CULTUS3 Zgłoś #81 Napisano 31 Maja 2020 @polgalka321 Co do czujnika to faktycznie wypadało by dokładnie przeczytać bo jest napisane że on generuję tylko błąd owego czujnika. Co do kodowania to możesz spróbować moje, ja mam też ten sinik tylko z turbo i pompa była 3C0614109P, może podpasuje 0002412 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #82 Napisano 31 Maja 2020 Na jakim kodowaniu masz te błędy. Testowałeś jakiekolwiek z tych, które podałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #83 Napisano 1 Czerwca 2020 Wszystkie z prawej strony listy. Przetestowałem wszystkie możliwe opcje jakie tylko obsłużyła pompa. Twoje kody tez próbowałem ale dodatkowo były jeszcze inne błędy od licznika i sterownika silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #84 Napisano 1 Czerwca 2020 Pompa przyjmuję kodowanie co 3, nie pamiętam jakie jest najniższe możliwe ale powiedzmy że 200, jak nie przyjmuje to 201 i znów jak nie przyjmuję to 202 już musi wejść. i w tym momencie jedziesz co 3 czyli 205 208 211.... i w końcu trafisz. łatwo nie jest ale na tą chwilę innego sposobu nie znam i mi się w przeciągu około 1-2 godz udawało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #85 Napisano 1 Czerwca 2020 Z mojej strony pliczek ze znanymi mi kodowaniami. 3C0_pump.xls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #86 Napisano 1 Czerwca 2020 8 godzin temu, CULTUS3 napisał: Pompa przyjmuję kodowanie co 3, nie pamiętam jakie jest najniższe możliwe ale powiedzmy że 200, jak nie przyjmuje to 201 i znów jak nie przyjmuję to 202 już musi wejść. i w tym momencie jedziesz co 3 czyli 205 208 211.... i w końcu trafisz. łatwo nie jest ale na tą chwilę innego sposobu nie znam i mi się w przeciągu około 1-2 godz udawało. Uwierz mi ze zrobiłem wszystkie możliwe kombinacje począwszy od 03 aż do 8095. Jedynie te kody z prawej strony listy nie maja błędu sterownika silnika... na wszystkich pozostałych jest ten błąd. Ja spędziłem na wykonaniu wszystkich prób około 15h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #87 Napisano 2 Czerwca 2020 Najważniejsze żeby znikł błąd sterownik źle zakodowany, udało Ci się taki znaleźć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #88 Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Niestety ten błąd jest non stop. Ale myśle ze to z powodu tego ze jest drugi błąd napędu na 4 koła którego nie mam. Jeśli bym wyeliminował ten napęd na 4 koła to sterownik pewnie by się zakodował. Nie mam już pomysłów Edytowane 2 Czerwca 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #89 Napisano 2 Czerwca 2020 Akurat to czy jest błąd napędu na 4 koła zależy od kodowania. Ale jeżeli masz tylko błąd napędu na 4 koła to u mnie wystarczyło odjąć 3 i błąd napędu znikał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #90 Napisano 2 Czerwca 2020 W dniu 3.11.2017 o 12:11, Daku napisał: Kodowanie abs -/+3 odpowiada za manual / automat !! Każda Pompa Ma Inne Kodowanie !! U siebie z 278 odjąłem 3 na wartość 275. 01042 - Control Module; Not Coded 01315 - Transmission Control Module Błędy znikły jak i kontrolka ABS na zegarach 3 godziny temu, CULTUS3 napisał: Ale jeżeli masz tylko błąd napędu na 4 koła to u mnie wystarczyło odjąć 3 i błąd napędu znikał Coś mi tu nie pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #91 Napisano 2 Czerwca 2020 1 minutę temu, nTomek napisał: Coś mi tu nie pasuje. Jeden stały błąd to źle zakodowana pompa abs. Drugi stały błąd to sterownik silnika. Wszystkie inne to są okazyjne i zależne od wprowadzonego kodowania. Błąd sterownika silnika znika tylko na tych kodowaniach z kartki ale za to pojawia się błąd napędu na 4 koła. Wszystkie inne kodowania to maja 2 stałe błędy plus inne od licznika itd. Jeśli dodaje albo odejmuje 3 od tych kodów z kartki to wraca sterownik silnika i coś jeszcze. Zapoznałem się ze wszystkim zanim się za to zabrałem i byłem świadom komplikacji w kodowaniu. Ale żeby aż tak to nie ? albo mam za stary samochód do tej pompy albo coś musi być nie tak gdzieś indziej. Błędów poza tymi to nie ma żadnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #92 Napisano 2 Czerwca 2020 Ja mam na myśli to co napisał @CULTUS3 i @Daku. Co właściwie zmienia +/-3 w kodowaniu ABS? Rodzaj napędu FWD/AWD czy rodzaj przekładni MT/AT? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #93 Napisano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Bo w kodowaniu jest zawarte wszystko, i że skrzynia automat i że napęd na 4 koła, ale w abs koduję się silnik i do niego napęd i skrzynię Edytowane 2 Czerwca 2020 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #94 Napisano 3 Czerwca 2020 Wczoraj próbowałem w swoim CAXA i nie znalazłem w "sąsiedztwie" kodowania aby pokazał się błąd skrzyni lub napędu. ESP sie wyłączało, błąd na desce był, w logu był błąd kodowania silnika ale nic poza tym. Wniosek jest, więc taki że trzeba strzelać albo udać się do kogoś kto ma dostęp do bazy VW i może uda się zakodować sterownik ODISem (choć nie wiem czy przy takich przeróbkach kodowanie SVM działa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #95 Napisano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Brak możliwości dalszego kodowania. Wszystko co było możliwe to zostało sprawdzone. Dzwoniłem do kilku serwisów VW i nikt nie chce się tego podjąć. Podobno odisem tylko to co po VIN się da. Póki co pompa zdemontowana i szukam pomysłów. Zastanawiam się nad kupnem innej pompy z inna literka na końcu i sprawdzenia czy to samo będzie czy może akurat ta pompa nie jest obsługiwana przez mój samochód. Edytowane 3 Czerwca 2020 przez mkpol Ostatni raz proszę, nie cytuje posta pod którym bezpośrednio odpisujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #96 Napisano 3 Czerwca 2020 Zacznij od sprawdzenia czy nie ma jakiejś aktualizacji softu ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #97 Napisano 3 Czerwca 2020 Wrzuć autoscan to sprawdzę co jest możliwe do wrzucenia na Twoje auto. Możesz też podać jaki soft siedzi w pompie ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach