokiem jest odkręcenie torxów od spodu drzwi. Jak otworzyć je "awaryjnie"? Edytowane 24 Listopada 2015 przez Kulfon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #1227 Napisano 24 Listopada 2015 Witam, takie pytanko odnośnie B5 2004. Z centralnego pilota przestało działać otwieranie drzwi pasażera (przód). W klamce od strony pasażera nie mam zamka. Wajcha od środka podnosi "cyngiel" ale opada razem z puszczeniem. W chwili podniesienia cyngla drzwi jakby nie były odryglowane, więc nie da się ich otworzyć. Chciałem zerknąć na zime luty, ale wygląda, że pierwszym krokiem jest odkręcenie torxów od spodu drzwi. Jak otworzyć je "awaryjnie"? Do torxow dojdziesz bez otwierania drzwi, a jak już bedziesz miał dostęp to najlepiej miej pod ręką drugi zamek, bo jak mi sie z tylu zepsuł to jedynie młotek ze śrubokrętem daly rade otworzyć deadlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KedzierPetra Zgłoś #1228 Napisano 25 Listopada 2015 Panowie ja mam problem z pilotem, ojciec brał całą torbe różnych pilotów od centralnego i żadnego nie mógł zakodować przez komputer VAG. nawet orginalny nie działa. co to może być i jak spróbować zakodować pilota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #1229 Napisano 25 Listopada 2015 (edytowane) Panowie ja mam problem z pilotem, ojciec brał całą torbe różnych pilotów od centralnego i żadnego nie mógł zakodować przez komputer VAG. nawet orginalny nie działa. co to może być i jak spróbować zakodować pilota Tu jest temat dla ciebie: http://forum.vw-passat.pl/threads/1543-Dopasowanie-nowego-kluczyka-Kodowanie-pilota - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, takie pytanko odnośnie B5 2004. Z centralnego pilota przestało działać otwieranie drzwi pasażera (przód). W klamce drzwi nie mam zamka (zaślepka). Otwieranie kluczykiem od strony kierowcy otwiera wszystkie drzwi oprócz wspomnianych pasażera. Wajcha od środka podnosi "cyngiel" ale opada razem z puszczeniem. W chwili podniesienia cyngla drzwi jakby nie były odryglowane, więc nie da się ich otworzyć. Chciałem zerknąć na zime luty, ale wygląda, że pierwszym krokiem jest odkręcenie torxów od spodu drzwi. Jak otworzyć je "awaryjnie"? Od srodka zdemontuj oslone po prawej stronie obok nog pasazera i odlacz kostki od przednich prawych drzwi, wtedy bedziesz mogl otworzyc drzwi i wymienic zamek, lub sprawdzic czy aby ciegno klamki nie jest za mocno naciagniete. Edytowane 25 Listopada 2015 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kulfon Zgłoś #1230 Napisano 25 Listopada 2015 (edytowane) Do torxow dojdziesz bez otwierania drzwi, a jak już bedziesz miał dostęp to najlepiej miej pod ręką drugi zamek, bo jak mi sie z tylu zepsuł to jedynie młotek ze śrubokrętem daly rade otworzyć deadlock Niestety, te torxy akurat wypadają w miejsce progu. Nawet palcem nie byłem w stanie tam sięgnąć. http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload_img/image/zamek/1.jpg Od srodka zdemontuj oslone po prawej stronie obok nog pasazera i odlacz kostki od przednich prawych drzwi, wtedy bedziesz mogl otworzyc drzwi i wymienic zamek, lub sprawdzic czy aby ciegno klamki nie jest za mocno naciagniete. Hmm, brzmi nieźle. Czy to znaczy, że rygiel jest elektryczny? Szukałem jakiegoś zdjęcia w sieci gdzie podwazyć tą osbłonę i schematu wtyczek - na próżno. Ktoś/coś? Edytowane 6 Grudnia 2015 przez Kulfon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #1231 Napisano 25 Listopada 2015 Bez przesady. Oslona jest na jedna srubke, ktora ukryta jest pod zaslepka i wcisk u jej góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lacznik Zgłoś #1232 Napisano 26 Listopada 2015 Witam! Od jakiegoś czasu mam problem z zamykaniem drzwi kierowcy. Gdy zamykam z pilota zamykają się wszystko oprócz przednich drzwi, które muszę zamykać z kluczyka. Na początku nie zawsze tak się robiło od czasu do czasu tylko się nie zamykały, a od jakiś 3 tygodni muszę zamykać je oddzielnie z kluczyka. Dzisiaj patrzyłem na wiązkę kabli i na moduł komfortu jest trochę wilgoci ale moduł jest suchutki oprócz tego zaśniedziałe są trzy grubsze czerwono-białe kable, które są połączone fabryczną taśmą i nie wiem czy to one mogą być przyczyną nie zamykania się drzwi. Kable które odpowiadają za zamykanie drzwi i klapki od wlewu są w porządku, gdyż je dwa lata temu łączyłem na nowo, a te trzy połączone taśmą były jeszcze spoko. Wiecie od czego mogą być te kable i jaka może byś przyczyna nie zamykania się drzwi? Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalinda Zgłoś #1233 Napisano 27 Listopada 2015 Przyczyn jest wiele, nawet zimne luty w zamku i właśnie na nie stawiam. Podłącz VAGa i odczytaj błędy z modułu komfortu. Wiązkę możesz prześwietlić jak masz wszystko na wierzchu, odpinasz czarną kostkę od drzwi kierowcy ( ta koło dźwigni otwarcia maski). Miernik w dłoń i do dzieła. Wilgoć na kablach i wokół modułu osusz, natomiast podejrzane mocno spuchnięte kable dosztukuj i wymień. Czasami na pierwszy rzut spuchnięcia nie widać, warto pozginać kable, a w tym czasie próbować otwierać i zamykać drzwi centralnym. Jak zaskoczy to wina w przewodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1234 Napisano 27 Listopada 2015 Rygiel nie puści po odłączeniu wtyczki. Kolega wyżej bajki Ci opowiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Clari Zgłoś #1235 Napisano 28 Listopada 2015 Witam, miałem dzisiaj taki problem byłem na myjni i jak wróciłem normalnie postawiłem auto za parę h wyszedłem z dziewczyną chcieliśmy jechać gdzie ale auto było całe zasniezone wiec powiedziałem żeby odpaliła auto i otworzyła mi bagażnik odpaliła auto normalnie otworzyła mi bagażnik i zacząłem odśnieżac auto z tym ze drzwi do auta były otwarte po ok 30 sekundach włączyły się awaryjne i następnie po kolejnych 30 sekundach auto zgasło awaryjne cały czas migaja plus z lewej strony przy szybie z przodu jest takie pikanie auta nie da się odpalić ani zamknąć z pilota jedynie kluczykiem ale awaryjne dalej migaja, odpiąłem kleme ale to nic nie dało po podpięciu awaryjne dalej migaja i to pykanie nie wiem o co chodzi, na noc zdjąłem kleme i tak zostawiłem. VW Passat 2001 rok 1.8t, kluczyki oryginalne scyzoryki VW Ktoś coś na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #1236 Napisano 28 Listopada 2015 ?..Wajcha od środka podnosi "cyngiel" ale opada razem z puszczeniem. W chwili podniesienia cyngla drzwi jakby nie były odryglowane, więc nie da się ich otworzyć. Chciałem zerknąć na zime luty, ale wygląda, że pierwszym krokiem jest odkręcenie torxów od spodu drzwi. Jak otworzyć je "awaryjnie"? Pociągnie za klamkę, przytrzymaj palcami/kombinerkami w górze "cyngiel" , puść klamkę i jeszcze raz za nią pociągnij. Drzwi powinny się otworzyć. Oczywiście, jeśli jeszcze sobie nie poradziłeś z otwarciem tych drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ByEvil Zgłoś #1237 Napisano 6 Grudnia 2015 Witam w moim passku objawia się ostatnio ostatnio dosyć "niejednolity" problem. Zaczęło się od tego że z pilota nie zawsze otwierały mi się drzwi kierowcy, z kluczyka bez problemu więc niby problem do zdzierżenia. Niestety ta przypadłość idzie o krok dalej i teraz jak otwieram z kluczyka to otwiera się tylko lewa strona auta (nie zawsze) ale co mnie najbardziej wkurza to to że nie mogę ich czasami otworzyć nawet od środka. Dla przykładu: Dzień 1: Jadę do pracy, prawej strony nie mogę otworzyć nawet od środka przy powrocie z pracy otwierają się od razu wszystkie. Dzień 2: Identycznie jak dzień 1 Dzień 3: I tu mała odmiana, przy wyjeździe do pracy prawą stronę udaje się otworzyć od środka a po pracy już nie. Dodam jedynie że czasami przy zamykaniu też są figle bo po zamknięciu kluczem czasami lewy tył pozostaje otwarty. Passek 1999r kombi 1.9 TDI Uprzedzając pytania: kluczyk niestety na chwilę obecną posiadam tylko ten jeden, od strony pasażera da się go włożyć ale przekręcić już nie (wymieniany zamek w przeszłości?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kulfon Zgłoś #1238 Napisano 6 Grudnia 2015 Rygiel nie puści po odłączeniu wtyczki. Kolega wyżej bajki Ci opowiada. To niestety prawda, nie pomogło. Ponieważ problemem były tylko zimne luty (a nie przerwany obwód) wystarczyło przy otwarej szybie dosyć mocno uderzać w drzwi i próbować otworzyć z pilota do skutku. PS. W chwilach zwątpienia wyszukałem też podpowiedzi, aby ściągnąć tylne drzwi, wtedy wygiętym, twardym drutem można otworzyć blokadę lub awaryjnie przepiłować rygiel. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #1239 Napisano 30 Grudnia 2015 Witam Panowie,pozwolę sobie dopisać tutaj,czy może mi ktoś podpowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy zamkiem o symbolu 3B1837015AP a 3B1837015A .Niestety mój się poddał w boju a nie mam już ochoty na ponowną walkę z krańcówkami .Wymyśliłem sobie że zakupię zamiennik a w wolnej chwili podłubię przy starym aby był "na w razie czego".Etka w moim samochodzie podaje oba numery(nie mogę w mojej wersji wyszukiwać po VIN-e) i stąd moja prośba do Szanownych Kolegów o podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kop8989 Zgłoś #1240 Napisano 31 Grudnia 2015 Witam. W moim Passacie pojawił się dzisiaj dziwny problem. Szaleje centralny zamek. Przy otwieraniu drzwi zarówno pilotem jak i kluczykiem zamki otworzą się ale za chwilę się zamykają. Nawet przy włączonym silniku zatrzaśnie kierowcę. Po krótkim czasie znów zaczyna "trzaskać" tak jakby zmieniał się z zamknięcia na 1 na domknięcie lub odwrotnie ponieważ słychać intensywną pracę zamków ale bolce ryglujące przy szybach nie wyskakują. Po około minucie zostają zamknięte i jest cisza. Problem z otwarciem drzwi ponieważ otwierając z pilota nie za każdym razem działają- światła awaryjne reagują ale zamki NIE. A jeśli juz się otworzy to tylko na małą sekundę - trzeba szybko ciągnąć za klamkę a reszta drzwi i tak się od razu zamyka. Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Czyżby moduł komfortu? Dodam że samochód w ostatnim czasie nie był narażony na deszcz a od trzech dni temp. u mnie na minusie. Proszę o sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach