Skocz do zawartości
Gość pazder

LAMPY PRZEDNIE PASSAT B5

Rekomendowane odpowiedzi

No może i macie racje... nie jestem specjalistą ale ma oznaczenie DC ta lampa więc tym sie sugerowałem .... :taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No może i macie racje... nie jestem specjalistą ale ma oznaczenie DC ta lampa więc tym sie sugerowałem .... :taksobie

 

Ale ja naprawdę jestem ciekawy co to za reflektor,żebym mógł go odradzić innym chętnym na niego :hyhy

Wrzuć foto,zobaczę co na nim jest nasmarowane.Oczywiście przód i tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie upieraj się tak Patryku_ bo mało widziałeś. Soczewki DEPO typu CLEAR występują w dwóch różnych wersjach H7+H7 i H7+D2s.

 

Są to lampy z tego LINKA. Druga strona pdfa, lampy do B5, te po lewej stronie po środku. Jedyne cleary na tej stronie.

 

W tym drugim przypadku H7 jest na światła długie, a palnik do mijania. Oczywiście na lampie jest homologacja HCR i DC. Mam te lampy więc nie przekonasz mnie, że jest inaczej.

Z tego co pamiętam z załączonej instrukcji w lampie można jeszcze przestawiać jakąś przesłonę. Nie wiem czy to ma związek z H7 i D2s, ja zapamietałem, że chodzi o przystosowanie lampy do ruchu lewostronnego.

 

Oczywiście to, że producent przewidział takie rozwiązanie to nie znaczy, że w PL na 100 % możemy zgodnie z prawem używać w nich palnika. Pewnie wymaga to sprysków i układu samopoziomowania.

Dla jasności: ja latam na H7 + H& i tez potępiam tych, którzy wkładają palniki do lamp nieprzystosowanych, oślepiając innych uczestników ruchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie upieraj się tak Patryku_ bo mało widziałeś. Soczewki DEPO typu CLEAR występują w dwóch różnych wersjach H7+H7 i H7+D2s.

 

Są to lampy z tego LINKA. Druga strona pdfa, lampy do B5, te po lewej stronie po środku. Jedyne cleary na tej stronie.

 

W tym drugim przypadku H7 jest na światła długie, a palnik do mijania. Oczywiście na lampie jest homologacja HCR i DC. Mam te lampy więc nie przekonasz mnie, że jest inaczej.

Z tego co pamiętam z załączonej instrukcji w lampie można jeszcze przestawiać jakąś przesłonę. Nie wiem czy to ma związek z H7 i D2s, ja zapamietałem, że chodzi o przystosowanie lampy do ruchu lewostronnego.

 

Oczywiście to, że producent przewidział takie rozwiązanie to nie znaczy, że w PL na 100 % możemy zgodnie z prawem używać w nich palnika. Pewnie wymaga to sprysków i układu samopoziomowania.

Dla jasności: ja latam na H7 + H& i tez potępiam tych, którzy wkładają palniki do lamp nieprzystosowanych, oślepiając innych uczestników ruchu.

 

Nie musiałeś mnie oświecać bo to już dawno wiem że są takie Depo,pisałem z resztą już o tym chyba paredziesiąt razy.Jak byś poczytał moje posty to byś z resztą o tym wiedział.Tu chodzi o całkiem inną rzecz-o pchanie w miejsce żarówki zestawu xenonowego.Sam napisał że była wcześniej żarówka,więc poczytaj inne posty zanim się znowu wtrącisz i błyśniesz :hyhy

Widzisz-piszesz o przesłonie a sam nie wiesz jak się ją przestawia-podpowiem Ci-trzeba się dostać do środka i zmienić pozycję takiej blaszki-to właśnie jest przesłona...

P.S. Ty piszesz o TAKIM reflektorze i tu oczywiście masz rację.

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie musiałeś mnie oświecać bo to już dawno wiem że są takie Depo,pisałem z resztą już o tym chyba paredziesiąt razy.Jak byś poczytał moje posty to byś z resztą o tym wiedział.

 

Powtarzam raz jeszcze:

Niema reflektora przystosowanego pod żarówkę halogenową i jednocześnie pod xenon.

 

Doprawdy nie wiem jak mogłem tak opatrznie Cie zrozumieć.... Z mojej strony EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Doprawdy nie wiem jak mogłem tak opatrznie Cie zrozumieć....

 

Spoko,przeżyję ;)

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy ma ktoś może założone takie "czarne" lampy :

http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-soczewka-lampy-typu-clear-black-i1737535057.html ???

 

Ja mam :hyhy

Ale nic mi nie wiadomo o tym ażeby Hella produkowała do Passata 3B lampy w tym kolorze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tam nic nie pisze,że to lampy Helli ???

"Fabrycznie nowe" = nowe nie używane.O to pewnie chodziło sprzedającemu.

A jak świecą ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale tam nic nie pisze,że to lampy Helli ???

"Fabrycznie nowe" = nowe nie używane.O to pewnie chodziło sprzedającemu.

A jak świecą ???

na pewno to nie są lampy hella, bo ceny nowych lamp Hella zaczynają się od 800 PLN za sztukę. Miałem podobna lampę tylko nie tak zadymiona na czarno i hmm efekt wizualny światła nawet fajny (jak to nowa lampa) ale w nocy tragedia, światło mało co było widoczne na drodze ... Postanowiłem zregenerować ogi reflektor i efekt był 100 x lepszy, pozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie!Jakas godzinę temu wyleciała mi przed maskę sarna lub inny jelonek.W miarę wyhamowalem,ale uderzyłem ja/go lewą strona. W związku z tym mam rozbity kierunkowskaz,a reflektor wyrwał sie z zaczepow,poodlaczaly sie takze przewody (taka okragla wtyczka i taki układ z "białym bolcem" (tak na marginesie co to za kable i do czego służą?) Urwaly sie takze te zebate koleczka do regulacji) Ten układ z "białym bolcem" jakos podlaczylem, ale nie moge podłączyć tej okrągłej wtyczki. Oczywiście reflektor przestał świecić. Powiedzcie co powinienem zrobic,zeby reflektor zaczal swiecic? Rozumiem,ze jak poszly zaczepy to musze kupic nowy? Byl to zwykły oryginalny reflektor Helli.Połamał sie ta listwa czarna nad reflektorem(przyjechac dwiema srubami) oraz taki kawalek plastiku nad lampa. Da sie te listwe wymienić na nowa? Jak myslicie,na jakie koszty musze sie nastawić? Z góry dzieki wielkie za rady i pomoc!

Edytowane przez Krycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak podłączysz tą wtyczke to bedzie świecic.Ja mam ją ułamaną przy lampie i jak chce podłączyć to chowa mi się do środka lapmy.Jeśli ty też tak masz to weś śrubokręt i od tyłu ją zablukój.Co do zaczepów to zalerzy jak je masz połamane.

 

EDIT//

Ortografia!!! :wmorde

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

I ja zamierzam zmienić światełka u siebie i zastanawiam się nad tymi http://moto.allegro.pl/reflektory-reflektor-vw-passat-b5-xenon-kierunki-i1748000511.html

Mógłby mi ktoś ocenić te światełka i wydać recenzje czy warto inwestować w nie? Moje światełka już zużyte i w nocy to strach jechać gdziekolwiek.Pozdrawiam i czekam na pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

jesteś pierwszy chyba ,który wypowiedział się negatywnie o tych lampach.Sam planuje zmienić lampy bo moje żółtawe już :P

Ktos jeszcze może potwierdzić ,że świeci soczewka H7+H7 gorzej od ori lampy hella ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy chodzi o moja wypowiedz :P ale jak dla mnie to nie ma porównania. Oryginalna soczewka Hella (teraz po regeneracji, czyszczenie itd) po pierwsze wygląd owo przypomina nowiuteńki reflektor (wiem bo jeden jest nowy, mała kolizja drogowa wiec pozwoliłem sobie na zakup oryginału :D ) a po drugie światło przenoszone na drogę jest o 100 x lepsze niż na reflektorze depo. Jak dla mnie reflektor jaki by nie był ma świecić a nie wyglądać, bardzo dużo jeżdżę w nocy wiec ... Jedynymi plusami jeśli chodzi o depo to brak jakichkolwiek nieszczelności, tzn. nie parowały itd. Czytając troszkę po forach to jest bolączka chińczyków, mój chyba był ten lepszy :D Drugi plus cena, powalająca w porównaniu do Hella, już za 500 PLN można kupić 2x reflektor 2x kierunek. Jeśli chodzi o mnie lepszym wyborem będzie regeneracja starych ori reflektorów hella niż wydawanie kasy na coś co będzie chwile ładnie wyglądało, to moje zdanie. Cała operacja ze światłami była przeprowadzona na oryginalnej instalacji xenon ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak chodziło mi o Twoja wypowiedz..ale Ty jak się okazuje porównałeś je do ori soczewek hella a ja pytałem o porównanie do ori zwykłych lamp hella

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie!Bylem dzis u mechanika,ktory stwierdził,ze musze wymienić reflektor,poniewaz pourywaly sie zaczepy i nie da sie nic zrobic. Teraz pozostaje pytanie czy mam wymienić komplet czy wystarczy wymienić uszkodzony reflektor?Czy jesli nie,wymienię kompletu to bedzie duza różnica? Czy mam kupic oryginały czy polecacie jakies zamieniki?A moze powinienem szukać soczewek?Mialem oryginalne Helle.H1+H7 bodajże. Bede wdzięczny za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem caly watek i mam jeszcze troszke watpliwosci.

Czy w takim razie pozostaje mi kupno soczewek H1+H7 Depo lub tez kupno jakichs zamiennikow?

Po kolizji z sarna reflektor jest caly,ale poszly zaczepy i kierunkowskaz. Szkoda, bo to oryginały Helli były, od nowości.

Mam pytanie: co to była za wersja ze światłami przeciwmgielnymi?

Ja chyba takich nie mam.

 

Zastanawiałem się nad DEPO H7+H1

http://allegro.pl/reflektory-reflektor-vw-passat-b5-soczewka-kieru-i1737494895.html

 

lub jakies takie zamienniki:

http://allegro.pl/vw-passat-b5-96-reflektor-kierunkowskaz-l-p-kpl-i1709608041.html

 

Normalnie mam takie zwykłe reflektory Helli (nie soczewki). Sprawdziłem mam tam H1 (długie) + H7 (mijania), więc te Depo powinny być ok. Czy te Depo mają hologację EU?

 

Bede ogromnie wdzieczny za pomoc! :)

Edytowane przez Krycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gregory0612 - ja zakupiłem lampy, o których piszesz ciut taniej z tej aukcji:

http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-lampy-kierunki-xenon-clear-komplet-i1736958367.html

Jak na razie jestem z nich zadowolony-wszystko ladnie spasowane, świecą b.ładnie - nie ma co porównywać do starych oryg. Helli na H7+H1 (które i tak nie były jeszcze mocno szare i żółte, ale w nocy oświetlały droge tak sobie). W kpl. tak jak jest napisane były nowe żarówki z oprawkami do kierunków + sprężynki. Wsadziłem palniki o barwie 6000K, przełożyłem H7 ze starych mijania do drogowych (na razie, bo zamierzam zakupić jakieś porządne żarówki firmowe do długich /w końcu to ze starych słabo świecących nocą mijania/) i jest gucio.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego...prawie każdy kupuje na D2S i wsadza sobie zenona nie mając reszty niezbędnego osprzętu . Jak był bym pewien,że do mnie się nikt nie przy.....i to sam bym tak zrobił :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności