Daku Zgłoś #1 Napisano 3 Listopada 2017 (edytowane) Witam, Na wstępie chciałbym podziękować użytkownikom: @Blop, @romeo9999, @Wolfe Jestem po wymianie pompy ABS ze względu na wymianę modułu EPB na EPB 3-ciej generacji, nie mogłem zaadaptować pompy do nowego modułu co udało się dopiero po wymianie więc zamierzam się z wami podzielić. Najpierw troszkę o pompach Poprzednie generacje nie zawierają w nazwie Vx ( V1 - V3 ), przy czym myślę że 095 X lub 109 bez indeksu lub z indeksem A to to samo co V1. V1 : ( Podstawa ) - ABS / ESP / 4motion 3c0 614 109 C, E, N V2 : ( Plus ) - V1 + PLA + Autohold w zegarach ( Wybrane modele głównie nowsze pompy, zdarzają się D, które tego nie wspierają ) 3C0 614 109 D, K, M, P, T, AF, AJ V3 : ( Premium ) - ACC + V2 + V1 ( pompa zawiera wszystkie udogodnienia ) 3C0 614 109 Q, AE, AG, AJ, AS, BJ Części, które ja instalowałem ABS : 3C0 614 109 AF V2 + Autohold w zegarach EPB : 3C8 907 801 E ( EPB V3 z obsługą autoholdu w zegarach ) Dodatkowo : 3C0 927 810 C tylko w autach ze skrzynią manualną ( osobiście miałem taki w 2k5 roku więc nie zmienialem, standardowo jest z końcówką A) Dane pacjenta ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.lbl Part No SW: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9 Component: R4 2,0L EDC G000SG 9389 Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 65625 133 87664 VCID: 7BFFE9353AFE411 No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P Component: ESP 440 C2 H015 0003 Revision: H015 Serial number: 0658414512 Coding: 0013602 Shop #: WSC 00927 259 01722 VCID: 2F670D65BE066D1 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000012 Shop #: WSC 12345 123 12345 VCID: 2143FB5DF8D2CB1 No fault code found. Przejdźmy do wymiany samej pompy Pamiętaj aby odłączyć akumulator ! Patrząc od przodu samochodu po lewej stronie przy grodzi znajdziemy pompę za aluminiową osłoną, dodatkowym utrudnieniem jest DPF w moim przypadku. Pompa siedzi na 3 gumowych pierścieniach + 6 przewodów hamulcowych + kostka od której odpięcia najlepiej zacząć. Aby płyn ze zbiorniczka się nie ulotnił zakręciłem go na zwykły korek + gumowa rękawiczka. Z wężykami też jest dosyć ciężko się pomylić, klucz 11 Ja oznaczyłem jedynie 2 środkowe tylne. 2 przednie są grubsze i nie idzie ich nigdzie indziej włożyć. Lewy tylny idzie do prawego koła ( widać prawie cały wąż ) Pompa siedzi na takim " Wózku ", przy wyciąganiu pompy jak nam poleci trochę hydrolu nic się nie stanie a nawet lepiej bo wtedy fajnie pompa wyskakuje z tych gumowych pierścieni , pompę wyciągamy do góry po czym za dzwon obracamy tak aby wychodziła w stronę prawego koła, nogami do góry. Montaż w odwrotnej kolejności, przy czym warto założyć najpierw gumki na nogi i wtedy je posmarować hydrolem, wcisnąć na miejsce, sama pompa po założeniu bardzo się " buja " na boki. W kostce wyprowadzamy sobie pin NR 16 aby mieć przygotowanie pod TMPS z przycisku z napisem SET, kupując pompę prawdopodobnie dostaniemy kawałek wiązki więc wszystko mamy w oryginale. Zaraz po wymianie pompy posypało się kilka błędów, wymiana samej pompy jest banalna jednak do jej odpowietrzenia potrzeba 2 osoby + całe auto w górę, ja leciałem przez procedurę VCDS z odpowietrzaniem pompy + ręczne odpowietrzenie układu koło po kole. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.lbl Part No SW: 3C0 614 109 AF HW: 3C0 614 109 AF Component: J104 C4 440 V2 0015 Revision: --025--- Serial number: 00000795478581 Coding: 0000278 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 62C1B451BD54909 7 Faults Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Voltage: 12.00 V Bin. Bits: 00011110 Count: 221 Hex Value: 0x0000 01042 - Control Module; Not Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Voltage: 12.00 V Bin. Bits: 00011110 Count: 150 Hex Value: 0x0000 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 72 Mileage: 197291 km Time Indication: 0 Date: 2002.14.25 Time: 00:01:53 Zanim odpowietrzyłem pompę zrobiłem jazdę testową aby znikły standardowe błędny związane z odłączeniem akumulatora Poniższe błędy skasujemy praktycznie 1 kodowaniem 01042 - Control Module; Not Coded Błąd ABS na zegarach 01315 - Transmission Control Module Błąd ze skrzyni automatycznej ( Mam manual ) tylko nie wiem dlaczego pojawił on się w EPB 03 -ABS Coding Kodowanie abs -/+3 odpowiada za manual / automat !! Każda Pompa Ma Inne Kodowanie !! U siebie z 278 odjąłem 3 na wartość 275. 01042 - Control Module; Not Coded 01315 - Transmission Control Module Błędy znikły jak i kontrolka ABS na zegarach To co nam pozostało naprawimy nastawami podstawowymi oraz adaptacją 03 ABS -> 16 - Security Access 40168 ( Basic Settings ) 03 ABS -> 16 - Security Access 50403 ( Adaptacja ) Odpowietrzamy pompę przez Basic settings Funkcją Brake System Bleeding Całę auto w górę. Kółka zdjęte. Słoik + wężyk na zaworki przy zaciskach. Mi wystarczyło 250 ml płynu dot4. Procedura leci od przedniego lewego koła 2x zgodnie ze wskazówkami zegara, WYMAGANE 2 OSOBY ponieważ procedua przy zbyt długiej zwłoce przerywa i nie odpowietrzymy pompy. Podstawa angielskiego starczy. Nie widzę tutaj błędu Overboost jednak przedstawię jak go usunąć. Postępujemy zgodnie z procedurą nastaw podstawowyc / adaptacji dla wszystkich czujników G85, G200, G201, G202, G251, Adaptację wykonujemy jedynie dla Overboosta. Overboost Adaptacja -> Blok 21 -> odczytana wartość to 16, jedyna jaką VCDS przyjął to 15 a sam błąd overboosta znikł. G85 BS -> Sensor for Steering Angle (G85) Auto zapalone po przejechaniu kawałka. ( Nie przejmujcie się jak straci się wspomaganie ) Kierownica na prosto. Kręcimy w lewo + 5 sek trzymamy. Powrót na środek chwila przerwy. Kręcimy w prawo + 5 sek trzymamy. Musiałem kilkukrotnie powtórzyć procedurę aż w bloku 3 pojawiło się OK, wspomaganie wróciło błąd z G85 zniknął w ABS. G200, G202, G251 BS -> Lateral/Longitudinal Acceleration & Yaw Rate Sensor (G200/G202/G251) Go / Next Po chwili blok 3 zmienił wartość na OK G201 BS -> Brake Pressure Sensor 1 (G201) Z tego co pamiętam musiałem podpomopować trochę ciśnienie i wtedy po kliknięciu Go / Next w bloku 3 pojawiło się OK Po powyższej operacji błędów brak, skan czysty ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.lbl Part No SW: 03G 906 021 MR HW: 028 101 211 9 Component: R4 2,0L EDC G000SG 9389 Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 65625 133 87664 VCID: 7BFFE9353AFE411 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.lbl Part No SW: 3C0 614 109 AF HW: 3C0 614 109 AF Component: J104 C4 440 V2 0015 Revision: --025--- Serial number: 00000795478581 Coding: 0000275 Shop #: WSC 05311 123 12345 VCID: 62C1B451BD54909 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.lbl Part No SW: 3C8 907 801 E HW: 3C8 907 801 E Component: J540 EPB3 VW-15417 0007 Revision: 010 Serial number: 00000000096941 Coding: 0010000 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 2C5D1A698F10169 No fault code found. Edytowane 4 Listopada 2017 przez Daku Umieszczenie osób, które zaoferowały pomoc swoją wiedzą 1 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #2 Napisano 3 Listopada 2017 Widzę iż wymiana myśli na priva pomogła do stworzenia tutka - Brawo! przeniesione do działu warsztat dla potomnych - thanks Daku. p.s sworzeń dobrze ustawił? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3 Napisano 3 Listopada 2017 Sugerujesz, że każda pompa V3 obsługuje ACC (ja mam 3C0 614 109 AE, której następcą jest AF). Z tego co widzę w ETKA obsługującą ACC jest 3C0 614 109 Q oraz 3C0 614 109 AG. Wiem, że można je przeprogramować na ACC ale trzeba rozbierać sterownik chyba, że wiesz coś więcej co może się przydać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #4 Napisano 4 Listopada 2017 8 godzin temu, radekrp90 napisał: Sugerujesz, że każda pompa V3 obsługuje ACC (ja mam 3C0 614 109 AE, której następcą jest AF). Z tego co widzę w ETKA obsługującą ACC jest 3C0 614 109 Q oraz 3C0 614 109 AG. Wiem, że można je przeprogramować na ACC ale trzeba rozbierać sterownik chyba, że wiesz coś więcej co może się przydać Wypisałem modele i "generacje" nie wiem jak to ująć sam widzialem 3c0 614 109 E oraz AE w wersji V1 oraz V3 nie wiem od czego to zależy. Im później pompa wyszla tym większe szanse na lepsze oprogramowanie AJ jest V2 oraz V3. Pompy można fleszować ale osobiście bym się za to jeszcze nie zabrał. Z fleszowaniem stanąłem na zegarach 3AA aktywując DRL + wlut diody oraz staging Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2017 Tak teraz patrzę to ja i tak mam V1 Nie zrozumiesz pakowania "gratów" przez VW i dobierania przez nich oznaczeń numeru części. Wychodzi więc na to, że jeśli chcę mieć TPMS i ACC (lub choć teoretyczną możliwość dopasowania do tego ustrojstwa, bo kupno pompy z tym to wydatek większy niż radar i cała instalacja...) to muszę kupić inny sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2017 (edytowane) Ja za swoja dalem 100 z auta z 09 roku z " niskim " przebiegiem Radekrp90 spróbuj do kodowania obecnego dodać 2048 a moze zaskoczy. 109 i 109Apodobno obsluguje a wcale nie ma Vx w identyfikacji. Widzialem gdzies w logach ze 109AE jest v1 i v3 nie wiem jak to zaktualizować może serwis zrobi na V3 ? ANDRIUBIKER To juz chyba pompa 3AA nad tymi jeszcze sie nie pochylałem. Na szybko znalazłem tylko tyle ze poniższe pompy wspierają acc 3AA614109 BC, BB, AA, T, BJ, AN, AM, BS, E, D, Q, AE, AJ, BL, AS, AR, BN Edytowane 4 Listopada 2017 przez Daku 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2017 (edytowane) Do B7 3AA TMPS pompa np. N, AQ. ACC pompa np. AH, AS. potwierdzone na 100% Edytowane 4 Listopada 2017 przez grabotg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #8 Napisano 4 Listopada 2017 1 godzinę temu, grabotg napisał: Do B7 3AA TMPS pompa np. N, AQ. ACC pompa np. AH, AS. potwierdzone na 100% Dokładnie tak. Kumpel ma w b7 ACC oraz TMPS oznaczenie pompy 3AA 614 109 AS Kodowanie ABS/hamulce 0122300 Od wczoraj,mam skan kodowania Jego całego auta gdyby coś - b7 highline + lekki wypas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #9 Napisano 4 Listopada 2017 6 godzin temu, Daku napisał: Ja za swoja dalem 100 z auta z 09 roku z " niskim " przebiegiem Radekrp90 spróbuj do kodowania obecnego dodać 2048 a moze zaskoczy. 109 i 109Apodobno obsluguje a wcale nie ma Vx w identyfikacji. Widzialem gdzies w logach ze 109AE jest v1 i v3 nie wiem jak to zaktualizować może serwis zrobi na V3 ? ANDRIUBIKER To juz chyba pompa 3AA nad tymi jeszcze sie nie pochylałem. Na szybko znalazłem tylko tyle ze poniższe pompy wspierają acc 3AA614109 BC, BB, AA, T, BJ, AN, AM, BS, E, D, Q, AE, AJ, BL, AS, AR, BN Sterowniki obsługujące TPMS to inna historia, bo takie można i za 50 (jako całą pompę) dostać ale do ACC jeszcze nie widziałem. Zresztą, póki co na aktywny tempomat się nie rzucam, bo koszty są spore (lekko licząc 3000-5000 PLN). Do swojej pompy dodawałem kodowanie +2048 ale bez skutku, co tylko potwierdza informacje jakoby 3C0614109AE nie obsługiwała TPMS. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #10 Napisano 4 Listopada 2017 4 godziny temu, Blop napisał: Od wczoraj,mam skan kodowania Jego całego auta gdyby coś - b7 highline + lekki wypas Jakby co to tez udało mi sie pozyskac skan całego B7 Highline + gruby wypas 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #11 Napisano 4 Listopada 2017 3 godziny temu, radekrp90 napisał: Sterowniki obsługujące TPMS to inna historia, bo takie można i za 50 (jako całą pompę) dostać ale do ACC jeszcze nie widziałem. Zresztą, póki co na aktywny tempomat się nie rzucam, bo koszty są spore (lekko licząc 3000-5000 PLN). Do swojej pompy dodawałem kodowanie +2048 ale bez skutku, co tylko potwierdza informacje jakoby 3C0614109AE nie obsługiwała TPMS. A kodowanie ci przyjęło ? Są 2 rodzaje TMPS via ABS i z czujników w kołach ale to raczej z komfortu z tego co wiem a przeciepać komfort to już nie tak prosto, mi na razie starcza TMPS via ABS PIN 16 w kostce pompy co z resztą zaznaczyłem, że warto go wyciągnąć bo działa na zwarcie z masą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #12 Napisano 4 Listopada 2017 Nie przyjmuje. TPMS po czujnikach, przez komfort mnie nie interesuje - raz, że czujniki dwa, że sama wymiana komfortu nie jest, nomen omen, komfortowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #13 Napisano 5 Listopada 2017 Wymieniłem sterownik hamulca ręcznego z 3C0... na 3C8.... i niestety nie mogę zakodować go oraz masa błędów w abs które większośc udało mi się wykasować przez nastawy ale i tak jeszcze zostają . Moja pompa 3C0 614 109 czyli generacja V1 czyli tak jak Daku bede musiał wymienić pompe na nowszą generacje czy można wymienić sam sterownik z pompy na nowszy np. z koncówką AF, AJ aby uniknąc wymontowania całej pompy i odpowietrzania a może sam sam moduł EPB 3C8.... jest uszkodzony ze nie moge go zakodować ? Proszę o porady Aktualne błędy które jeszcze pozostaly Cytuj Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 9354 Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 75E0D9481CC137E9CA-8020 Znaleziono 1 błąd: 006215 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1847 - 000 - Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3C0-614-095-C2.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 109 HW: 3C0 614 109 Komponent: ESP 440 C4 H018 0001 Weryfikacja: H018 Numer seryjny: 0775301929 Kodowanie: 0013602 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 5BB4AFF09A258199DC-800E Znaleziono 1 błąd: 01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 5N0-907-801.clb Oznaczenie elementu SW: 3C8 907 801 E HW: 3C8 907 801 E Komponent: J540 EPB3 VW-15417 0007 Weryfikacja: 010 Numer seryjny: 00000000018896 Kodowanie: 0000057 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 2C563C2C8F0B362165-8078 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00474 - Sterownik immobilisera 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11110100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 205 Przebieg: 21301 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.11.05 Czas: 01:04:57 Ramka zamrożona: Napięcie: 12.50 V Zliczanie: 36 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1270 Wartość Hex: 0x0021 Wartość Hex: 0x0101 03288 - Tryb wymiany okładzin aktywny 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11110100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 205 Przebieg: 21301 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.11.05 Czas: 01:04:57 01314 - Sterownik silnika 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11110100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 205 Przebieg: 21301 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.11.05 Czas: 01:04:57 Ramka zamrożona: Napięcie: 12.50 V Zliczanie: 73 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x1270 Wartość Hex: 0x0021 Wartość Hex: 0x0101 01316 - Sterownik ABS 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11110100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 205 Przebieg: 21301 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.11.05 Czas: 01:04:57 01315 - Sterownik skrzyni biegów 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11110100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 0 Wew.licznik błędów: 0 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Nieznane dane, B/D: 000 000 000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #14 Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) Masz to samo co ja na pompie 095P Spróbuj w abs zrobić nastawy dla g251. Jeślina abs masz błędy EPB nie puści żadnego kodowania. Nie widzę aż tak krytycznych błędów jak u mnie w samym abs Co chcesz uzyskać przez montaż epb v3 3C8? Edytowane 5 Listopada 2017 przez Daku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #15 Napisano 5 Listopada 2017 Nastawy dla g251 nie idzie zrobić gdyz niedostepne próbowałem kilkakrotnie Własnie w abs tylko ten jeden błąd jest i nie idzie nic zrobic w EPB Mam licznik biały z cc 2014 i chciałem uaktywnić w zegarach automatyczny auto-hold Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #16 Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) Zapal auto przejedz sie troche i na zapalonym rob nastawy u mnie dopiero wtedy ruszyl temat nastawow dla wszystkich czujnikow. Automatyczny autohold od pompy V2 ty masz pompe bez Vx wiec do wymiany. Ja za moja dalem 100 wymiana z odpowietrzeniem ok 2 3 godziny. @grabotg pompe 3C0 614 109 T da sie flashowac na v3 o oznaczeniu 3c0 698 109 E v3 czy dla AF tez tak sie da ? Edytowane 5 Listopada 2017 przez Daku 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #17 Napisano 7 Listopada 2017 można flaszować pompy ABS na 3c0698109 z obsługa acc i tpms muszą mieć hw25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #18 Napisano 7 Listopada 2017 Można tylko trzeba coś jeszcze we wsadzie zmieniać (zgodnie z tym co przeczytałem na pewnym blogu choć informacje są tam skąpe, a autor już chyba nie odpowiada na pytania). Ja mam pompę V1, HW25, SW0015. Dyskusja o tym jest tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #19 Napisano 7 Listopada 2017 przerabiają w ABS soft najpierw , bo i w Tiguanach 2012 ACC wkładają a pompa prawie ta sama TRW, i po zmianach łyka ACC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #20 Napisano 7 Listopada 2017 Masz gdzie konkretny opis co i jak? Od biedy może być w jakimś gorszym niż angielski, języku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach