Skocz do zawartości

gregory0612

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gregory0612

  • Urodziny 06.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    grzesiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pajęczno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. I u mnie słabo pali mój pasek. Tak jak opisałeś u mnie w zależności od temp,tzn im niższa tym dłużej się świeci i raczej grzeją świeczki bo były wymieniane na nowe. Mimo że kontrolka od świeczek gaśnie to one jeszcze grzeją i odczekuje,kiedy przekaźnik rozłączy co trwa jeszcze kilka sek zanim zgaśnie kontrolka od świec.Żadnego efektu bo czy dłużej grzeje czy krócej ten sam problem.Sam już nie wiem co jest bo już nawet pokusiłem sie o przyspieszenie zapłony,tzn kąt wtrysku był odrobine za późny-żadnych efektów.Podejrzewam że chyba pompa siada i będzie trzeba inwestować grubszą kase.Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co może być powodem ciężkiego rozruchu?
  2. Jeszcze jedna sprawa. Niestety mam tylko dominatora I gdzie należy szukać tego kąta wtrysku tzn w których opcjach: W blokach pomiarowych czy w nastawach bo tam są różne opcje. W blokach wartość pokazuje między 36 a 37 a w nastawach 54-55 oczywiście wszystko w drugiej kolumnie od lewej str. Proszę o szybką odp jak to możliwe.
  3. Czyli to może być powodem ciężkiego palenia? Norma liczy 49-51 jak się nie mylę? chyba ciężko będzie przestawić o tak małą wartość? Może jakaś podpowiedź,jakim sposobem to "trafić" bo pewnie nie obędzie się na kilku próbach? I w którą stronę przestawić,na logikę to chyba przeciwną stronę pracy koła?
  4. Witam wszystkich. Jakby ktoś mógł pomóc to będę wdzięczny. Nadeszła jesień i chłodne nocki i co za tym idzie-problemy z uruchamianiem silnika. Powtórka z zeszłego roku/zimy - obiawy: Musi długo kręcić aby załapał ale tak jakby tylko na gary palił a gdy już go tak pomęcze to po chwili łapie na wszystkie. Mój pasek rok 98, przebieg 290 tyś, 1,9 TDI AFN 110 koników. Świeczki sprawdzone,Bateria z zeszłego roku, instalacja OK. Podpięty pod vag wykazuje kąt 39-40. Oto moje pytanie: Czy ta wartość jest ok,tzn czy mieści się w granicach normy i czy to może być powodem tego opornego palenia?Gościu który robił pomiar,twierdzi że jest w normie i raczej taka mała odchyłka nie powinna wpływać na tak cięzkie palenie.Proszę o pomoc!
  5. No niestety.Próbowałem odnowić swoje lampki we własnym zakresie ale nic to nie dało.Odbłyśniki są bardzo zniszczone i ponadpalane więc nic dobrego z nich już nie zrobię a więc i dobre żarówki nie wiele pomogą. ---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 09:02 ---------- I nad tym się zastanawiałem ale po dość wnikliwym zagłębieniu się w temacie...poczytałem i podzwoniłem...kilka osób stwierdziło że wszystko ładnie i pięknie wygląda na foto.Używki mogą sie sprawdzić ale tylko z wyglądu.Ksenony mają to do siebie że z czasem ich użytkowania najbardziej po dup...e dostaje samo wnętrze soczewki, gdyż tam wydziela się najwyższa temp, a co za tym idzie-wiadomo,a czego gołym okiem nie jesteśmy dostrzec. ---------- Post added at 09:19 ---------- Previous post was at 09:09 ---------- Z tym też różnie jest. Większość a może mniejszość-trzeba mieć punkt odniesienia-ale słyszałem że jeśli posiada się oryginał w jaki to dany model był wyposażony,a w tym wypadku VW wyposażał swoje modele w oświetlenie Hella to też zupełnie inaczej na to patrzą ci mądrzy w mundurkach.Ale wiadomo nie wszyscy są inteligentni a częściej próbują pokazać że są najmądrzejsi...Ciężki temat,wiem.Poprosiłem o pomoc gdyż myślałem że może ktoś był przed podobnym dylematem i jakoś rozsądnie to rozwiązał.Myślę jednak że postawie na depo a z czasem zaopatrze się w spryski bo nie uważam abym samopoziom był rozwiązaniem w tym modelu.W każdym razie bardzo dziękuje za pomoc i wnioski.Pozdrawiam zainteresowanych tematem i chęcią pomocy.Wieczorem jeszcze poważnie rozważę temat a może ktoś jeszcze doradzi jakieś sensowne i nowe rozwiązanie.Jeszcze raz dzięki wszystkim za zainteresowanie
  6. Witam! Nadal borykam się z problemem a mianowicie z wyborem światełek do mojego paska. Poruszałem już wcześniej problem ale dzisiaj kiedy przyszło mi jechać w deszczową pogodę to mobilizacja nasiliła się co w/w problemu-zakupu światełek. Oczywiście kwestia ceny i tu może pojawić się spór.Proszę o pomoc w wyborze oto podanych ofert. Pierwsza z nich to http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-97-00-reflektor-xenon-hella-prawy-i1833672906.html Cena średnia,oczywiście trzeba przyjąć jakiś punkt odniesienia. Są to gołe światełka bez osprzętu,czyli bez palników i przetwornic. A oto kompletny zestaw http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-97-00-reflektory-xenon-hella-zestaw-i1833672908.html Cena oczywiście też kompletna i konkretna Alternatywą i być może kompromisem powyższych zestawów może być http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-97-00-reflektory-xenon-depo-zestaw-i1833672909.html Proszę o ocenę i konkretną podpowiedź. Czy warto zainwestować mniejsze pieniądze i cieszyć się nowymi światełkami za 1000pln mniej od oryginałów? Jeszcze raz proszę o analize i pomoc forumowiczów,którzy być może mieli podobny problem i trafnie go rozwiązali.Pozdrawiam i czekam na wnioski.
  7. Witam! Pomoże ktoś do w/w postu? Pozdrawiam i będę bardzo wdzięczny!
  8. u gościa który kombinował przy cofaniu licznika,Słyszałem że przy tego typu operacjach takie objawy mają miejsce.Może ktoś mnie poprawi/zdementuje taką tezę bo i mnie to dotyczy. Już mnie zaczyna to wkurzać bo i u mnie licznik jak i podświetlenie klimy nie świeci jak powinno a właściwie tylko wskaźnik temp i poziomu paliwa daje jasne światło a pozostała część-lepiej nie wspominać. A jak sie ma podmiana licznika z angliów? Jakieś doświadczenia/przygody? Pozdrawiam borykających sie z problemem i ew. czeakam na pomoc w tym temacie
  9. więc chyba a raczej zaprzecza Twojej wypowiedzi. Ja zamierzam kupić H7+D2S anie jak piszesz H7+H7
  10. zamierzam kupić oto światełka jak pisałem wyżej w moim poście/zapytaniu http://moto.allegro.pl/reflektory-reflektor-vw-passat-b5-xenon-kierunki-i1748000511.html stąd moje pytanie i czy podtrzymujesz swoją odpowiedź bo te światełka są raczej przystosowane pod D2S i nie wiem czy złącze to samo co pod H7. Pozdrawiam!
  11. AndiK-wielkie dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy do czasu zanim zaopatrzę się w palniki i przetwornice i mam tu na uwadze tylko wiodące chyba marki osram o barwie 4300K i przetwornica hella-czy można zamontować na jakiś czas zwykłe żarówki H7 i czy trzeba stosować jakieś adaptery? Jeszcze raz dzięki za pomoc!
  12. Witam! I ja zamierzam zmienić światełka u siebie i zastanawiam się nad tymi http://moto.allegro.pl/reflektory-reflektor-vw-passat-b5-xenon-kierunki-i1748000511.html Mógłby mi ktoś ocenić te światełka i wydać recenzje czy warto inwestować w nie? Moje światełka już zużyte i w nocy to strach jechać gdziekolwiek.Pozdrawiam i czekam na pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności