Hawana Zgłoś #1 Napisano 1 Lutego 2018 zamowilem dzis w bursiaku w Łodzi passat a2.0 tsi alltrack. mam jednak jedną wątpluwość. otóz podczas tworzenia konfiguracji nie udalo mi sie zaznaczyc opcji "easy open / easy close" musialem zaznaczyc opcje "System elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika". dzis widzę ze jednak moge zaznaczyc opcje asy open easy close. pomijajac ze to wychodzi ok 1 tys zl taniej to podstawowa sprawa to czy klapa bedzie sie otwierala przy machaniu nogą. nosz nigdzie tej informacji nie mogę znalezc czym roznia sie te dwie opcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #2 Napisano 1 Lutego 2018 (edytowane) Cześć Michal W cenniku i konfiguratorze jest normalnie opcja "System Easy Open / Easy Close - dla Pakietu Business" w cenie ~1200 (a za 3000+ bez pakietu). Róznica między easy open / easy close jest dokładnie taka jak myślisz - elektryczna klapa to elektryczna klapa i tyle. Dopiero Easy Open / Close ma opcje otwierania nogą oraz ten dodatkowy przycisk z automatycznym zamykaniem o którym rozmawialiśmy. U dealera jak konfigurowałeś to Ci tego nie podpowiedział ani nie wyjaśnił? Tak czy inaczej jest możliwość zmiany konfiguracji nawet po podpisaniu umowy, przynajmniej dopóki auto nie jest w produkcji. PS. Jednak Alltrack? Edit: w ramach wyjaśnienia, easy open / close ma zawartą w sobie już elektryczną klapę. Generalnie nie ma powodu żeby zamawiać zwykłą elektryczną klapę zamiast pakietu (no chyba że ktoś nie bierze pakietu business) Edytowane 1 Lutego 2018 przez shoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hawana Zgłoś #3 Napisano 1 Lutego 2018 Cześć. Dzięki za odpowiedz. Jedank postanowielm zamowic alltracka. poczytalem o skrzyni - to jest ta najmocniesza dq500 i w dodatku 7 biegow. Wg. katalogów jest tez wczesniej dostępny moment obrotowy 1500 vs 1750. Mi jednak bardziej zalezy na elastycznosci i zrywności niż na "pałowaniu" na austostradzie 250 km/h. Mam trochę doświadczenia bo jedank 2.0 tdi 140 koni ma lepszą rakcję na pedał niż 2.0 tdi 170 koni (większa turbina). Ten alltrack to dzięki Tobie oczywiście Jeszcze raz Ci dziękuję za jazdę próbną. Nie wiem czy można spraedzić ale moja konfiguracja to: VUHF7SYM Jutro podjadę do Bursiaka wprowadzić tą małą poprawke. Co ciekawe easy open/close jest tansze od pocji elektryczna klapa o 1 tys zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #4 Napisano 2 Lutego 2018 50 minut temu, Hawana napisał: Mam trochę doświadczenia bo jedank 2.0 tdi 140 koni ma lepszą rakcję na pedał niż 2.0 tdi 170 koni (większa turbina) Możesz mi wyjaśnić jakim cudem słabsze auto ma większa turbinę i lepsze reakcje na "pedał "? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego 2018 45 minut temu, Dreyfus napisał: Możesz mi wyjaśnić jakim cudem słabsze auto ma większa turbinę i lepsze reakcje na "pedał "? Podejrzewam ze chodzilo o to ze 170 ma wieksze turbo i wieksza turbo dziure Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #6 Napisano 2 Lutego 2018 12 godzin temu, Hawana napisał: Nie wiem czy można spraedzić ale moja konfiguracja to: VUHF7SYM Do tych "Obręcze aluminiowe Albertville 8J x 19" jaki jest profil opon ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2018 Opony na tych felgach sa 245/40. PS. Mam taki zestaw felg na sprzedaż jakby ktoś był zainteresowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2018 18 godzin temu, Hawana napisał: zamowilem dzis w bursiaku w Łodzi passat a2.0 tsi alltrack. mam jednak jedną wątpluwość. otóz podczas tworzenia konfiguracji nie udalo mi sie zaznaczyc opcji "easy open / easy close" musialem zaznaczyc opcje "System elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika". dzis widzę ze jednak moge zaznaczyc opcje asy open easy close. pomijajac ze to wychodzi ok 1 tys zl taniej to podstawowa sprawa to czy klapa bedzie sie otwierala przy machaniu nogą. nosz nigdzie tej informacji nie mogę znalezc czym roznia sie te dwie opcje. Ja pitolę 237 000 za passata, Nawet nie zdawałem sobie sprawy że można tyle dać za takie auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturroA8 Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2018 Wg cennika VW najtańszy 168k pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #10 Napisano 2 Lutego 2018 2 godziny temu, radzio_s napisał: Ja pitolę 237 000 za passata, Nawet nie zdawałem sobie sprawy że można tyle dać za takie auto. Pewnie ok. 210 000 PLN do zapłaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #11 Napisano 2 Lutego 2018 W Polsce bardzo często stać "nas" na wiele, ale że zakup np. Audi zawsze wywoła spore rozwolnienie u "polskich" kontrahentów to kupuje się auto dla ludu na "full wypasie". Ja tam kolegę rozumiem.. Miałem ten sam dylemat. Co można gabarytowo kupić w tej cenie? Schodząca A6? A5, czy A4 to wypasiony Golf. Średnio za te pieniądze widać alternatywę. Wynalazki japońskie to się nadają do jazdy wokół komina i dk miasta. Mam i nigdy więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #12 Napisano 3 Lutego 2018 Jako że ja poruszyłem temat wyjaśniam skąd zdziwienie. Mam to auto od 2 lat oczywiście nie tak wypasione dałem za 1 roczne 100.000 i uważam że tyle było warte. Jako nowe ok 130 000. Ale 237.000 za Passata to absurd nad absurdy. Żeby miał złote klamki (jeśli ktoś lubi) to passat i koniec w temacie. Zawieszenie tłucze, skrzypi poziom obsługi serwisowej nie przystoi do auta za ćwierć miliona. Ale każdy robi jak chce i kupuje co chce. Życzę zadowolenia również za 2 lata. Jak będzie wart 140.000 bo nikt za passat więcej nie da. Jam mam i wiem a świeżo kupujący jest podjarany , forum jest od tego aby trochę studzić zachwyty nad czymś co nie jest warte określonych pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #13 Napisano 3 Lutego 2018 Dobra to co za 237kPLN mamy kupić. Dawaj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeszekCzarny Zgłoś #14 Napisano 3 Lutego 2018 Ja, żeby uniknąć takich dyskusji, wziąłem Passata w LeasePlan - za dwa lata oddaję i biorę kolejne auto Bez wpłaty własnej, z niską ratą, w którą wliczone jest ubezpieczenie, serwisowanie i opony... Auto cennikowo na poziomie 150 tys., rata - 1,4 tys. netto. Póki co, po dwóch tygodniach użytkowania, może wezmę kolejnego Passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #15 Napisano 3 Lutego 2018 Godzinę temu, Rkarcz napisał: Dobra to co za 237kPLN mamy kupić. Dawaj... Co Wy macie kupić to nie wiem. Każdy kupuje co mu się podoba. Ja napisałem czego bym nie kupił i co ma absurdalna cenę do jakości , klasy auta i wizerunku na rynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #16 Napisano 3 Lutego 2018 Pytanie co to wnosi do tego wątku. Bo można sobie wejść na forum Porsche i też udowadniać tym co kupują nowe za 1 mln, ze 2 letnie z Japonii są za 450 k. I to absurd aby wydawać 1 mln na samochód.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeszekCzarny Zgłoś #17 Napisano 3 Lutego 2018 Dla tych zbulwersowanych i wsadzając kij w mrowisko - jako wieloletni użytkownik BMW (kupowałem zawsze nowe, w granicach 250-350 tys.) uważam, że Passat za 250 tys. jest wart swojej ceny Ale ten za 150 tys. też jest wart swojej ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #18 Napisano 3 Lutego 2018 (edytowane) Ja też dorzucę kilka groszy od siebie... Każdy kupuje na co ma ochotę, kupuje to za swoje pieniądze a nie osób udzielających się w tym temacie i niech kupuje, co sam wybierze-jeśli uważa swój wybór za słuszny. Nikt nie powinien nikomu zaglądać do portfela i komentować jego wyboru! Każde auto jest warte tyle, ile ktoś za nie zapłaci. Jeśli kupujący jest zadowolony ze swojego wyboru, to niech się nim cieszy. To on będzie jeździć tym samochodem, to jemu to auto ma dawać frajdę, radość-a nie komuś innemu z tego forum, czy innych. Proszę pamiętać, że część z nas kupuje auto i wrzuca je w koszt swojej działalności gospodarczej-to też ma wpływ na nasze wybory. Czasem lepiej dołożyć grosza do frajdy, niż zanosić do US :-) Tyle w temacie. Edytowane 3 Lutego 2018 przez Krawcol82 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #19 Napisano 3 Lutego 2018 3 godziny temu, Krawcol82 napisał: Jeśli kupujący jest zadowolony ze swojego wyboru, to niech się nim cieszy. To on będzie jeździć tym samochodem, to jemu to auto ma dawać frajdę, radość-a nie komuś innemu z tego forum, czy innych. Popieram i zgadzam się w 100% ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #20 Napisano 3 Lutego 2018 8 godzin temu, radzio_s napisał: Co Wy macie kupić to nie wiem. Każdy kupuje co mu się podoba. Ja napisałem czego bym nie kupił i co ma absurdalna cenę do jakości , klasy auta i wizerunku na rynku. Niezbyt rozumiem... Mam auto prawie 2 lata. Cena 200 tys. Jestem bardzo zadowolony, nic nie skrzypi , nic nie puka. Dobra jakość, super wyposażenie, fajny silniczek . Klasa auta? Średnia klasa...i takie jest. Wizerunek na rynku? A co mnie to obchodzi co ktoś myśli o aucie, które ja kupiłem...i na dodatek dla siebie? A cena odsprzedaży? Mam to w dup...za rok oddaje i biorę następny nowy... Ślubu z nim nie brałem.... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach